Originally posted by jones\\
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Inpa asennus ja asetukset
Collapse
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by jones\\ View PostAja OBDsetup hardware kansiosta niin näkee mistä kiikastaa.Sitte wintoosan rekisterieditoriin tarvittavat sääjöt,polku lukeekin tuossa virheilmossa.http://www.youtube.com/watch?v=dzPUxafEJ28Käynnistä valikko-->etsi-->regedit
Last edited by Uffa; 15-04-2012, 10:23.Vikakoodinlukua Vaasassa
Comment
-
-
Olen koittanut ketjua etsiä ja koko foorumiakin, mutta ei oikein löydy vastausta.
Onko teillä ollut erillistä akkulaturia kiinni, kun diagnostiikkakaapeli on kiinni ja käytössä? Mulla tuntui, että INPAn käytön jälkeen akku meni ihan tyhjäksi ja avaimesta starttaamalla vaan naksutteli valoja ja starttia ilmeisesti. Sitten lähti kyllä päälle työntämällä. Muutamat vikakoodit tuli katseltua ja nollattua, mutta eipä muuta. Aika hassua ja onko normaalia? Kyseessä sigun e46 -02 318i n42.
Comment
-
-
Originally posted by zeniitti View PostOlen koittanut ketjua etsiä ja koko foorumiakin, mutta ei oikein löydy vastausta.
Onko teillä ollut erillistä akkulaturia kiinni, kun diagnostiikkakaapeli on kiinni ja käytössä? Mulla tuntui, että INPAn käytön jälkeen akku meni ihan tyhjäksi ja avaimesta starttaamalla vaan naksutteli valoja ja starttia ilmeisesti. Sitten lähti kyllä päälle työntämällä. Muutamat vikakoodit tuli katseltua ja nollattua, mutta eipä muuta. Aika hassua ja onko normaalia? Kyseessä sigun e46 -02 318i n42.
Juuri tuon takia Bmw:n virallisissa diagnostiikka laitteissa on akkulaturi.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostMikäköhän tohon Inpaan nyt tuli, viimeviikolla käytin viimeksi ja toimi täysin. Ignition ja battery täplät mustina kun lyö virrat päälle ja piuhan autoon kiinni.
E36:ssa tulee kaikista bokseista:
IFH-0009 No Response from control unit
Comment
-
-
Eli aloittelija ilmoittautuu!
Asensin juuri INPA:n koneelle. Asennus meni ihan sujuvasti ja itse ohjelma käynnistyy hyvin, mutta siihen se sitten jääkin. Yrittäessä katsoa mitään tietoja tulee heti virheilmoitus: ifh-0003 datatransmission to interface disturbed and program will be stopped.
Kaapelinajurit on asennettu eikä siinä ollut mitään ihmeellistä.
Ja sit sellanen, että heti kun käynnistää ohjelman, on siinä ne molemmat pallot mustana, miksi näin?
Kiitos.
Comment
-
-
Originally posted by Pmak View PostEli aloittelija ilmoittautuu!
Asensin juuri INPA:n koneelle. Asennus meni ihan sujuvasti ja itse ohjelma käynnistyy hyvin, mutta siihen se sitten jääkin. Yrittäessä katsoa mitään tietoja tulee heti virheilmoitus: ifh-0003 datatransmission to interface disturbed and program will be stopped.
Kaapelinajurit on asennettu eikä siinä ollut mitään ihmeellistä.
Ja sit sellanen, että heti kun käynnistää ohjelman, on siinä ne molemmat pallot mustana, miksi näin?
Kiitos.e91 320da
Comment
-
-
Originally posted by Pilatus View PostOlisi ajatuksena asentaa omaan koneeseen myös inpa. mutta kone on macbook pro. Inpa ei taida toimia mac maailmassa? Jos ajan bootcamp:n kautta winukan sisään, niin laitanko XP professionalin vai minkä? Entä käykö win 7?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Onkelmat jatkuvat...
Inpa näyttäisi toimivan, mutta piuha ei. Tulee initialization erroria. Sama piuha yllättäen kävi kaverin golffin koodienlukuun, eli onko tämä nyt se KKL vag com piuha??
Com portti on asetettu kohtaan com1.
Saako sitä millään pelittämään inpan/bemarin koodienlukuihin? Ja nimenomaan alkupään bemarien eli ilmeisesti L-linjan kanssa? (tarkoitus lukea koodit ja nollailla valoja vm91 325i:stä)
Olen seikkaillut interweberissä useita hetkiä niin ulkomaisilla sivuilla kuin suomalaisillakin, mutta missään ei ole oikein selvää vastausta saanut asiaan eikä viitsisi tuosta vaan alkaa kolvailla johtoja yhteen noista.
Kyseessä siis usb-obd piuha ja tämän päähän vielä obd-20pin adapteri.
Kärsivällisyyttä ja kiitosta heille ketkä jaksavat tässä threadissä auttaa!
Comment
-
Comment