Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by PappaST View Post
Minä ratkaisin banjopulttien löystymisen tilaamalla ENGL Productionilta nuo lukitusrikka systeemit itselleni.
Miten muuten, täytyykö imusatsi/venakoppia irroittaessa myös irroittaa se koko raitisilmasuodattimien kaukalo että pääsee imusatsien taakse käsiksi?
Vai liekö tuo raikkarien kaukalo edes irtoaa järkevästi? Jäi talli-ilta hieman vajaaksi niin tuo olisi kiva tietää seuraavaa kertaa silmälläpitäen jo valmiiksi.
Ja tästä on ollut monta kertaa apua myös:
-Lassi
Leave a comment:
-
-
Minä ratkaisin banjopulttien löystymisen tilaamalla ENGL Productionilta nuo lukitusrikka systeemit itselleni.
Miten muuten, täytyykö imusatsi/venakoppia irroittaessa myös irroittaa se koko raitisilmasuodattimien kaukalo että pääsee imusatsien taakse käsiksi?
Vai liekö tuo raikkarien kaukalo edes irtoaa järkevästi? Jäi talli-ilta hieman vajaaksi niin tuo olisi kiva tietää seuraavaa kertaa silmälläpitäen jo valmiiksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 928 GTS View PostEikös Jalosella ainakin yksi CSi ole joskus purettu vuosia sitten? Muistaakseni oli ainakin manuaaliloota siitä tarjolla. Saksasta uitettu kolariauto taisi olla.
No sinänsä täsmäisi koska tuon lukon on tosiaan kasiin myöhemmässä
vaiheessa edellinen omistaja touhunnut.
Lukkoperä on tosiaan tällähetkellä irrallaan koska minua hieman epäilytti sen toiminta. Pitää nyt katsoa minkä perän sinne kesäksi laittaisi paikoileen...mielummin toki lukollisen jos kerkeäisi katsoa/varmistua että se toimii oikein.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PappaST View PostJoo, auton mukana se tuli.
Edellinen omistaja oli kuulemma aikanaan ostanut Oili Jaloselta sen :think
(Kuullostaa kyllä hieman utopistiselle että suomesta olisi moinen kikkare löytynyt, mutta en nyt jaksa keksiä minkä muunkaan laitoksen perä se sitten ois jos ei csi:n).
Leave a comment:
-
-
Joo, auton mukana se tuli.
Edellinen omistaja oli kuulemma aikanaan ostanut Oili Jaloselta sen :think
(Kuullostaa kyllä hieman utopistiselle että suomesta olisi moinen kikkare löytynyt, mutta en nyt jaksa keksiä minkä muunkaan laitoksen perä se sitten ois jos ei csi:n).
Leave a comment:
-
-
Mulle tuli toinen murikka mukaan kun ostin tuon auton.
Lukollisessa on lähdöt ulkoiselle lauhduttimelle (eli sille pienelle putkikiekuralle mikä on siinä perän vieressä) . Käsittääkseni tuo on csi:n perä koska tuo lauhdutin löytyy ja lukko.
Pitäs vaan tarkistaa tuo perä kun tuntuu että se meinaa tarrata liiankin innokkaasti...jo parkkiksella liian tiukasti käännettäessä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PappaST View PostOnko kenelläkään mitään käryä mistä saisi perämurikan huoltoa varten momentit, hammasvälyksien arvot yms. tarvittavat dokumentit?
Mulla on tuo CSI:n perä irrallaan ja olen miettinyt josko sitä vähän
purkaisi ja kattelisi miksi sen lukko meinaa "tarttua" hieman kiinni kun autolla
kääntää parkkipaikalla hitaasta vauhdista.
Samallahan sinne vaihtaa stefat yms.
Mut tosiaan noi säätöarvot olis mukava saada niin voin ulkoistaa perärempan
paremmin asiaan perehtyneelle.
Leave a comment:
-
-
Onko kenelläkään mitään käryä mistä saisi perämurikan huoltoa varten momentit, hammasvälyksien arvot yms. tarvittavat dokumentit?
Mulla on tuo CSI:n perä irrallaan ja olen miettinyt josko sitä vähän
purkaisi ja kattelisi miksi sen lukko meinaa "tarttua" hieman kiinni kun autolla
kääntää parkkipaikalla hitaasta vauhdista.
Samallahan sinne vaihtaa stefat yms.
Mut tosiaan noi säätöarvot olis mukava saada niin voin ulkoistaa perärempan
paremmin asiaan perehtyneelle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MikkoJII View PostOli muuten loisto vinkki toi banjopulttien kiriminen. Kävin tänään tallilla muuten vaan pyörähtämäss ja vilkasin niitä siinä samalla. Suurinosa oli sormin pyöriteltävissä ja 2 tai 3 oli noussu jo melko ylös. Ei olis ollut enää kaukana, että olisivat tippuneet sinne nokkien ja venttiilien sekaan.
EDIT: Tässä linkissä esimerkki.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.Last edited by mikae34; 04-02-2015, 20:01.
Leave a comment:
-
-
Oli muuten loisto vinkki toi banjopulttien kiriminen. Kävin tänään tallilla muuten vaan pyörähtämäss ja vilkasin niitä siinä samalla. Suurinosa oli sormin pyöriteltävissä ja 2 tai 3 oli noussu jo melko ylös. Ei olis ollut enää kaukana, että olisivat tippuneet sinne nokkien ja venttiilien sekaan.
Leave a comment:
-
-
Nokkien ajoitukseen on oma työkalu, millä nokka-akselit lukitaan paikalleen. Hankala siinä on tyriä mutta mahdollista toki
Leave a comment:
-
Leave a comment: