Käytetyt hybridit 750e ja M760e maksavat 5k€ ja 15k€ enemmän kuin sähköseiska, ja Suomeen tuotuna tietysti autovero (~5k€) päälle, joten lisää tulee sähkömalliin selkeesti. Hybridien hinnat on jämäntäneet myös paikoilleen, tosin tarjontaakin on samalla tavalla niukasti kuin täyssähkössä. Hybridit pitää hintansa selvästi paremmin kuin täyssähkö, sillä vastaavin varustein 750e ja M760e ovat olleet uutena 20k€ ja 10k€ halvempia kuin i7 60 ja nyt vuoden vanhoina ne ovat siis selvästi arvokkaampia. Sähköauto on vaihtoautomarkkinalla kuraa
Suomessa nettiautossa i7-tarjonta on toiseen suuntaan. Autoja on tarjolla enemmän kuin koskaan aiemmin, 17 kpl. Hintapyynnöt on kyllä aika optimistisia.....
hyvää asiaa. Tuo BMW charging pitää muistaa. Katsoin jo, mutta sitä ei voi tehdä ennenkuin auto on liitetty myBMW tiliin. Vaatinee, että puhelin ja auto ovat yhteyksissä keskenään. Sitten vielä joku muu rinnalle vaikka tuo Teslan systeemi. Superchargereita kuitenkin kiitellään siitä, että ne toimii.
Leave a comment: