Originally posted by Z3C
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
-
-
Kuinkahan hyvin kestääkään se pakosarjan vieressä oleva alatukivarren pusla polyuretaanista?
Se voi olla melko lämmin paikka, jos on vedetty rataa ympäri ja sen jälkeen jäähdytellään auto paikalla.
Kuulin vain sellaista, että ne puslat oli pitänyt vaihtaa pois melko nopeasti.
Siihen löytää ilmeisesti jostain ihan kovaa kumipuslaa.
Jarrupäivitykseen on löytynyt tollanen levy. Täytyy yrittää löytää paikka vain, mistä saa ton. http://www.brembo.com/CatalogoHPGT/D...02A&idLingua=1
Toi käy suoraan Z:aan ilman sorvailua ja satulat mul tohon onkin jo.Coupe :think
sigpic
Comment
-
-
Paljonko sun auto muuten madaltui KW alustan kanssa? Itselläni tuo madalluksen määrä on jotain ihan muuta kuin mitä on luvattu (jälleen kerran! ). Takapää istuu alimmassa asennossaan vain n. 25mm vakiota alempana eli n. 3 senttiä luvattua vähemmän! En käsitä miten siinä voi olla näin suuri virhe kun jousen pituuskin on vaan jotain max. 20cm!
Sinänsä se 25kin riittää. Ihmetyttää vaan jos ei laatusarjassakaan päästä tätä parempaan tarkkuuteen.
Paljonkohän se jousi vielä madaltuu sisäänajon jälkeen? :think
Originally posted by Carbonfiber View PostHyvä valinta tuo Variante 1 hintaansa nähden. Itsekin vaihdatin viime kesänä sellasen ja tosiaan alkuperäset vanteet (z-starit) eivät tosiaan enää eteen istu, taakse mahtuvat. Edessä vaati 7 mm. spacerin pyöriäkseen. Mulla nuo alkuperäiset vanteet on talvi- ja katsastusvanteina.O_7777
Comment
-
-
Originally posted by -TT View PostKuinkahan hyvin kestääkään se pakosarjan vieressä oleva alatukivarren pusla polyuretaanista?
Se voi olla melko lämmin paikka, jos on vedetty rataa ympäri ja sen jälkeen jäähdytellään auto paikalla.
Kuulin vain sellaista, että ne puslat oli pitänyt vaihtaa pois melko nopeasti.
Siihen löytää ilmeisesti jostain ihan kovaa kumipuslaa.
Jarrupäivitykseen on löytynyt tollanen levy. Täytyy yrittää löytää paikka vain, mistä saa ton. http://www.brembo.com/CatalogoHPGT/D...02A&idLingua=1
Toi käy suoraan Z:aan ilman sorvailua ja satulat mul tohon onkin jo.Last edited by mika68; 20-09-2012, 09:09.
Comment
-
-
Itsellä kerkesi olla n. 1,5kesää nuo uretaaniset puslat tukivarsissa.
Päivää ennen myyntiä leimalla kävin auton alla tutkimassa nuo juuri tuosta syystä että onko pakosarja tehnyt lämmöllään vahinkoa. Ihan ne näytti samalta kun uutena. Kylläkään mun auto ei radalla juuri käynyt... Kiitos Db rajojen
Comment
-
-
Hyvä tietää. Harvempi tietty ajaa radalla 20 kiekkaa putkee Z:lla +30 helteessä ja sen jälkeen pukkaa varikolle jäähdyttelemään.
Täytyneen kokeilla itsekkin noita paikalle. Vakiopuslilla näyttäis eturenkaat liikkuvan melko reilusti edestakaisin jarrutuksessa.
Noi kyseiset vakiopuslat on kyl ihan väärät Z:taanCoupe :think
sigpic
Comment
-
-
Taishan siellä muuten olla. Hämärä mielikuva että ei ihan suoraa näkymää ollut siitä puslalta. Tehdessä en huomannut kun tein pimeässä lamatallissa vaihdon Nosturillakaan kiinnittänyt kyllä huomiota mut jotenkin fiilis että jotain oli välissä. Mihinkäs noi prikat tulee? Mulla muistaakseen moisia ollut
Comment
-
-
Originally posted by Z3C View PostPaljonko sun auto muuten madaltui KW alustan kanssa? Itselläni tuo madalluksen määrä on jotain ihan muuta kuin mitä on luvattu (jälleen kerran! ). Takapää istuu alimmassa asennossaan vain n. 25mm vakiota alempana eli n. 3 senttiä luvattua vähemmän! En käsitä miten siinä voi olla näin suuri virhe kun jousen pituuskin on vaan jotain max. 20cm!
Sinänsä se 25kin riittää. Ihmetyttää vaan jos ei laatusarjassakaan päästä tätä parempaan tarkkuuteen.
Paljonkohän se jousi vielä madaltuu sisäänajon jälkeen? :think
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostTaishan siellä muuten olla. Hämärä mielikuva että ei ihan suoraa näkymää ollut siitä puslalta. Tehdessä en huomannut kun tein pimeässä lamatallissa vaihdon Nosturillakaan kiinnittänyt kyllä huomiota mut jotenkin fiilis että jotain oli välissä. Mihinkäs noi prikat tulee? Mulla muistaakseen moisia ollutLast edited by mika68; 20-09-2012, 09:08.
Comment
-
Comment