Onko kuutoskoneisen z3:n iskaritolppien välinen poikkituki ihan omansa, vai käykö esim. jostain E36 mallista suoraan? Ei oikein löytynyt vertailutaulukkoa?
Ainakin Wiechers Sport:lla joka valmistaa näitä, on Z3:n poikittaistuet omilla art.nroilla. Ongelmana taitaa olla se, että meneekö konepelti enää kiinni jos siellä on E36:n poikittaistuki. Muuten saattaa kyllä sopia paikoilleen...? :think
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
No höh! Mites meinaat parantaa tosta harvinaisesta M coupesta..? Tusina M3? Eikai muuta mahista petrata ku z8
Nii ja kiitos mut seuraavan kauden vanteet jo hommattu!
Mitäs huoltoa olet teettämässä?
Itse vaihdoin moottoriöljyt/filtterit jo syksyllä kun on tasalämpöinen säilytystila. Samalla vaihdoin myös tehostajanöljyt ja jarrunesteet, tarkistin hihnat ja pesin konehuoneen.
Talven aikana piti vähän laittaa Powerflexiä ja H&R vakaajaa sekä Black Diamond teräspunosjarruletkusetti
Mulle tuli kans teräsletkut eteen. e36 m3 315mm jarrut hommasin mutta ei mennykkää bolt-on prkle! Levy jää n 5mm liian sisään eli m3:sta vaatii lisää alapään osia.. Luoja tietää kuinka pitkälle pitäis vaihtaa jotta sopis? Koko etuakseliko lopulta
Eli orggiskoon zimmermanit sekä ebc vihreet sit lopulta tulee
No höh! Mites meinaat parantaa tosta harvinaisesta M coupesta..? Tusina M3? Eikai muuta mahista petrata ku z8
Nii ja kiitos mut seuraavan kauden vanteet jo hommattu!
Perhe kasvaa kesällä, joten hiukan tilavampaa tilalle. E60 530D polttelee kovasti, etenkin ohjelmoituna. Ajoin kyseistä muutama viikko sitte, ja peli oli sitämyöten selvä. Uskomaton vääntö ja hieno auto ajaa.
Sana sitte vaan liikkeelle, että pääsen eroon vanteista.
Mitäs huoltoa olet teettämässä?
Itse vaihdoin moottoriöljyt/filtterit jo syksyllä kun on tasalämpöinen säilytystila. Samalla vaihdoin myös tehostajanöljyt ja jarrunesteet, tarkistin hihnat ja pesin konehuoneen.
Talven aikana piti vähän laittaa Powerflexiä ja H&R vakaajaa sekä Black Diamond teräspunosjarruletkusetti
Ispection 2, 3.0i mallin jarrut aten super blue racingilla ryyditettynä, peilinsäätimelle menevän piuhan fiksaus ja ovipahvien kiristys.
No höh! Mites meinaat parantaa tosta harvinaisesta M coupesta..? Tusina M3? Eikai muuta mahista petrata ku z8
Nii ja kiitos mut seuraavan kauden vanteet jo hommattu!
Mulle tuli kans teräsletkut eteen. e36 m3 315mm jarrut hommasin mutta ei mennykkää bolt-on prkle! Levy jää n 5mm liian sisään eli m3:sta vaatii lisää alapään osia.. Luoja tietää kuinka pitkälle pitäis vaihtaa jotta sopis? Koko etuakseliko lopulta
Eli orggiskoon zimmermanit sekä ebc vihreet sit lopulta tulee
Perhe kasvaa kesällä, joten hiukan tilavampaa tilalle. E60 530D polttelee kovasti, etenkin ohjelmoituna. Ajoin kyseistä muutama viikko sitte, ja peli oli sitämyöten selvä. Uskomaton vääntö ja hieno auto ajaa.
Sana sitte vaan liikkeelle, että pääsen eroon vanteista.
Comment