On ollut jo aika pitkään myynnissä, kun noita on tullut seurattua tässä kohta vuoden. Hinta alkais olla jo sen verran kohdillaan, että ei taida ulkomailta hakukaan hinnan säästön takia kannattaa. Kovin kummallisia varusteita tossa ei ole, mut on nyt ainakin noi paremmat penkit.
Soitin itse tuosta vuosi sitten, kun hintakin oli eri. Ei vain sitten tuntunut siltä, että ostan pois. Tullut 2 maan kautta tänne ja kilsoja liikaa tuollaiseksi. Jospa tässä onkin kaikki kilsat mittarissa Hinta kyl alkaa oleen kohta kohdalla.
On ollut jo aika pitkään myynnissä, kun noita on tullut seurattua tässä kohta vuoden. Hinta alkais olla jo sen verran kohdillaan, että ei taida ulkomailta hakukaan hinnan säästön takia kannattaa. Kovin kummallisia varusteita tossa ei ole, mut on nyt ainakin noi paremmat penkit.
Tuosta en osaa sanoa muuta kuin, että tärkein varuste, eli manuaali löytyy. Penkit on sportit, mikä on tällaisessa autossa ainut ja oikea. Manuaalisäätöisenä vielä säästää apparin verran painossa verrattuna sähköisiin. Hinta on kyllä jo tosi matalalla, niin eikun ostohommiin. Tällä hetkellä on kaikki coupet todella maltillisesti hinnoiteltuja. Nettiauton ainut coupe ämmäkin on jo saksan hinnoissa. Coupethan on niin kolmosissa ja nelosissa perinteisesti jonkin verran avoja kalliimpia. Osittain varmaan johtuen "harvinaisuudesta". Kolmosien valmistusmäärät oli about 16 000 vs 250 000 ja nelosissa (e85 ja e86)17 000 vs 300 000 coupen ja avojen kesken.
On ollut jo aika pitkään myynnissä, kun noita on tullut seurattua tässä kohta vuoden. Hinta alkais olla jo sen verran kohdillaan, että ei taida ulkomailta hakukaan hinnan säästön takia kannattaa. Kovin kummallisia varusteita tossa ei ole, mut on nyt ainakin noi paremmat penkit.
Ei kenelläkään olisi tarvetta uudelle laturille? Sopii moottoreille 2.2, 2.5 ja 3.0.
Tuli tilattua 3-sarjaan vahingossa tällainen, eivätkä liitännät ole tietenkään yhteensopivat.
Hinta foorumilaisille vaikka 50€ Helsingistä noudettuna.
Tälläinen ongelma, eli oven lukitus ei aukea e85. Yrittää kyllä aukaista, mutta pomppaa pari kertaa, eikä aukea. Tarttis saada vaan edes ovi auki, että pääsis tarkemmin tutkimaan, mutta ei onnistu millään. Onko kellään mitään ideaa, tai vastaavaa ongelmaa ollut?
Sain oven aukeamaan aikani napsuteltua lukkoa. Lukkopesässä ei vikaa, ilmeisesti ulkokahvan kaapeli oli jotenki takerruksissa lasin nostomekanismiin. Nyt toimii, kun hieman nippusiteellä sidoin niin, ettei osu lasinostimen mekanismiin.
edit: Ei se toimikkaan, kotiin ajoin hallilta niin sama vika, aika mysteeri...
Tälläinen ongelma, eli oven lukitus ei aukea e85. Yrittää kyllä aukaista, mutta pomppaa pari kertaa, eikä aukea. Tarttis saada vaan edes ovi auki, että pääsis tarkemmin tutkimaan, mutta ei onnistu millään. Onko kellään mitään ideaa, tai vastaavaa ongelmaa ollut?
Morjesta! Itselläni olisi kiikarissa e89, mutta mahdunko siellä istumaan ilman, että ottaa polvet rattiin ja pää kattoon? Onko kenelläkään 2 metrisellä ajossa kyseistä mallia?
JP nimimerkin kanssa kerran koeajettiin Z4 avoauto. JP on +190 ja minä oon 185cm ja todettiin, että ei ole meitä varten tehty.
Morjesta! Itselläni olisi kiikarissa e89, mutta mahdunko siellä istumaan ilman, että ottaa polvet rattiin ja pää kattoon? Onko kenelläkään 2 metrisellä ajossa kyseistä mallia?
Leave a comment: