Siis kyllä se asteikko missä on vihreetä ja muuttuu punaiseksi ajanmittaan näkyy ja toimii, mutta en silti saa sitä nollattua
Kiitos tosta koodaus tiedosta
Ok, oma tapaus oli vaan semmonen et neljä ensimmäistä vihreää valoa oli pimeänä ja ne pari keltaista/punaista toimi ok. Sattumalta kerran huomasin startin jälkeen et ne vihreet välkky muutaman kerran et jaahas ei mun INPA:ssa ollutkaan vikaa kun ei niitä saanu resetoitua, ne oli muuten vaan pimeenä.
Mulla on jartsa02 kautta hommattu INPA + piuha, nyt olis tarkoitus hypätä Vistasta -> Win 7 32-bit niin mites se käytännössä takoittaa INPAn asennuksen suhteen?
Mitä pitää huomioida ja pitääkö rekisteriä puukottaa kuten Vistassa?
Mulla on jartsa02 kautta hommattu INPA + piuha, nyt olis tarkoitus hypätä Vistasta -> Win 7 32-bit niin mites se käytännössä takoittaa INPAn asennuksen suhteen?
Muistaakseni piti vain asennuksessa muista asentaa XP service pack 3:na... => TÄMÄ olikin 64 bit win 7:ssa
Kuten alla todetaan.
Last edited by Tommix; 07-02-2012, 18:03.
Reason: Lisäys
Tuon Win 7 32-bitin kanssa kaikki pelaa ihan samalla tavalla kuin tuossa Vistassakin elikkä sen kanssa tarttee kanssa "puukottaa" rekisteriä. Asennuksessa ei kyllä tarttee muistaakseni mitään XP service pack 3 moodeja.
Eli 64bit seiskaan pitää rekisteriä puukottaa? Pitäis joskus täs siirtää kaikki bmw-softat uudelle koneelle... jostain kumman syystä tätä hommaa vaan lykännyt koko ajan.
Ilmeisesti noi virtuaalikoneessa toimivat softat pelittää kuitenki ihan normaalisti 64 bittisessä käyttiksessä?
Tuon Win 7 32-bitin kanssa kaikki pelaa ihan samalla tavalla kuin tuossa Vistassakin elikkä sen kanssa tarttee kanssa "puukottaa" rekisteriä. Asennuksessa ei kyllä tarttee muistaakseni mitään XP service pack 3 moodeja.
Hmm.
Mulla kyllä pelittää win7/64x mutta pitänee latensseja muutella kun välilllä mm. moduulilistat jää kesken ja herjailee että yhteys katkesi...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Otsikon moottori ei löydy.
Eli:
ostin uuden kaapelin (DCAN) + INPAN EA-X90 kokeilin sitä E91 320 d valmistettu 1/2008.
Sain luettua kaikki boxit, (ainakin muistaakseni), mutta moottori ei onnistu.
Tuossahan pitäisi kai olla tuo TU2 moottori, mutta sillä antaa virheeksi jonkin, että script puuttuu. Jos valitsen perus M47, antaa jonkin toisen virheen.
Pitäisikö tuon ylipäätään toimia tuon moottorin kanssa, vai missä mättää?
INPA:n asennushan on hyvin yksinkertainen. Muita asetuksia en muuttanut kuin tuon 16ms --> 1 ms.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Eikös tuossa e91:ssä ole N47-moottori? Jos on, niin siihen ei kyllä Inpaan ole löytynyt toimivia scriptejä, tool32:lla kylläkin homman saa onnistumaan joskaan sillä ei oo niin helppo etsiä kaikkia juttuja sieltä moottorista.
Eikös tuossa e91:ssä ole N47-moottori? Jos on, niin siihen ei kyllä Inpaan ole löytynyt toimivia scriptejä, tool32:lla kylläkin homman saa onnistumaan joskaan sillä ei oo niin helppo etsiä kaikkia juttuja sieltä moottorista.
Joo bensoissa, mutta eikös diesel ole M47 TU kone?
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Nii, N47D20 on diesel-pannu ja se tuli kait siinä -08-vaiheilla näihin ja sen ohjauspurkki on DDE7. Mä kyllä veikkaan, että sulla on tuo N47, koska M47:jen kanssa Inpalla ei ole mitään ongelmia ollut ja ne ongelmat on juuri nimenomaan tuon N47:n kanssa.
Nii, N47D20 on diesel-pannu ja se tuli kait siinä -08-vaiheilla näihin ja sen ohjauspurkki on DDE7. Mä kyllä veikkaan, että sulla on tuo N47, koska M47:jen kanssa Inpalla ei ole mitään ongelmia ollut ja ne ongelmat on juuri nimenomaan tuon N47:n kanssa.
Joo, nyt vähän hävettää, N47D20 konehan se on eikä mikään M47 TU.
Eli tukea ei vielä löydy. No, odotellaan.
Edittiä:
maailmaltahan löytyi apua, ehkä
Eli SGDAT kansiosta löytyy DDE7N47.ipo tiedosto. Sen pitäisi lisätä INPA:n valikkoon, mutta mitenkäs se tehdään?
Löysin CFGDAT kansiosta E90.ENG tiedoston johon se kai lisätään?
Vieressä on sama, mutta GER päätteellä (jossa tuo N47 siis jo on), voiko siitä kopioida miten tehdään?
Pitääkö tehdä jotain muutakin?
Edit 2: juu, valikkoon ilmestyi, kun kopioi tuolta Saksankielisestä tiedostosta, mutta ei toimi edelleenkään antaa saman herjan (eli ilmeisesti toimii jotenkin), kun jos valitsee M47D20TU2, sen sijaan, jos valitsee ilman TU, herja on eri
Ylipäätään, olisiko kannattanut asentaa koko INPA Saksaksi, toimiiko se ylipäätään paremmin niin? Kieli ei nyt ole ongelma.
Löytyisikö kymenlaaksosta apua inpan asennukseen?
En osaa niin en osaa, yrittänyt kyllä olen
Voisin tuoda tietsikan, ym. rojut mahdolliselle uhrille ja hakisin kun asennus valmis tai voin tietysti varttuakkin jos on nopeaa touhua.
Laittele privaa jos kiinnostaa.
Korvaan kyllä.
Comment