Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • taramppa
    replied
    Originally posted by JusZsE View Post
    No eipä ole ainakaan hirmu mukava ajettava ku vääntö puoli "ajo" kierroksilla aika olematonta. Kyllä 1500e saa kamat kasaan, jos osaa ite tehdä kaiken ja käyttää käytettyä osaa tai haetaan pientä teholisää. Tarkista nyt alkuun että ei ole vähäpäästöinen.
    Jeps, vähäpäästöinen on. 250-300 hevosvoimaa olisi tarkoitus saada takapyörille, tuolla budjetilla onko kaukainenkin haave?

    Leave a comment:


  • JusZsE
    replied
    Originally posted by taramppa View Post
    Olisi tuollainen -90 E34 BMW 520i, 12 venttiilinen. Olisiko tuota mitään järkeä lähteä turbottelemaan vai kannattaisiko etsiä isompikoneinen aihio? 1500€ budjetti riittänee jonkinlaiseen hiustenkuivaajaan?
    No eipä ole ainakaan hirmu mukava ajettava ku vääntö puoli "ajo" kierroksilla aika olematonta. Kyllä 1500e saa kamat kasaan, jos osaa ite tehdä kaiken ja käyttää käytettyä osaa tai haetaan pientä teholisää. Tarkista nyt alkuun että ei ole vähäpäästöinen.

    Leave a comment:


  • taramppa
    replied
    Olisi tuollainen -90 E34 BMW 520i, 12 venttiilinen. Olisiko tuota mitään järkeä lähteä turbottelemaan vai kannattaisiko etsiä isompikoneinen aihio? 1500€ budjetti riittänee jonkinlaiseen hiustenkuivaajaan?

    Leave a comment:


  • --nismo200sx--
    replied
    suuttimista

    käykös mk3 turbosupran suuttimet suoraan m20b25 koneeseen niinku fyysisesti? moottorinohjaus vaihtuu megaan.

    Leave a comment:


  • Jonbee
    replied
    kokemuksia m60b40 koneesta remmillä? onko laillisen helppoa?

    Leave a comment:


  • kai k
    replied
    m20 motti carret t40

    mitä tehdä ostin eilen projektin e34-88 avk:lta ja papereista selvis et ajoneuvoon on asennettu pakokaasu ahdin carret t40, no aukasin nokka pellin yllätys yllätys ei hän siellä mitään ollut. ajoneuvo on vissiin muutos katsastettu-94, joten lykkäänkö ahtimen paikalleen ja leimalle vai käytänkö ensin leimalla ja sit vasta ahdin? täällä eivät osannu sanoa katsaskonttorilla juuta eikä jaata.

    Leave a comment:


  • M.Kytölä
    replied
    antakaas ny apuja.. olis m20b20 ja turbo osat olis niin mitä teen sytytyksen ja imm kans?? riittääkö vakio ruiskutus järjestelmä ja sytytys puoli? tavoitteena ~250hv..
    elikkä pärjäiskö jonku 325 ilmamassamittarilla ja sen suuttimilla?

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Noilla hevosvoimalukemilla tee mitään. Samalla palopaineella ja vetorasituksella irtoaa paljon suuremmat tehot jos lyhennät iskua ja lisäät kierroksia.

    Leave a comment:


  • S4Driver
    replied
    I called Eagle today and they say they are good for 750HP to the fly wheel.That is what the rods are tested at.
    Ja tämä v-8 moottorilla. 93,75hv/kanki. H:beam, 4340 materiaalina.

    Leave a comment:


  • Muumi
    replied
    Originally posted by kalle7876 View Post
    1500hv eaglen veiveillä
    Olis aika hyvin kiinalaisilta.

    Leave a comment:


  • MunBemu
    replied
    onkos kukaan foorumilaisista laittanut remmiä 320/325 bemuihin? lukemani perusteella alakierrosvääntö on hiukan nahkeaa, ja turbo voisi olla hiukan liikaa.. nälkä kun kasvaa syödessä.. ( ja ahtopaineet kans )

    Leave a comment:


  • S4Driver
    replied
    -

    Jostain luin, että Eaglet noin 140hv/sylinteri. Joku jenkki sivusto tais olla.

    Leave a comment:


  • hednam
    replied
    Originally posted by kalle7876 View Post
    1500hv eaglen veiveillä
    Ja 4000hp s38 männillä dieselillä

    Leave a comment:


  • kalle7876
    replied
    Originally posted by toofasttoshow View Post
    535i:
    tilasin omaan M30 moottoriin Eaglen kanget virtalalta,juuri tuo sama seos 4340 teräksiset,ja wiseco 92mm aihio mukit,niihin sorvasin mieleseni syvän kuopan keskelle korkeus niihin jäi n.31 mm,virtala puhui 250hv:n kesto/sylinteri. (eli 1500hv yht )
    1500hv eaglen veiveillä

    Leave a comment:


  • M.Kytölä
    replied
    itellä olis tuommonen e30, m20b20 koneella oleva turbo aihio..
    nyt tarvis vähä tietoa..
    suuttimista, pitäiskö tilalle laittaa b25 suuttimet? (onko pakollinen)
    ja imm, täytyykö/riittääkö/tarviiko vaihtaa kans jonkun 325:n?
    ja tuo pensapaineen säädin nyt onki tulossa uus, ja parempi..
    entäs muuta? tarviikos sytytyksen tai ruiskun yms imusarjan kans tehdä mitää? kansi menee mahdollisesti työstöön, jos rahapussi viel sallii..

    ja sitte, mihin heppaa asti ei koneelle tarvis tehä viel mitää ja missä tehoissa kannattaa/ pitää vaihtaa jo ^nuo osat?
    vähä jotain jo lueskellu että jonku diisseli kanget riittäis plus takomännät?
    tavoitteena 250-300hv
    alusta vaihtuu ja todennäköisesti 325 jarrut hakusessa, vai riittäiskö että säätäis ahdot pienellä ja kävis penkissä tekee 150 hepan paperit niin riittäis vakio jarrut?
    mut vastauksia ja neuvoja odotellaan ja kiitoksia jo etukäteen!

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎