Toimisikohan sama kuin jälkiasennetussa webassa eli ennen sammutusta ilmastoinnista lämmöt täysille ja puhallus ylöspäin. Muuten sieltä tulee vain haaleaa ilmaa kun ajon jälkeen on lämpöhana vain vähän auki hytin ollessa lämmin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 E70 yleistä keskustelua III
Collapse
X
-
tämä pre-lci, en tiedä lci, todennäköisesti sama. : ei-webastolliseen autoon kun asentaa retrofittinä ei-oem-webaston tuo vesiventtiili aiheuttaa harmia vain kun auton sammuttaa.
Eli näissä ylläkuvatuissa autoissa vesiventtiili menee kiinni moottorin sammutuksen jälkeen (estetään ilmakuplien nousu lämppärinkennoon) hetkeksi, muuten on kokoajan auki.
taas tämä oe-weba-letkumuutos :
Se että miksi tuntuu että sisälle ei tule kuumaa, niin varmaan johtuu siitä että nyt sitä lämpöä käytetään paljon enemmän muuhun. Eli jos moottori lämpenee, ja sisälle tulee samanlämmintä ilmaa kuin lohko on, niin ei siinä järjestelmässä vikaa ole. 5kW on yllättävän pieni teho loppupeleissä kun lämmitetään koko vesitila+metallit moottorista+ koitetaan lämmittää sisätilaa.
Jos se epäilyttää edelleen, niin voithan sen kokeilla lämpökameralla : onko vesiletkut samanlämpöiset mitkä nousee lämppärinkennolle kuin mitä esim lohko on.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Vastaan nolona itse itselleni tähän threadiin...
Eli siis jostain kumman syystä vasta nyt huomasin oikeasti tsekata noita sulakkeita mitä X5:ssa on puhelimelle. Ja nolona joudun toteamaan että siellähän oli yksi palanut sulake minkä uudella korvaamalla rupesi Bluetooth taas pelittämään ja SOS Call failurea ei enään tule...
t. Ilkk@
Originally posted by ipyrro View PostLöytyiskö tähän keneltäkään parempaa tietoa / apuja mitä tehdä?
Mulla on se piirilevy edelleen tallella mikä siinä puhelitelineessä on mutta en tiedä että menikö se rikki kun piuhat kiinni kytkemällä ei ainakaan herännyt henkiin? Vai tulisko se maa tuolle kortille sen antennikaapelin kuoren kautta, sitä en vielä ole kokeillutkaan...
t. Ilkk@
Comment
-
-
-08 x5 purkaa edelleen akkua. Tämmösiä vikakoodeja löytyi->
00D704 EHC: K-CAN line fault
00D904 CAS: K-CAN line fault
00E544 AHM: K-CAN line fault
00E5C4 CID: K-CAN line fault
00E604 FD:K-CAN line fault
Onko kellekään tuttuja? Googletin mutta mitään selkeää vastausta ei löytynyt.
Niin ja mistä olette tilailleet jarruosia äksään? Laittelin jotkut tarvikepalat eteen kesällä ja nyt jo vinkuvat. Käytin auki ja olivat lasittuneet, hioin hiekkapaperilla, mutta sama vinkuna alkoi uudestaan. Lasittuukohan tuommoset tarvikepalat herkemmin. Joo ja tulee jarruteltua ihan reilustikin..
Loppuun kiitokset m-carsille Ouluun, kun modasitte webaston.
Comment
-
-
Originally posted by expertti View Post
.......Autossa on kumma vika, oikeanpuoleinen kaukovalo ei toimi. Siellä ei se pelti vai mikä se on liiku, eli kaukovalo puuttuu. Autoon vaihdettu koko umpio(käytetty) mutta silläkään ei korjaantunut vika.
Paikallinen merkkiliike tuota hetken tutki, muttei ainakaan heti löytänyt vian aiheuttajaa.Originally posted by Clavurion View PostSamalta valomodulin pinniltä se ohjausjännite tulee molempien umpioiden kaihtimen ohjaukseen. Äkkiäkös sen kurkkaa, tuleeko siihen kelt./pun. johtoon jännitettä pitkät päällä.
Vaihdettu umpio oli paremmassa kunnossa myös muutoin, kirkkaampi lasi jne. Joten ei sen vaihto turhaan mennyt(myyjäliike maksoi)
Comment
-
-
Originally posted by samson76 View Post-08 x5 purkaa edelleen akkua. Tämmösiä vikakoodeja löytyi->
00D704 EHC: K-CAN line fault
00D904 CAS: K-CAN line fault
00E544 AHM: K-CAN line fault
00E5C4 CID: K-CAN line fault
00E604 FD:K-CAN line fault
Onko kellekään tuttuja? Googletin mutta mitään selkeää vastausta ei löytynyt.
Niin ja mistä olette tilailleet jarruosia äksään? Laittelin jotkut tarvikepalat eteen kesällä ja nyt jo vinkuvat. Käytin auki ja olivat lasittuneet, hioin hiekkapaperilla, mutta sama vinkuna alkoi uudestaan. Lasittuukohan tuommoset tarvikepalat herkemmin. Joo ja tulee jarruteltua ihan reilustikin..
Loppuun kiitokset m-carsille Ouluun, kun modasitte webaston.
jarruosat saa näppärästi ebaystä kotiovelle.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Originally posted by repsa View Postjohtovialta ensalkuun kuulostas. Alla linkki jostain yleisimmistä. On syynä akun tyhjenemiseen kun ei pääse lepotilaan.
jarruosat saa näppärästi ebaystä kotiovelle.
Comment
-
-
Originally posted by repsa View Postjohtovialta ensalkuun kuulostas. Alla linkki jostain yleisimmistä. On syynä akun tyhjenemiseen kun ei pääse lepotilaan.
jarruosat saa näppärästi ebaystä kotiovelle.
Ilma-alustan ohjainlaite oli hapettunut ja aivan kuin olisi ollut kosteuden kanssa tekemisissä. Ohjainlaitteesta oli myös yksi pinni katkennut. Myös vetokoukun ohjainlaite antoi vikakoodia. Kun nuo molemmat käytti pois, niin pystyi poistamaan vikakoodit, koodit tuli takaisin kun laittoi ohjainlaitteet takaisin paikalleen. Jännä nähdä, kun saan "uudet" ebaysta, niin loppuuko purkuvirta.
Comment
-
-
Omassa kikkareessa alkoi vuotaa reippaasti öljyä ahtoputkesta.
Oli vielä liikkeen lisätakuuta jäljellä, joten tuomio tuli:
Ahtoputki, isompi turbo asennussetteineen, öljypohjan tiivisteen vaihto ja uudet öljyt. Rapeat 21 tuntia työtä, kokonaisdamage 4.5k€ josta itse maksoin omavastuuna muutaman satasen.
Kilsoja 197tkm (kaikki mittarissa), onkos muilla vaihdeltu turboja millä kilsoilla? Myös aika jännä toi öljypohjan tiiviste, lienee suht harvinainen vuoto. No tulipa putsattua moskat sieltäkinTesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Comment
-
-
Originally posted by samson76 View Post• Right rear section of the luggage compartment for water intrusion: Check the right rear section of the luggage compartment for any signs of water intrusion in the connectors or control modules. Repair the corrosion, identify and repair the water leak source. Check sunroof drains, harness grommets at the body, and body seams.
Ilma-alustan ohjainlaite oli hapettunut ja aivan kuin olisi ollut kosteuden kanssa tekemisissä. Ohjainlaitteesta oli myös yksi pinni katkennut. Myös vetokoukun ohjainlaite antoi vikakoodia. Kun nuo molemmat käytti pois, niin pystyi poistamaan vikakoodit, koodit tuli takaisin kun laittoi ohjainlaitteet takaisin paikalleen. Jännä nähdä, kun saan "uudet" ebaysta, niin loppuuko purkuvirta.
Comment
-
-
Originally posted by Iltsu View PostKilsoja 197tkm (kaikki mittarissa), onkos muilla vaihdeltu turboja millä kilsoilla? Myös aika jännä toi öljypohjan tiiviste, lienee suht harvinainen vuoto. No tulipa putsattua moskat sieltäkinTesla MY LR -22
i3 94Ah -18
ex: F15 X5 40d ///M-Sport -16
ex: F15 X5 40e ///M-Sport -16
ex: E70 X5 LCI 40d ///M-Sport -12
ex: e61 535d LCI ///M-Sport -08
ex: e87 116i -05
Comment
-
-
Originally posted by MarkM View PostNykyisessä ajokissa vielä alkuperäiset turbot ja rapiat 220tkm mittarissa. Tosin, ilmeisesti pienempi turbo hiljalleen antautumassa, kun kylmänä ujeltaa jo jonkun verran pienillä kierroksilla ajettaessa. Pitää ehkä seuraavassa huollossa mainita.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment