Hinnat tosiaan tullut alas mutta ei Suomessa. Karkeasti kotimaan tarjonnassa on ainakin 15-20k€ liikaa vs. ulkomaan hinnat.Itse ottaisin ainakin M Sport Pro, laajennetut nahat, kaikki avustinpaketit. Poppivehkeistä en osaa sanoa, toki Diamond-versio parempi. Sitä hifistyneenpää alustahommaa ehkä karsastan ylläpidon näkökulmasta. Eikä tarvetta takapenkin kattotelkulle.
Milläs aikavälillä näihin tulee facelift? 2026-27 kieppeillä?
Onnittelut uudesta tiko4tiko!
.
Vähän vaikea painostaa täältä muutaman tuhannen kilometrin päästä, mutta kova yritys on ollut. Pääsin jo aika lähelle lähdettä muutaman soittokierroksen kautta, katsotaan nyt sainko mitään aikaseksi, ainakin lupauksia alun pingpongin jälkeen. Ensin toki händler sanoo että ei voi mitään kun bemari hoitaa prioriteetit, ja sitten sitten kun soittaa pääkallonpaikalle sieltä kerrrotaan, että händler tietää ja hoitaa
. Tosin mistä sitä tietää, kukaan ei suostu sanomaan selvästi, mikä on asema jonossa ja kauanko kestää (120 000 autoa vailla osia). Kauppaa ei oikein viitsi purkaakaan, kun ainakin BMW AG:n käytettyjen i7 valikoima on supistunut hyvin pieneksi. Omat varustekriteerit täyttävään käytettyyn pitäisi laittaa aika paljon lisää ja mikäänhän ei takaa, etteikö noissakin tarjolla olevissakin olisi sitten tämä sama jumppa, samanikäisiä ovat .
Leave a comment: