Originally posted by markok
View Post
Nyt pääsin katsomaan tuon normaspeedin speksejä ja vaikuttaisi kyllä varsin laadukkaalta maalilta. Kuiva-ainepitoisuus on sama kuin ferrexillä mutta tuo normaspeed sisältää enemmän ksyleeniä kuin ferrex joten siinä on yksi selitys sille miksi se kuivuu niin nopeasti. Kannattaa varmaan silti antaa sen kuivua yön yli jatkossa. Pensselillä maalatessa saattaa kalvonpaksuuskin nousta paikoitelleen niin suureksi että sekin hidastaa kovettumista. Yksi asia mikä pisti silmään tuosta normaspeedin spekseistä on, että todella isoa korkkarin suutinta ne sille maalille ehdottavat, kun peräti x18:aan asti sen ovat kirjanneet.
Leave a comment: