Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z4 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sampsa
    replied
    Originally posted by Midas View Post
    Kuvia vaadittu, niin tässä pari pesun jälkeistä. Kohtuu tiukassa istuu paska tuossa teipissä, joten kyllä se tosiaan poistuu tässä kevään kynnyksellä. Ei enää esim. pyöränkaarista tahdo lähteä, vaan jää kellertämään, vaikka autolla ei ole talvella varsinaisesti edes ajettu, vaan on ollut liikkeessä rivissä. Täytyy tilata fiksarille aika, joka saa sen poistaa ja vetää sitten alta paljastuvalle pinnalle jonkun hyvän käsittelyn. Olisiko noista käsittelyistä mielipiteitä? Jonkinverran tulee itsekin harrasteltua noita pesuhommia, mutta nuo kovapinnoitteet eivät ole minun juttuni ja mielelläni sellaisesta hyvästä maksankin.
    Hyvältä näyttää punainen sisusta, muutoin ohjauskeskus näyttää kotoisan tutulta

Ilmottele millaiseen ratkaisuun päädyt, itsekin varmaan vien talven jäljiltä jonkun ammattilaisen käsiteltäväksi, mutta vaihtoehdot vielä kartottamatta. Normipesut teen itse.

Leave a comment:

• Sampsa
    replied
    Antti O myymässä zetaa? Mihin vaihto suunnitteilla?

Leave a comment:

• Midas
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    Tarkoitin lähinnä myllytyksellä sitä että se pinta pitää olla aivan virheetön jos siihen haluat pinnoitteen, kaikki meinaan näkyy siitä läpi mitä virheitä alle jääpi.. kyllä se aina kannattaa vähintäänkin kevyesti ajaa se pinta kuntoon ennen pinnoitusta. Ja näin varmasti fikserit tekevätkin.
    Varmaan jokin kevyt pitää tosiaan jokatapauksessa tehdä. Ihan jo normaalit pesujäljet pitää tottakai saada piiloon pinnoitteen alta. Täytyy paikallisilta kysellä mielipiteitä ja käydä näyttämässä kampetta, että saavat arvioida.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Tarkoitin lähinnä myllytyksellä sitä että se pinta pitää olla aivan virheetön jos siihen haluat pinnoitteen, kaikki meinaan näkyy siitä läpi mitä virheitä alle jääpi.. kyllä se aina kannattaa vähintäänkin kevyesti ajaa se pinta kuntoon ennen pinnoitusta. Ja näin varmasti fikserit tekevätkin.

Leave a comment:

• Midas
    replied
    Pesukinnas on ahkerassa käytössä ja Projectechiltä tulee pakettia silloin tällöin, mutta tuohon myllytykseen en kyllä itse uskalla alkaa. Ja en vielä edes tiedä, että onko tuolla teipin alla edes tarvetta kovinkaan suurille töille.

Valoissa on kalvot päällä. Pitää katsoa, kuinka istuu mustaan autoon.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Onhan noita hyviä pinnotteita tarjolla erilaisia, ja osan voi vaikka itsekin laitella jos osaa myllyttää ensin sen pinnan kuntoon. Kannattaa lueskelle pesukintaalta kokemuksia erilaisista pinnotteista.
    Itse olen ihan vaan myllyttänyt nuo omat autot ja vetänyt normaalia carnaubavahaa pintaan parin kk välein, on pysynyt hyvä kiilto ja hyvä beading. Tokihan siinä on hieman enempi työtä kun pinnoitteessa, mutta on se hintakin ihan eri luokkaa. Collinite purkista vahaa varmaan 50 kertaa auton.

Hyvä juttu kun otat tuon teipin pois, varmasti hieno yhdistelmä musta auto punaisella verhoilulla. Etuvalot ilmeisesti jotenkin tummennettu?

Leave a comment:

• Midas
    replied
    Kuvia vaadittu, niin tässä pari pesun jälkeistä. Kohtuu tiukassa istuu paska tuossa teipissä, joten kyllä se tosiaan poistuu tässä kevään kynnyksellä. Ei enää esim. pyöränkaarista tahdo lähteä, vaan jää kellertämään, vaikka autolla ei ole talvella varsinaisesti edes ajettu, vaan on ollut liikkeessä rivissä. Täytyy tilata fiksarille aika, joka saa sen poistaa ja vetää sitten alta paljastuvalle pinnalle jonkun hyvän käsittelyn. Olisiko noista käsittelyistä mielipiteitä? Jonkinverran tulee itsekin harrasteltua noita pesuhommia, mutta nuo kovapinnoitteet eivät ole minun juttuni ja mielelläni sellaisesta hyvästä maksankin.
    Attached Files

Leave a comment:

• Sampsa
    replied
    Todennäköisesti muuttuu kokomustaksi takaisin.

Leave a comment:

• ripatsu
    replied

Leave a comment:

• Midas
    replied
    Originally posted by Sampsa View Post
    Meinaatko pitää teipeillä vai ilman?

Leave a comment:

• Sampsa
    replied
    Pitänee tutkia tuo linkki.

Kuvia tulee, kunhan kelit sallivat.

Juurikin se valkoiseksi teipattu on tuolla tallissa.
    Meinaatko pitää teipeillä vai ilman?

Leave a comment:

• Midas
    replied
    Originally posted by Sampsa View Post
    Onnittelut hankinnasta. Nettiautosta on näköjään kaikki Z4M Coupet kadonneet, viimeisin oli se valkoiseksi teipattu.

Jos ei englantia löydy niin vaatinee navin firmiksen päivityksen, itse tai sitten huollossa:

Kuvia kaivataan
    Pitänee tutkia tuo linkki.

Kuvia tulee, kunhan kelit sallivat.

Juurikin se valkoiseksi teipattu on tuolla tallissa.

Leave a comment:

• Sampsa
    replied
    Tänään on sit Z4M coupe kotiutettu. Kysymys kuuluukin: saako tuota vehjettä koodattuna mitenkään englanninkieliseksi? Saksan ja saati Ranskan kieli valikoissa ei taitu kovinkaan vahvasti...
    Onnittelut hankinnasta. Nettiautosta on näköjään kaikki Z4M Coupet kadonneet, viimeisin oli se valkoiseksi teipattu.

Jos ei englantia löydy niin vaatinee navin firmiksen päivityksen, itse tai sitten huollossa:

Kuvia kaivataan

Leave a comment:

• ripatsu
    replied
    Tänään on sit Z4M coupe kotiutettu. Kysymys kuuluukin: saako tuota vehjettä koodattuna mitenkään englanninkieliseksi? Saksan ja saati Ranskan kieli valikoissa ei taitu kovinkaan vahvasti...
    Onneksi olkoon! Kuvia?

Leave a comment:

• Midas
    replied

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎