Jee jee
Katsastuksesta kolmannella uusinnalla läpi!!
Eli e34 m20b20 ei-vähäpäästöinen motronicilla antoi aluksi liikaa HC:tä (650) ja happea (8,5!!!)ja tuli siis hylky katsauksesta. Katsastusmies syytti sytytystä(virhearvio). Arvot korjaantui kuitenkin putken paikkaamisella, takapöntön hitsauksella sekä imuvuotojen tukkimisella.
Toinen yritys antoi muille hyvät arvot paitsi nyt CO oli 4,27 kun saisi olla 3,5.Eli imuvuotojen paikkaus oli rikastanut seosta. Ilmamäärämittarin säätö kaksi pykälää laihemmalle antoi CO:ksi 0,5 ja kolmas yritys katsastuksesta siis meni vihdoin läpi!
Eli kiitti vaan neuvoista joita tästä topicista luin!
Katsastuksesta kolmannella uusinnalla läpi!!
Eli e34 m20b20 ei-vähäpäästöinen motronicilla antoi aluksi liikaa HC:tä (650) ja happea (8,5!!!)ja tuli siis hylky katsauksesta. Katsastusmies syytti sytytystä(virhearvio). Arvot korjaantui kuitenkin putken paikkaamisella, takapöntön hitsauksella sekä imuvuotojen tukkimisella.
Toinen yritys antoi muille hyvät arvot paitsi nyt CO oli 4,27 kun saisi olla 3,5.Eli imuvuotojen paikkaus oli rikastanut seosta. Ilmamäärämittarin säätö kaksi pykälää laihemmalle antoi CO:ksi 0,5 ja kolmas yritys katsastuksesta siis meni vihdoin läpi!
Eli kiitti vaan neuvoista joita tästä topicista luin!
Comment