 ). Onneksi ulkona on kylmää ja pimeetä, niiin ei seiskakuume aivan täyteen liekkii napsahda, vaikka lämpimältä jo tuntuukin. Lisähaasteena tuossa Hampurin yksilössä on vain 1300km ajomäärä, vaikka ikää autolla on jo runsas vuosi (8/22). Pitäisi ajaa ensin sukuloimaan Baijeriin ja sitten ajella kotiin Tornion kautta, jotta saisi käytetyltä autolta vaadittavan.6000km matkan käytetyn statukseen. Onneksi ei ole tuommoseen juuri nyt aikaakaan
). Onneksi ulkona on kylmää ja pimeetä, niiin ei seiskakuume aivan täyteen liekkii napsahda, vaikka lämpimältä jo tuntuukin. Lisähaasteena tuossa Hampurin yksilössä on vain 1300km ajomäärä, vaikka ikää autolla on jo runsas vuosi (8/22). Pitäisi ajaa ensin sukuloimaan Baijeriin ja sitten ajella kotiin Tornion kautta, jotta saisi käytetyltä autolta vaadittavan.6000km matkan käytetyn statukseen. Onneksi ei ole tuommoseen juuri nyt aikaakaan 
Muutamia autoja on tarjolla mattavärillä-frozen dark grey (lähes musta) tai frozen pure grey (vaalea). Mattaväristä ei ole itsellä mitään kokemuksia - mitä haasteista mattavärissä on Suomen oloissa? Onko parempi jättää mattaväriset pois laskuista vai onko niiden ainoa isompi miinus melkoinen hinta uutena? Mattaväri ainakin omassa silmässä vie seiskan ulkonäköä vähemmän edustusautomaisempaan suuntaan ja hieman jopa optisesti 'pienentää' autoa, mikä on vain hyvä.
 . Siinä missä perintessä autossa kahvi läikyy kupissa kun noissa routaheitoissa auto muljuaa, niin seiskassa kahvi vain hieman väreilee. Arvokas lisävaruste, mutta enemmin raha tuohon kuin kristalleihin ja stereoihin. M760e:ssä ja i7M70:ssä ko. alusta on vakiona.
. Siinä missä perintessä autossa kahvi läikyy kupissa kun noissa routaheitoissa auto muljuaa, niin seiskassa kahvi vain hieman väreilee. Arvokas lisävaruste, mutta enemmin raha tuohon kuin kristalleihin ja stereoihin. M760e:ssä ja i7M70:ssä ko. alusta on vakiona. 
 
					 
					
Leave a comment: