Kone levällään ja tuli pienet jormut tonne sylinteriin kun otettiin mäntiä irti. Voiko tuota nyt viedä koneistamoon hoonaukseen? Vai pitääkö olla joku special hooni?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mantamane View PostKone levällään ja tuli pienet jormut tonne sylinteriin kun otettiin mäntiä irti. Voiko tuota nyt viedä koneistamoon hoonaukseen? Vai pitääkö olla joku special hooni?
Yksi mahdollisuus vois olla lyyä kasaan ja ajaa. Jos naarmu on pitkittäin se saattas toimia.
Itse laitoin männät toisesta koneesta täysin ehjään lohkoon niin kaikki pytyt meni pilalle alta aikayksikön.:think
Jos varmasti ehjän haluat niin käytetty alakerta tilalle.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by mantamane View PostPakoventtiilien ohjurit niin kuluneet että sieltä oli lununnut öljyä ja karstoittanut moottorin. Onko millanen homma vaihtaa nuo ohjurit?
Mutta anyway rikki on jos ohjurit ovat väljät, koneistamolla niitä vaihdetaan.
Itse vähän turhan hankala temppu toteuttaa onnistuneesti.
Comment
-
-
Tää diagnoosi kuulostaa nyt vähän hätiköidyltä. En ole yhdessäkään m60 nähnyt väljiä ohjureita. Ja ne kumit siellä sen öljyn pitää oikeassa paikassa.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Onkos kukaan hypistellyt tai tietoa tuollaisesta öljyjäähdyttimellä varustetutusta öljynsuodatin jalasta? Kuvissa lähdöt on suoraan vasemmalle koneen takaosasta päin katsottuna. Tämä passaisi omaan käyttöön koska ahtoputki menee suodatinjalan etuosasta. Kierteet vaan lähtöihin ja linjat aftermarket kennolle joka siellä keulalla jo kiikkuu.
Huohotusta meinasin myös parantaa nipoilla venttiilikoppien takaosasta. Koehitsaus technoweldillä onnistui tuohon magnesium seos koppaan.
Öljynlämpöanturin voisi myös laittaa. Kannattaako sijoittaa öljypohjaan?Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostOnkos kukaan hypistellyt tai tietoa tuollaisesta öljyjäähdyttimellä varustetutusta öljynsuodatin jalasta? Kuvissa lähdöt on suoraan vasemmalle koneen takaosasta päin katsottuna. Tämä passaisi omaan käyttöön koska ahtoputki menee suodatinjalan etuosasta. Kierteet vaan lähtöihin ja linjat aftermarket kennolle joka siellä keulalla jo kiikkuu.
Huohotusta meinasin myös parantaa nipoilla venttiilikoppien takaosasta. Koehitsaus technoweldillä onnistui tuohon magnesium seos koppaan.
Öljynlämpöanturin voisi myös laittaa. Kannattaako sijoittaa öljypohjaan?
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostMulla on tommonen öljysuodjalka. Mulla on kans venakopissa takana nipat.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Mikäs noista koneen päällä olevista nakutus anturien liittimistä on anturin 4 liitin?
Pitäs tuo nelosanturi vaihtaa kun antaa vikakoodia? Kone m60b30.nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
Sotkamo connection
Comment
-
-
Mielestäni 7-8 sylinterin.
Jos pystyt elämään vikakoodin kanssa niin ei ole välttämätön homma vaihtaa. Kone ei tule nakuttamaan perus 98 pumppubensalla.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Nakutuksesta en tiedä mutta jos nelonen on tosiaan siellä kuskinpuolen nurkalla niin se on siinä vesiputken alla. Pultti ei mahdu kokonaan pyörimään ylös ennenkuin purat sen putken tieltä pois eli purat vesipumpun jotta saat sen putken irti.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
No tuo nakutusanturin vaihto on mielessä lähinnä sen takia, että autossa ei tällä hetkellä mene päästöt läpi ja pitäisi leimalla käyttää.
Ongelmat on se että CO on kierroksilla koholla ja HC tyhjäkäynnillä. Tuo anturi vika on ainut vikakoodi ja mieles käynyt, että käykö kone nyt niin rikkaalla, että siitä johtuisi? Onko ideaa mistä muusta nuo päästö ongelmat voisi johtua?nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
Sotkamo connection
Comment
-
Comment