Originally posted by FlyingFinn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4
Collapse
X
-
BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
-
-
Originally posted by Tomi T View PostRuuveillahan se tietenkin kiinnitetään niin. Eiköhän Saksassakin ole, se vaan Saksan kilven kokoinen se teline, niin ei hyppää niin paljon silmille kuin näillä meidän kilvillä.
Onkohan sitä hoidettu mitenkään kun galvanoidusta pellistä vedetään ruuvi läpi vai saako ruostua siitä kohdasta vapaasti kun on pois silmistä?
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostOnko se tosiaan Hangossa vedetty poraruuveilla vaan läpi muovista ja ilmeisesti takana olevasta puskurin metallista? Saksalaisilla ei näytä olevan tuota kilven taustaa keulassa.
Suomen kilpi on eri kokoinen kuin missään muualla ja tänne ei tehdä erikseen sopivaa kilpipohjaa.2023 G26 i4 M50
2023 U11 iX1 xDrive30
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostKyllä tuon sai kun koeajoautoa kävin pyöräyttämässä. Ratin napeista saa kokonaan pois mitä itse pidän hyvänä ratkaisuna. Ei ole tuolle aktiivitoiminnolle itsellä oikeastaan mitään käyttöä.
Omasta mielestä ACC ajaa kuin ennakointikyvytön kuljettaja ja useimmissa tilanteissa tavallinen cruise toimii paremmin. :think
Comment
-
-
Originally posted by lnaukkar View PostSaksalaisilla on kans tausta, mut se kilpi on tietysti taustan kokoinen, niin ei paista silmään. Kuten myös lähtökohtaisesti kaikilla muillakin markkinoilla.
Suomen kilpi on eri kokoinen kuin missään muualla ja tänne ei tehdä erikseen sopivaa kilpipohjaa.
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostHyvä tietää että bemarissa edelleen näin. Ei ole kai mitenkään yleistä, että ACC saa toimimaan tavallisena cruisena. Vaihtoehto on hyvä olla jo tutkan häiriöidenkin takia.
Omasta mielestä ACC ajaa kuin ennakointikyvytön kuljettaja ja useimmissa tilanteissa tavallinen cruise toimii paremmin. :think
Comment
-
-
Originally posted by jobo View PostNäköjään vaihdekeppi tässä vaihtunut sellaiseen pieneen vipuun mikä jo 3-sarjassa. Ei vielä suomikonfiguraattorissa mutta saksalaisessa on jo.
Comment
-
-
Originally posted by rzy View PostKappas. Itsellä auto tilauksessa niin mielenkiintoista seurata mitä päivityksiä ehtii tulla matkan varrella (tilattu 10/22). Onkohan tullut muita muutoksia?i4 M50
Comment
-
-
Originally posted by AC* View PostRattiläpyskät näkyy myös joissakin konfiguraattorin kuvissa. Liekö regeneraation säätöön?
mm. iX1:ssä ja i7:ssa on yksi rattiläpsy, josta tulee eboost päälle. i4:ssä noi ajotilat menee kuitenkin eri tavalla (se sport boost erikseen -- ei ole "my modes" ominaisuutta ollenkaan), niin en heti usko että tulee tähän malliin tuota.2023 G26 i4 M50
2023 U11 iX1 xDrive30
Comment
-
-
Originally posted by lnaukkar View PostVarmaan virhe
mm. iX1:ssä ja i7:ssa on yksi rattiläpsy, josta tulee eboost päälle. i4:ssä noi ajotilat menee kuitenkin eri tavalla (se sport boost erikseen -- ei ole "my modes" ominaisuutta ollenkaan), niin en heti usko että tulee tähän malliin tuota.
On tuo uusi "vaihdekeppi" yksinkertainen ja lisää tilaa mukitelineiden ja kännykkälaturin edessä joten hyvä päivitys. Samalla poistuu yksi sininen korostus. Alustava tuotantoviikko 10/23 joten voi juuri ehtiä tämä päivitys.i4 M50
Comment
-
-
Originally posted by AC* View PostVarmaan näin, onhan noissa virheitä ollut.
On tuo uusi "vaihdekeppi" yksinkertainen ja lisää tilaa mukitelineiden ja kännykkälaturin edessä joten hyvä päivitys. Samalla poistuu yksi sininen korostus. Alustava tuotantoviikko 10/23 joten voi juuri ehtiä tämä päivitys.Last edited by FlyingFinn; 27-01-2023, 11:55.
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostEi taida sitten tulla omaan autoon tuota kun valmistus on alkanut tällä viikolla. Toisaalta itse ehkä mieluummin haluankin vähän isomman mutikan vaihdekepiksi. Eipä tuolla suurta merkitystä ole. Sinisen korostuksen poisto ei olisi haitannut.
Suurin merkitys tolla kepillä on sen B -asennon kanssa. Vanhalla kepillä sun pitää laittaa B erikseen päälle joka startissa, mutta uudella se muistaa oliko sulla B vai D viimeksi päällä kun lähdet liikkeelle.
Muuten uudessa kepissä ei kyl ole mitään positiivista mun mielestä. Varmasti uusi on osana halvempi. Ja ainakin omiin sormiin toi vanha on nopeempi napata käsiin kun vetää esim. eteen-taakse nitkuttavaa käännöstä, joita i4:n ketteryydellä maailmassa riittää.2023 G26 i4 M50
2023 U11 iX1 xDrive30
Comment
-
-
Originally posted by lnaukkar View PostSuurin merkitys tolla kepillä on sen B -asennon kanssa. Vanhalla kepillä sun pitää laittaa B erikseen päälle joka startissa, mutta uudella se muistaa oliko sulla B vai D viimeksi päällä kun lähdet liikkeelle.
Muuten uudessa kepissä ei kyl ole mitään positiivista mun mielestä. Varmasti uusi on osana halvempi. Ja ainakin omiin sormiin toi vanha on nopeempi napata käsiin kun vetää esim. eteen-taakse nitkuttavaa käännöstä, joita i4:n ketteryydellä maailmassa riittää.Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
Comment
-
Comment