Originally posted by Mr.Speed
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
-
-
Mr.Speed
Originally posted by 174000 View PostKyllä seiskassa pelaa näillä keleillä. Onhan se tahmeampaa toimintaa ja ääntää, mutta nousee kuitenkin. Jos öljyä on riittävästi ja se on oikeaa niin sitten kaasujouset voi olla vaihdon tarpeessa.
Taitaa olla tuo ison touringin luukku "hieman" raskaampi kuin seiskan kontin luukku Eihän tuo mun auto enää uusi ole, joten eri komponenttien kulumisesta johtuen varmasti tehot heikentyneet paljonkin siitä mitä on joskus uutena ollut.
Comment
-
Akku ollut tyhjä 2 kertaa. Vuoden vanha exide, syynä vissiinkin käytön vähyys, ajan oikestaan vain työmatkaa, matka kestää 4-5min, ei kamalasti kerkeä lataamaan. Nyt kun viimeksi boosterilla laitoin käyntiin, ajelin tunnin verran niin taas on virtaa. Ei oikeastaan muita oireita, puhallin nyt vinkuu, mutta se alottaa sen jo 0 kelillä.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Mr.Speed View PostTaitaa olla tuo ison touringin luukku "hieman" raskaampi kuin seiskan kontin luukku Eihän tuo mun auto enää uusi ole, joten eri komponenttien kulumisesta johtuen varmasti tehot heikentyneet paljonkin siitä mitä on joskus uutena ollut.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostE61 toimii hydrauliluukku ainakin hyvin ilman mitään ongelmia.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Jolli View PostE61 toimii hydrauliluukku ainakin hyvin ilman mitään ongelmia.
Onko E61:n hydrauliluukun ohjauksessa kuinka samat palikat kuin E39:issä? Jos sitä ens kesänä jaksais tutkia tarkemmin tuon luukun motoriikkaa, että mitä esim. sinne vois uusia :think
Nyt pakkasilla se on tosiaan ihan voimaton, eikä tästä nyt enempää.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostJos sitä ens kesänä jaksais tutkia tarkemmin tuon luukun motoriikkaa, että mitä esim. sinne vois uusia :think
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View Post
Liekö moottoroidun luukun toiminta tuosta kiinni.. ?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostLiekö moottoroidun luukun toiminta tuosta kiinni.. ?
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Bmw Master View PostSamat jouset sielläkin on ja ne yhdessä moottorin kanssa nostavat ylös. Jos jouset kaput ei moottori jaksa yksinään.
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...4&postcount=21
Elikkä uusien jousien vaihdolla tuon voisi saada pelaamaan pakkasen puolellakin :think Mun työkalu -07 Hiacen peräluukku toimii myös hyvin plussakeleillä, mutta pakkasella siinäkin pumppujen toiminta aika voimatonta. Ja esim. hiaceen verrattuna tuossa bemarissa näiden jousien asento toiminnan kannalta aika epäedullinen? Muutenkin pitäis väsätä tuon bemun luukun kans kun mulla ei ylläripylläri toimi se lasin avausmekanismi. Sen verran tuossa syksyllä mittailin että kytkin on mykkä.
Comment
-
Valot sekasin. Ilmaantui ensimmäisenä kovan pakkasen päivänä..
Tulee kolme valon vikailmoitusta ja yksi sumareista lisäks vilkut säpsättää tiheetä. Kaikki polttimot periaatteessa toimii, takaoikeella ei vaan pala kaks alinta samalla tavalla kun toisella puolen (P-asennossa himmeenä), mutta jarruvalot syttyy normisti. Nuo polttimot jo kokeiltiin vaihtaa ja kokeiltiin myös ristiin, ei ollut vikaa polttimoissa.
Akun varauksen tarkistin, oli ok. Pari tuntisen oli myös hallissa sulamassa mutta ei se siitä vielä heränny. Autossahan (sigun peli) on myös panoraama ja vähän kauhutarinoita lueskelin. Eipä tuosta kuitenkaan äkkiseltään löytynyt mitään merkkejä että olisi päätynyt vettä vääriin paikkoihin.
Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta?A4 avant Quattro pwrD -03
EX: 320dA -07 "MontegoBlau" Touring
Comment
-
-
Originally posted by Mr.Speed View PostElikkä uusien jousien vaihdolla tuon voisi saada pelaamaan pakkasen puolellakin :think Mun työkalu -07 Hiacen peräluukku toimii myös hyvin plussakeleillä, mutta pakkasella siinäkin pumppujen toiminta aika voimatonta. Ja esim. hiaceen verrattuna tuossa bemarissa näiden jousien asento toiminnan kannalta aika epäedullinen? Muutenkin pitäis väsätä tuon bemun luukun kans kun mulla ei ylläripylläri toimi se lasin avausmekanismi. Sen verran tuossa syksyllä mittailin että kytkin on mykkä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
-e46 325iA -03
Olisko jossain iskarissa kosteutta tiivistyneenä? Pakkasilla (-22C) pelasi vielä ihan ok, mutta ilman lauhtuessa (-8C) auto "nuljuu" ikavasti isommissa heitoissa. Ihan niinkiun joku nurkka ei joustaisi ollenkaan tai sitten jostain nurkasta on iskarista mehut kokonaan pihalla. Millähän tuota tutkisi tarkemmin? Onko iskaritesti ainut vaihtoehto. Päällisinpuolin ei näy mitään eriskummallista. Kaikki iskarit toki näyttäisivät olevan mahdollisesti alkuperäisiä (160tkm).BMW F11 520d -11
MINI Cooper D -11
BMW E90 318i -11
BMW E90 318i -06
Ex:
BMW E46 316i -04
E70 X5 3.0sd M-Sport -08
E46 325iA -03
E39 540iA Individual Limonit Metallic -99
Comment
-
-
Kyllähän se kuulostaa siltä että iskarikauppaan mars. Ei siitä ihan mahdotonta laskua tule, Sachs-merkkiset ZF:n valmisteet vaan joka nurkalle. Suojaputket ja pohjauskumit ynnä yläpään laakerit eteen sekä yläpään tuennat taakse uusiksi.
Samalta akselilta on siis vaihdettava molemmat iskarit, yksittäistä iskaria ei saa vaihtaa.
KL-Varaosilta ainakin löytyy Sachs/Bogea. ZF:n kataloogi löytyy täältä.
Comment
-
Comment