Originally posted by miika320
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virallinen vikakoodi topick (vikakoodikyselyt tänne!)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by miika320 View Posteli kyseessä on 320 bensa e46 vm.1999
Sijaitsee siis sähkölaatikon sisällä missä moottorinohjaus yms.
Katso kuva: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E46_EA8680A.htm- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by api-75 View PostE R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 09/09/12 10:55:27
ECU: D40M57A1
JobStatus: OKAY
Variant: D40M57A1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
4368 1110 Ladelufttemperaturfuehler T21
Warning: F_HFK doesn´t exist in result record 1 !
Warning: F_UW_ANZ doesn´t exist in result record 1 !
Warning: F_ART_ANZ doesn´t exist in result record 1 !
Errorcode: 11 10 02
===============================================
Sen verran vielä uteliaisuus heräsi, että mitäs ne nämä INPA:n antamat varoitukset tarkoittaa? Puuttuuko mulla INPA:sta jotain tärkeitä tiedostoja?E39 530dA Touring -03
Comment
-
-
Originally posted by api-75 View PostSen verran vielä uteliaisuus heräsi, että mitäs ne nämä INPA:n antamat varoitukset tarkoittaa? Puuttuuko mulla INPA:sta jotain tärkeitä tiedostoja?
Todennäköisesti sulla ei ole täysin oikea skripti inpassa käytössä.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostTodennäköisesti sulake F3 (20A) pimeenä moottorinohjauksen sulakkeista.
Sijaitsee siis sähkölaatikon sisällä missä moottorinohjaus yms.
Katso kuva: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E46_EA8680A.htm
Comment
-
-
e38 740i 6-gang
ex:
e46 320d touring M-SportII`02, e90 320d´05, e39 530da M-Sport Individual '03, e39 528i Individual, '96 e38 740ia -96, e46 328i '98, e39 530da M-Sport '02, e38 740ia '96, e36 M3 Coupe '93, e34 540ia '93, e30 325i Cabriolet '90, e30 324TD Touring '91, e36 325ia Coupe '93, e30 325i 2d '88, e30 316i 2d '90, e30 316 1.8 '85
Comment
-
-
Originally posted by Hencco View PostApuja?
e90 320d m47tu2
Vikakoodi: 44cc air charge pressure controller??
Tuommoset arvot hyppäsi kans silmille, huutomerkki perässä oli auto käynnissä tai ei..
[ATTACH]105393[/ATTACH]
Katso vastaako desired arvo currenttia, muuten noista huutomerkeistä ei niin kannata välittää. Tyhjäkäynnilä ja vedossa tietty noita kannattaa seurailla.
Eli eka on ahtopaineet sitten railipaineet ja ilmanmassa. Kummassakin senhetkinen todellinen arvo oikealla ja laskennallinen arvo vasemmalla. Pitäisi olla hyvin lähettä toisiaan.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostAhtopaineensäätimeen viittaa. Katso koodin tarkempi selitys vielä.
Katso vastaako desired arvo currenttia, muuten noista huutomerkeistä ei niin kannata välittää. Tyhjäkäynnilä ja vedossa tietty noita kannattaa seurailla.
Eli eka on ahtopaineet sitten railipaineet ja ilmanmassa. Kummassakin senhetkinen todellinen arvo oikealla ja laskennallinen arvo vasemmalla. Pitäisi olla hyvin lähettä toisiaan.
Tämähän on "tieto lisää tuskaa vika" auto toimii ja varoitusvaloja ei pala..e38 740i 6-gang
ex:
e46 320d touring M-SportII`02, e90 320d´05, e39 530da M-Sport Individual '03, e39 528i Individual, '96 e38 740ia -96, e46 328i '98, e39 530da M-Sport '02, e38 740ia '96, e36 M3 Coupe '93, e34 540ia '93, e30 325i Cabriolet '90, e30 324TD Touring '91, e36 325ia Coupe '93, e30 325i 2d '88, e30 316i 2d '90, e30 316 1.8 '85
Comment
-
-
Taas EML syttyi ja Motornotprogramme päällä. Lisäksi, luistonesto palaa. Vikakoodit seuraavanlaiset:
Ja ABS jne modulin puolelta seuraava:
Nyt en kyllä keksi, mikä voisi olla kyseessä. Olisko teillä hyviä arvauksia tai tietoa? Kyseessä siis 525 iAT, 2001. Olisi kiva saada kuntoon vähän pidemmäksi aikaaE83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Sähkökaasuläpän liitintä veikkaisin, merkkiliikkeen toimien jälkeen johtunut käyntiongelma johtuu kaasuläpän adaptaatiosta joka on jäänyt kesken, käynti palautuu silloin vikakoodin nollaamalla mutta palaa uudelleen käynnistäessä viimeistään mikäli adaptaatio ei tule valmiiksi. He olivat siis nollanneet adaptaatiot testerillä ymmärtämättä opettaa kaasuläppää uudestaan.
Myös merkkiliikkeen ottamissa koodeissa näkyy adaptaatioprosessin uudelleenkäynnistys, tod. näk. vikana on ollut virhe kaasuläpän signaalissa. Nyt sinun koodeissasi näkyy myös väärä arvo toisella asentopotikoista. Tällä perustein lähtisin putsailemaan/tarkistamaan läpän liitintä ekana.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSähkökaasuläpän liitintä veikkaisin, merkkiliikkeen toimien jälkeen johtunut käyntiongelma johtuu kaasuläpän adaptaatiosta joka on jäänyt kesken, käynti palautuu silloin vikakoodin nollaamalla mutta palaa uudelleen käynnistäessä viimeistään mikäli adaptaatio ei tule valmiiksi. He olivat siis nollanneet adaptaatiot testerillä ymmärtämättä opettaa kaasuläppää uudestaan.
Myös merkkiliikkeen ottamissa koodeissa näkyy adaptaatioprosessin uudelleenkäynnistys, tod. näk. vikana on ollut virhe kaasuläpän signaalissa. Nyt sinun koodeissasi näkyy myös väärä arvo toisella asentopotikoista. Tällä perustein lähtisin putsailemaan/tarkistamaan läpän liitintä ekana.Originally posted by Supa View PostTätä vähän veikkaan itsekkin. Ellei ole saatu jotain rikki oikeasti. Läppään viittaa kuitenkin.
Katson ja putsaan siis kaasuläppäkotelon liittiminen. Voiko vika kuitenkin noiden koodien perusteella olla niissä kaasuläpän asentopotikoissa? Ei viitsisi läppäkoteloa ihan heti ostaa. Pakko tietty, jos vika on siinä.E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Originally posted by pmtk View PostKiitos pikaisista vastauksista. Kaasuläppäkotelo puhdistettiin liikkeessä. Adaptioarvot nollasin sen jälkeen Inpalla, kun siitä oli oma vikakoodikin. Liekkö tullut tehtyä oikein? Auto pelasi jonkun aikaa ihan hyvin, eikä vikakoodeja ilmaantunut.
Katson ja putsaan siis kaasuläppäkotelon liittiminen. Voiko vika kuitenkin noiden koodien perusteella olla niissä kaasuläpän asentopotikoissa? Ei viitsisi läppäkoteloa ihan heti ostaa. Pakko tietty, jos vika on siinä.
Alkuun temppuili kohtuu harvoin, noin parin viikon välein, ja vian sai kuitattua pois auton sammuttamalla.
Vian ilmaantuminen alkoi kuitenkin muuttumaan tiheämmäksi, eikä vikatila poistunut enää kuin vikakoodit poistamalla, eli piti kuskata läppäriä aina autossa mukana ...
Liittimen putsailusta ei ollut minun tapauksessa apua, mutta nyt on "uuden" kaasuläppäkotelon kanssa ajeltu about 5kk / 10tkm ilman ongelmia.
Osan tilasin täältä, ja näytti tulevan Californiasta asti .
Edit: Noita potikoitahan ei tähän erikseen saa, vaan pitää vaihtaa koko kotelo.Last edited by John Doe; 05-10-2012, 22:45.
Comment
-
Comment