Vaihdoin tuon mekanismin viime syksynä. Rystyset verille siinä saa, ahdasta on. Smiidiltä tilatussa satsissa oli onneksi noi vaijerit ujuteltu jo paikoilleen, ei tarvinut itse alkaa arpomaan.
Muutaman tunnin homma. Tilaa samalla uusi äänieriste. Jos siis alat itse ähräämään.
Z4 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by ripatsu View PostTietääkseni näitä ikkunan nostinvikoja on jonkin verran näissä ollut. Omastanikin on korjattu kuntoon jo ennen kuin 70 000 km oli mittarissa...Tiedä sitten kannattaneeko korjata ennen kuin oikeasti ei toimi enää? Rasittavaahan se toki voi olla
Leave a comment:
-
-
Tietääkseni näitä ikkunan nostinvikoja on jonkin verran näissä ollut. Omastanikin on korjattu kuntoon jo ennen kuin 70 000 km oli mittarissa...Tiedä sitten kannattaneeko korjata ennen kuin oikeasti ei toimi enää? Rasittavaahan se toki voi olla
Originally posted by hezu View PostNonii, nyt ois yks pikkuvika paljastunut. Vai lieneekö ominaisuus? :think
Sähköinen ikkunannostin nimittäin temppuilee välillä. Ikkuna laskeutuu alas aina niin kuin pitääkin. Ylöspäin nostaessa käy välillä niin, että puoliväliin noustessa ikkuna palaakin takaisin alas. Aina sen kuitenkin on ylös saanut kerran tai pari uudelleen yrittämällä. Sinällänsä pikkujuttu, mutta ois tarkoitus pitää tämä peli ihan viimeisen päälle kunnossa. Oman kokemuksen mukaan pahinta on antaa pikkuvikojen kasaantua
Mistäköhän vois johtua? Vai olisko tää ihan yleinen BMW-ominaisuus? Tähän asti olen omistanut vain manuaalitoimisilla ikkunoilla varustettuja menopelejä.
Leave a comment:
-
-
Nonii, nyt ois yks pikkuvika paljastunut. Vai lieneekö ominaisuus? :think
Sähköinen ikkunannostin nimittäin temppuilee välillä. Ikkuna laskeutuu alas aina niin kuin pitääkin. Ylöspäin nostaessa käy välillä niin, että puoliväliin noustessa ikkuna palaakin takaisin alas. Aina sen kuitenkin on ylös saanut kerran tai pari uudelleen yrittämällä. Sinällänsä pikkujuttu, mutta ois tarkoitus pitää tämä peli ihan viimeisen päälle kunnossa. Oman kokemuksen mukaan pahinta on antaa pikkuvikojen kasaantua
Mistäköhän vois johtua? Vai olisko tää ihan yleinen BMW-ominaisuus? Tähän asti olen omistanut vain manuaalitoimisilla ikkunoilla varustettuja menopelejä.
Leave a comment:
-
-
E46 tapauksessa ei ainakaan 2003 autossa ole tota läppää vakiona että se nostaisi xenonit myös ylös., omaanki retrofitattu..
Leave a comment:
-
-
Omassa 2005 on bi-xenonit ja myös H7 lisäpitkät, löytyy koodilla: S522A chrome.
Tarkistin bmw fans sivulta.
Leave a comment:
-
-
On mun 2003:ssa bi-xenonit. Mutta siinä on käsittääkseni vielä lisäksi myös halogeeni pitkät.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antti O View PostMielestäni ei ole, xenonvalot on vaan lyhyillä. Bixenon on ollut sitten kalliimpana pakettina. Ei nyt ole ihan faktaa esittää, mutta vahva mutu.
Emännälle ehkä zeta roadsteri katselussa ympärivuotiseen ajoon. Ainakaan tuohon nelikutosen keulalle ei mitään lumensulattajia kaipaa eikä sellaiset z:n keulaakaan varsinaisesti komistaisi. Hyvät valot olisi syyspimeillä plussaa.
Leave a comment:
-
-
Mielestäni ei ole, xenonvalot on vaan lyhyillä. Bixenon on ollut sitten kalliimpana pakettina. Ei nyt ole ihan faktaa esittää, mutta vahva mutu.
Leave a comment:
-
-
Onko alkupään zetorien xenonit 'bi' malliset kuten e46 facelifteissä?
Leave a comment:
-
-
Z4:n kumimatot tilattu 11 päivää sitten marmoritiskiltä (61€), ei löytynyt Ruotsin varastosta, joten laitettiin tulemaan Saksasta. Tänään kun kävin kyselemässä tilannetta, Ruotsista löytyi jo kahdet matot, mutta Suomeen asti niitä ei oltu vielä saatu. Uusi tilausyritys ja ehkä ensi viikolla matot täällä, onhan tässä vielä talvea jäljellä
edit: 55€ jäi lopulta hintaa.Last edited by Sampsa; 30-01-2015, 13:40.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ZET3 View Post
Leave a comment:
-
-
Onko tämä jonkun foorumilaisen vanha;
Leave a comment:
-
Leave a comment: