memebuy23buy

Z4 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HeikkiB
    replied
    Vaihdoin tuon mekanismin viime syksynä. Rystyset verille siinä saa, ahdasta on. Smiidiltä tilatussa satsissa oli onneksi noi vaijerit ujuteltu jo paikoilleen, ei tarvinut itse alkaa arpomaan.
    Muutaman tunnin homma. Tilaa samalla uusi äänieriste. Jos siis alat itse ähräämään.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Mun Zetaan oli myös melko uutena vaihdettu molemmat.. Siitä diy:tä vaihtoon

Tässä paras diy kokoelma Z4 laitteluun mitä olen löytänyt..

Leave a comment:

• Ozie
    replied
    Originally posted by ripatsu View Post
    Tietääkseni näitä ikkunan nostinvikoja on jonkin verran näissä ollut. Omastanikin on korjattu kuntoon jo ennen kuin 70 000 km oli mittarissa...Tiedä sitten kannattaneeko korjata ennen kuin oikeasti ei toimi enää? Rasittavaahan se toki voi olla
    Mulla vaihdettiin kanssa kuskin puolen ikkunannostin 92 tkm kohdilla, 8,5 vuoden ikäisestä autosta. Kiva vaan marraskuussa kun lasi ei enää nousekkaan ylös vaan tippuu puoleen väliin.

Leave a comment:

• ripatsu
    replied
    Tietääkseni näitä ikkunan nostinvikoja on jonkin verran näissä ollut. Omastanikin on korjattu kuntoon jo ennen kuin 70 000 km oli mittarissa...Tiedä sitten kannattaneeko korjata ennen kuin oikeasti ei toimi enää? Rasittavaahan se toki voi olla

Originally posted by hezu View Post
    Nonii, nyt ois yks pikkuvika paljastunut. Vai lieneekö ominaisuus? :think

Sähköinen ikkunannostin nimittäin temppuilee välillä. Ikkuna laskeutuu alas aina niin kuin pitääkin. Ylöspäin nostaessa käy välillä niin, että puoliväliin noustessa ikkuna palaakin takaisin alas. Aina sen kuitenkin on ylös saanut kerran tai pari uudelleen yrittämällä. Sinällänsä pikkujuttu, mutta ois tarkoitus pitää tämä peli ihan viimeisen päälle kunnossa. Oman kokemuksen mukaan pahinta on antaa pikkuvikojen kasaantua

Mistäköhän vois johtua? Vai olisko tää ihan yleinen BMW-ominaisuus? Tähän asti olen omistanut vain manuaalitoimisilla ikkunoilla varustettuja menopelejä.

Leave a comment:

• hezu
    replied
    Nonii, nyt ois yks pikkuvika paljastunut. Vai lieneekö ominaisuus? :think

Sähköinen ikkunannostin nimittäin temppuilee välillä. Ikkuna laskeutuu alas aina niin kuin pitääkin. Ylöspäin nostaessa käy välillä niin, että puoliväliin noustessa ikkuna palaakin takaisin alas. Aina sen kuitenkin on ylös saanut kerran tai pari uudelleen yrittämällä. Sinällänsä pikkujuttu, mutta ois tarkoitus pitää tämä peli ihan viimeisen päälle kunnossa. Oman kokemuksen mukaan pahinta on antaa pikkuvikojen kasaantua

Mistäköhän vois johtua? Vai olisko tää ihan yleinen BMW-ominaisuus? Tähän asti olen omistanut vain manuaalitoimisilla ikkunoilla varustettuja menopelejä.

Leave a comment:

• abject
    replied
    Kiitokset näistä!

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    E46 tapauksessa ei ainakaan 2003 autossa ole tota läppää vakiona että se nostaisi xenonit myös ylös., omaanki retrofitattu..

Leave a comment:

• meteor
    replied
    Omassa 2005 on bi-xenonit ja myös H7 lisäpitkät, löytyy koodilla: S522A chrome.
    Tarkistin bmw fans sivulta.

Leave a comment:

• Clio
    replied
    On mun 2003:ssa bi-xenonit. Mutta siinä on käsittääkseni vielä lisäksi myös halogeeni pitkät.

Leave a comment:

• abject
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    Mielestäni ei ole, xenonvalot on vaan lyhyillä. Bixenon on ollut sitten kalliimpana pakettina. Ei nyt ole ihan faktaa esittää, mutta vahva mutu.
    Joo, siis e46:ssakin xenonpolttimot vaan puolivaloilla, mutta pitkät päälle laitettaessa siitä puolivalon polttimon edestä nousee jokin varjostin tmv. edestä pois. Lisäksi sit tietty syttyy halogenivalo. Toki sen nyt varmasti tiesitkin.

Emännälle ehkä zeta roadsteri katselussa ympärivuotiseen ajoon. Ainakaan tuohon nelikutosen keulalle ei mitään lumensulattajia kaipaa eikä sellaiset z:n keulaakaan varsinaisesti komistaisi. Hyvät valot olisi syyspimeillä plussaa.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Mielestäni ei ole, xenonvalot on vaan lyhyillä. Bixenon on ollut sitten kalliimpana pakettina. Ei nyt ole ihan faktaa esittää, mutta vahva mutu.

Leave a comment:

• abject
    replied
    Onko alkupään zetorien xenonit 'bi' malliset kuten e46 facelifteissä?

Leave a comment:

• Sampsa
    replied

Z4:n kumimatot tilattu 11 päivää sitten marmoritiskiltä (61€), ei löytynyt Ruotsin varastosta, joten laitettiin tulemaan Saksasta. Tänään kun kävin kyselemässä tilannetta, Ruotsista löytyi jo kahdet matot, mutta Suomeen asti niitä ei oltu vielä saatu. Uusi tilausyritys ja ehkä ensi viikolla matot täällä, onhan tässä vielä talvea jäljellä

edit: 55€ jäi lopulta hintaa.
    Last edited by Sampsa; 30-01-2015, 13:40.

Leave a comment:

• biglimited
    replied
    Originally posted by ZET3 View Post
    Onko tämä jonkun foorumilaisen vanha;

http://www.nettiauto.com/bmw/z4/6978984#frmMdlLgn
    On Juhiksen tuoma yhdelle salolaiselle (koolj_bmw4life) foorumilaiselle. Viimeisen vuoden viettänyt Oulun nurkilla toisella foorumilaisella. Hyvin pidetty ja kivasti laiteltu yksilö kyseessä. Olin itse liki kauppoja mut vaihdoin sittenkin merkkiä

Leave a comment:

• ZET3
    replied
    Onko tämä jonkun foorumilaisen vanha;

Leave a comment:

Working...
X