No se isompi on jo oma hommansa. En tiedä onnistuuko kone paikallaan veikkaan että ei. Pikkunen ei oo muuta ku pitää ja päästää. Kiristä samalla öljypumpun ketju.
kuinkas tämä ketjun kiristystapahtuu??. Meinasin ittekki kurkistaa onko pumppu vielä paikallaa kun on kuulemma laiteettu kierrelukitteen kanssa vuosisitten. Luottoa löytyy niinkin paljon tarinaan että tarkistettava
kuinkas tämä ketjun kiristystapahtuu??. Meinasin ittekki kurkistaa onko pumppu vielä paikallaa kun on kuulemma laiteettu kierrelukitteen kanssa vuosisitten. Luottoa löytyy niinkin paljon tarinaan että tarkistettava
Öp. On kiinni kolmella pultilla, ja sen yksinäisen alla pumpun rungossa on holkki jota pyörittämällä kiristys tapahtuu. Kaikki kolme on oltava löysällä jotta pumppu kääntyy ilman väkivaltaa.
Oon tässä jokusen hetken tapellu tuon M60B30:n vakkarin kans. Kaivoin vakkarin boksin esille ja huomasin että siellä on ollut joskus tulva, tilasin "uuden" joka on toimivasta autosta otettu ja näyttikin hyvältä. Lykkäsin boksin paikoilleen vaan ei toimi cruise ei, DISsilläkään ei löydä boksia.
Kaikki sulakkeet katoin ja kunnossa ovat, vähänkään jos oli huonon näkönen ni vaihdoin. DME on näköjään jossain vaiheessa vaihdettu, auto on manuaali ja DME on automaatin. Oisko tuolla jotain osuutta asiaan vai mistä lähteä vielä vikaa etsimään? Se vakkarin moottori/aktuaattori/mikälie mulla on vielä ihmettelemättä mutta luulis DISsillä pääsevän ees älylootaan käsiksi vaikka vakkarin moottori paskana oliskin..
Tai sitte läppärin DIS on sekasin, onko tämäkään mahdollista jos kuitenkin vikakoodit lukee..?
Mihinkäs lopputulokseen me jäätiin tuon öljynsuodatinkotelon tyhjennysletkun tulppauksen kanssa? Sillä oli joku ylipainefunktiokin?
Land Rover-forumilla vannottiin OEM-filtterin nimeen ja sen oikein asentamiseen: pohjalle-kliks ja kansi kiinni. Itselläni MANN Filter, joka kai on lähinnä OEM-laatua. Mitään eroa en ole huomannut.
Vähän nostajat rapistelee kun kylmänä käynnistelee ja edelleen epäilen tuota suodatinkotelon tyhjäksi valumista. Mitään todellista käytännän suorituskykyyn vaikuttavaa merkitystä asialla tuskin on, mutta juurisyyn löytäminen kiinnostaisi.
Mulla on omassa keksinnössä poistettu kokonaan tuo orkkis öljynsuodatin systeemi, tuossa ei pääse valumaan suodatin tyhjäksi, mutta silti 250tkm ajetut nostajat naputteli kylmänä käynnistellessä. Nostajien perusteellinen purku ja putsaus auttoi asiaan, vaikka tuo on hieman työläs operaatio, niin suosittelee kokeilemaan jos haluaa harrastaa.
Jossain vaiheessa ajattelin että melkein kaikkea on tullut nähtyä näiden m60/m62 koneiden kanssa mutta tänään yllätyin ihmisten kekseliäisyydestä..
pienempi öljypohja sikaflexillä kiinni ja muutaman tunnin jumppa pelkästään että sai pohjan irti.
Miksi joku tekee noin typerän tempun?
Huomenna puran öljypumpun ja sihdin, mahtaako olla tukossa?
Jossain vaiheessa ajattelin että melkein kaikkea on tullut nähtyä näiden m60/m62 koneiden kanssa mutta tänään yllätyin ihmisten kekseliäisyydestä..
pienempi öljypohja sikaflexillä kiinni ja muutaman tunnin jumppa pelkästään että sai pohjan irti.
Miksi joku tekee noin typerän tempun?
Kiertopalkintopatenttien ja vastaavien ainesosa nr.1 toi Sika
Ollut varmaan huikea säästö tekijälleen sikatuubin ja tiivisteen erotuksella ostanut kenties vielä 24tlk olutta tai n.15l bensaa:think
Voi olla että kysynyt jo aiemminkin, mutta oliko täällä kokemusta kenelläkään tästä:
Tietäis jättää hyllyyn koristeeks, ja säästyä vesi-ilmausleikeiltä, jos joku jo todennu huonoks.
Yhden letkun talvella räjäytin n10min polkemisella sisäkennon säädön ollessa kolmella sinisellä pallolla.
Muuta syytä en tapahtumalle keksinyt kuin että vähä turhan kovaa rääkkiä saa vakio termarin lämmöillä,
koska sama letku hieman lyhyempänä yhä paikoillaan ilman ongelmia, mutta sisäkennon säätö aina 3punaista...
Kova yritys unohtaa test nr07, vaikka kesä ja lämpimät ilmat jo nurkilla.
Itse varmasti selviäisin kesän ilman ongelmia autolla tuollaisenaan,
mutta muija ja muut kuskit tuskin muistaa/jaksaa lämpöi seurata:think
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Kiertopalkintopatenttien ja vastaavien ainesosa nr.1 toi Sika
Ollut varmaan huikea säästö tekijälleen sikatuubin ja tiivisteen erotuksella ostanut kenties vielä 24tlk olutta tai n.15l bensaa:think
Voi olla että kysynyt jo aiemminkin, mutta oliko täällä kokemusta kenelläkään tästä:
Tietäis jättää hyllyyn koristeeks, ja säästyä vesi-ilmausleikeiltä, jos joku jo todennu huonoks.
Yhden letkun talvella räjäytin n10min polkemisella sisäkennon säädön ollessa kolmella sinisellä pallolla.
Muuta syytä en tapahtumalle keksinyt kuin että vähä turhan kovaa rääkkiä saa vakio termarin lämmöillä,
koska sama letku hieman lyhyempänä yhä paikoillaan ilman ongelmia, mutta sisäkennon säätö aina 3punaista...
Kova yritys unohtaa test nr07, vaikka kesä ja lämpimät ilmat jo nurkilla.
Itse varmasti selviäisin kesän ilman ongelmia autolla tuollaisenaan,
mutta muija ja muut kuskit tuskin muistaa/jaksaa lämpöi seurata:think
itsellä on 85 termari tuossa sekasikiössä. Miksipä ei toimisi tuo linkkaamasi tuote? Jos haluaa voihan käyttää m60 pumppua ja termaria? Näin itsellä on.
Mutta ei letkujen kestämättömyyteen ole muuta syytä kun että ne on vanhoja ja paskoja. Tai rikkinäinen paisarinkorkki. Kyllä ne syylärit, letkut jne. On mitoitettu kestämään se 100 c ja 2bar. Yleensä kestävät ensimmäisen parikymmentä vuotta ja sitten alkavan losahtelemaan jo.
Oletteko lätränneet pakosarjan pinnapulttien kannen päähän jtn tahnaa että saa vielä irti? Kuparitahnaa kenties? Vakiot oli ihan kuivana ja piti lukkopihdeillä tapella irti mutta lähtivät kuitenkin.
Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus www.mh-motor.fi0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Oletteko lätränneet pakosarjan pinnapulttien kannen päähän jtn tahnaa että saa vielä irti? Kuparitahnaa kenties? Vakiot oli ihan kuivana ja piti lukkopihdeillä tapella irti mutta lähtivät kuitenkin.
Yes! Mobil 1 New Life 0W-40 vaihdoin juuri moottoriin.
Mielestäni Mobilin laatu muuttui noin 10 ? vuotta sitten, omakohtaisia kokemuksia on koneen osalta kyseinen pieni ääni kylmänä sekä todella pelottava meteli nostajista kun oli ajanut radalla pari kierrosta lappu lattiassa. Korjaantui öljymerkkiä vaihtamalla.
Laatikossa alkoi Mobililla syncrot takeltelemaan. öljyillä ajettu noin 5 tkm.Merkin vaihto ja pari kilometriä niin jo huomasi eron parempaan.
Lukkoperä alkoi ulisemaan ja nappasi välillä kiinni ja välillä vain toinen puoli piti, piti talven aikana remontoida mutta ei ehtinyt niin kokeilin eri öljymerkkiä ja kas kumma toimi normaalisti eikä ulissut. Kesän ajetut öljyt oli että ei oikein voi vanhoiksi sanoa
Oletteko lätränneet pakosarjan pinnapulttien kannen päähän jtn tahnaa että saa vielä irti? Kuparitahnaa kenties? Vakiot oli ihan kuivana ja piti lukkopihdeillä tapella irti mutta lähtivät kuitenkin.
Mulla oli kuivat pinnat+mutterit, avatessa kuitenkin vain ensimmäinen jota kuivana yritin lähti pinnan kanssa,
ja loppuihin taisin wd-40+30min käsittelyn antaa = pikkuräikällä nätisti auki.
Noh, ei se paljon lopulta lohduttanut, että sai mutterit ihan ehjän näköisinä joskin päällepäin hieman ruosteisina, kun tietämättömyyttäni tipautin sitruunahappoon..
Sai pyyhkiä kuparit rätillä pois muiden osien pinnalta, ja hakea marmorilta uudet
Uudet mennee kuparitahnan kera.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Comment