Originally posted by JusZsE
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by taramppa View PostOlisi tuollainen -90 E34 BMW 520i, 12 venttiilinen. Olisiko tuota mitään järkeä lähteä turbottelemaan vai kannattaisiko etsiä isompikoneinen aihio? 1500€ budjetti riittänee jonkinlaiseen hiustenkuivaajaan?
Leave a comment:
-
-
Olisi tuollainen -90 E34 BMW 520i, 12 venttiilinen. Olisiko tuota mitään järkeä lähteä turbottelemaan vai kannattaisiko etsiä isompikoneinen aihio? 1500€ budjetti riittänee jonkinlaiseen hiustenkuivaajaan?
Leave a comment:
-
-
suuttimista
käykös mk3 turbosupran suuttimet suoraan m20b25 koneeseen niinku fyysisesti? moottorinohjaus vaihtuu megaan.
Leave a comment:
-
-
m20 motti carret t40
mitä tehdä ostin eilen projektin e34-88 avk:lta ja papereista selvis et ajoneuvoon on asennettu pakokaasu ahdin carret t40, no aukasin nokka pellin yllätys yllätys ei hän siellä mitään ollut. ajoneuvo on vissiin muutos katsastettu-94, joten lykkäänkö ahtimen paikalleen ja leimalle vai käytänkö ensin leimalla ja sit vasta ahdin? täällä eivät osannu sanoa katsaskonttorilla juuta eikä jaata.
Leave a comment:
-
-
antakaas ny apuja..olis m20b20 ja turbo osat olis niin mitä teen sytytyksen ja imm kans?? riittääkö vakio ruiskutus järjestelmä ja sytytys puoli? tavoitteena ~250hv..
elikkä pärjäiskö jonku 325 ilmamassamittarilla ja sen suuttimilla?
Leave a comment:
-
-
Noilla hevosvoimalukemilla tee mitään. Samalla palopaineella ja vetorasituksella irtoaa paljon suuremmat tehot jos lyhennät iskua ja lisäät kierroksia.
Leave a comment:
-
-
I called Eagle today and they say they are good for 750HP to the fly wheel.That is what the rods are tested at.
Ja tämä v-8 moottorilla.93,75hv/kanki. H:beam, 4340 materiaalina.
Leave a comment:
-
-
onkos kukaan foorumilaisista laittanut remmiä 320/325 bemuihin? lukemani perusteella alakierrosvääntö on hiukan nahkeaa, ja turbo voisi olla hiukan liikaa.. nälkä kun kasvaa syödessä.. ( ja ahtopaineet kans)
Leave a comment:
-
-
-
Jostain luin, että Eaglet noin 140hv/sylinteri. Joku jenkki sivusto tais olla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by toofasttoshow View Post535i:
tilasin omaan M30 moottoriin Eaglen kanget virtalalta,juuri tuo sama seos 4340 teräksiset,ja wiseco 92mm aihio mukit,niihin sorvasin mieleseni syvän kuopan keskellekorkeus niihin jäi n.31 mm,virtala puhui 250hv:n kesto/sylinteri. (eli 1500hv yht )
1500hv eaglen veiveillä
Leave a comment:
-
-
itellä olis tuommonen e30, m20b20 koneella oleva turbo aihio..
nyt tarvis vähä tietoa..
suuttimista, pitäiskö tilalle laittaa b25 suuttimet? (onko pakollinen)
ja imm, täytyykö/riittääkö/tarviiko vaihtaa kans jonkun 325:n?
ja tuo pensapaineen säädin nyt onki tulossa uus, ja parempi..
entäs muuta? tarviikos sytytyksen tai ruiskun yms imusarjan kans tehdä mitää? kansi menee mahdollisesti työstöön, jos rahapussi viel sallii..
ja sitte, mihin heppaa asti ei koneelle tarvis tehä viel mitää ja missä tehoissa kannattaa/ pitää vaihtaa jo ^nuo osat?
vähä jotain jo lueskellu että jonku diisseli kanget riittäis plus takomännät?
tavoitteena 250-300hv
alusta vaihtuu ja todennäköisesti 325 jarrut hakusessa, vai riittäiskö että säätäis ahdot pienellä ja kävis penkissä tekee 150 hepan paperit niin riittäis vakio jarrut?
mut vastauksia ja neuvoja odotellaan ja kiitoksia jo etukäteen!
Leave a comment:
-
Leave a comment: