Hehkupa hyvinkin (kertaa kaks näköjään), mutta ei tee täristyksiä minkäänlaisia käydessä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topick (vikakoodikyselyt tänne!)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Cell View PostHehkupa hyvinkin (kertaa kaks näköjään), mutta ei tee täristyksiä minkäänlaisia käydessä.
Comment
-
-
Originally posted by H3nri View PostMoro.
Hiljattain katsastus varten on tullut vaihdettua mittaristo (ei päässyt diagnostiikka mihinkään kiinni) ja airbag boksi, niin toivoisin löytäväni kustannustehokkaan tavan saada airbag-vikavalo sammumaan piakkoin auton käynnistyksen jälkeen.
Eli INPA antaa seuraavan koodin; ignition circuit 2 --> passnger tensioner (ja joku maininta, että arvo ei ole oikeassa toleranssissa). vikavalo syttyy nollauksen jälkeen parin sekunnin päästä.
Carsoft antaa lisäksi 16 belt switch, driver side.
Miten asiaa kannattaa lähestyä? jos pitää liikkeeseen viedä, onko muita vaihtoehtoja kuin laakkonen?
Koska läppärissä on akku prakannut, niin otan virrat läppärille tupakansytyttimestä invertterillä. Onko ongelma pitää autoa käynnissä, kun diagnosoi sitä?Kehonsiirtovälineitä: Dodge Ram 2500, '06 busa ja vääräuskoisten iloksi Taunus turboprokkis
Vikakoodinlukua Vantaan suunnalla, myös pienet korjaukset onnistuu.
Comment
-
-
Originally posted by H3nri View PostMoro.
Hiljattain katsastus varten on tullut vaihdettua mittaristo (ei päässyt diagnostiikka mihinkään kiinni) ja airbag boksi, niin toivoisin löytäväni kustannustehokkaan tavan saada airbag-vikavalo sammumaan piakkoin auton käynnistyksen jälkeen.330d -03 M57N
Comment
-
-
Originally posted by qizmo View Postminkäslaista koodia antaa jos yksikössä vikaa? olisi uusi hehkuyksikkö odottamassa asennusta. kyllähän tuo tympäsee ruveta hehkuja vaihtelee ku vajaa vuosi sitten vaihdettu kaikki hehkut(beru)325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostVoi antaa vaikka vaan vikakoodia ehjästäkin hehkusta. Bullitin tekemien sahailujen perusteellahan noista irtoaa johtimet sisältä, boksi näkee sen rikkinäisenä hehkuna. Tuo toinen koodi on muuten EGR:stä, onko se tukittuna?
Comment
-
-
Carsoftilla luettu vikakoodi 65 charge pressure regulation.
Oireet: Menohalut kuin 200dsl mersussa, eli liikkuu mutta tahmeasti.
Lääkitty delphin valmistamalla tarvike ilmamassamittarilla (pitäisi käydä kaikkiin diesel bemareihin ja joihinkin audin ja vw moottoreihin), ei vaikutusta kulkuun, eikä myöskään ilmamäärään, oli sitten johto kiinni tai ei.
Airflow kohdasta tutkittuna antaa max 380 mg/hub, nominal taas huitelee 1000mg/hub puolella.
Vanhalla boschin mittarilla airflow antaa n. 510 mg/hub maksimissa., kun taas nominal on tonnin paikkeilla.
Kumpaa arvoa nuista pitäisi tuijottaa?
Toisaalta taas map anturin irroituksen jälkeen saadaan koodi 36 charge pressure sensor, mutta kulku on pirteämpää varsinkin tuolla vanhalla boschilla.
Joten aito alkuperäinen mittari kaupasta vaiko map-sensori imusarjaan?
Comment
-
-
Originally posted by tuttifrutti View PostCarsoftilla luettu vikakoodi 65 charge pressure regulation.
Oireet: Menohalut kuin 200dsl mersussa, eli liikkuu mutta tahmeasti.
Lääkitty delphin valmistamalla tarvike ilmamassamittarilla (pitäisi käydä kaikkiin diesel bemareihin ja joihinkin audin ja vw moottoreihin), ei vaikutusta kulkuun, eikä myöskään ilmamäärään, oli sitten johto kiinni tai ei.
Airflow kohdasta tutkittuna antaa max 380 mg/hub, nominal taas huitelee 1000mg/hub puolella.
Vanhalla boschin mittarilla airflow antaa n. 510 mg/hub maksimissa., kun taas nominal on tonnin paikkeilla.
Kumpaa arvoa nuista pitäisi tuijottaa?
Toisaalta taas map anturin irroituksen jälkeen saadaan koodi 36 charge pressure sensor, mutta kulku on pirteämpää varsinkin tuolla vanhalla boschilla.
Joten aito alkuperäinen mittari kaupasta vaiko map-sensori imusarjaan?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by tuttifrutti View Postvuosimallin 20011 nivan uusi inkarnaatio.
Eli vm. 2001 e46 320d bemari, juu, olisihan sen voinut jo tuohon edelliseenkin kirjoittaa. Sori.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostOk... Ensinnäkin, bemarissa ei pidä käyttää mitään muita antureita tai muita mittalaitteita kuin alkuperäisiä. Oletko tarkistanut alipaine letkut turbon lähistöltä?
Tarvike massamittari lähtee kauppaan takaisin, eihän tuota voi edes käyttää verkonpainona. Vikakoodia antava alkuperäinen pelaa 2x paremmin.
Comment
-
-
Originally posted by Bääm View PostSiis olet mittariston ja airbagin boxin vaihtanut ja airbag-valo jää palamaan. Sen seurauksena vai siitä huolimatta? Olet nollannut vikakoodit mutta syttyy uudestaan?
Comment
-
-
E39 automaattilaatikko
elikkäs jos joku kehtais mulle slostaa mistä alan vikoja metästään ko autocomi anto tallaset vikakoodit
dtc kuvaus
19 -ABS/ASC käyttöliittymä
154 -CAN:kaasupolkimen asetus
ja viat käytännössä. kerran ei vaihtanut vaihteita ollenkaan ja seuraavalla käynnistyksellä alko taas vaihtaan. tapahtuneen jälkeen luistoneston valo syttyy hetken ajon jälkeen eikäs luiston esto pelaa valon palaessa luonnollisesti...
Comment
-
Comment