Olikos sitä penkitetty ennen muutoksia? Joissain penkeissä saa kovin asiakasystävällisiä lukemia, jolloin voipi olla niin ettei teho ole muuttunut laisinkaan.
Enpä tiedä, kunhan heittelin vastaan tulleita lukemia ilmoille
Oma auto on tarkoitus käyttää penkissä pariin otteeseen niin sittenpä tuon näkee. Tosin ihan joka muutoksen jälkeen ei jaksa siellä juosta. Jos alkuun vaihtaisi tiivisteet yms tuohon imupuolelle ja säätäisi kaasuläpän ennen penkkiä.
Sitten putkisto ja lämmityksen poisto ja ehkä lastu.
Lopuksi sitten ne nokat + lastu :think
Eiköhän sitten olla viisaampia. Ja tarkoitus on tuolla EPDM:n dynossa käydä, sieltä ei vissiin ilmaisia heposia ole jaeltu :think
Vai vaihdetaanko ecu nyt kun v-moottorikin vain peläytti
epdm dyno lienee bueno
No kunhan saa sen pajalta niin katsotaan
Kyllä siihen liikaa pelimerkkejä upposi silti ja iS:n piti hankkia satasilla kaikkea pisteosaa siihen kylkeen.
En usko että putkiston lisäksi ihmeitä tälle kesälle tulee. Ehkä sen ebay lastun voisi tilata kaveriksi :think
Kakkosella 0-100 ? Ja 3-4 sek nopeampi vaatii hepoja paljonko ? Ei ainakaan minulle aukea tuo...
No ei. Kun ihan erillinen juttu tuo kakkosella vedetty. Tossahan oli vaan kierrokset ilmaistu, ei vauhtia. Eli 20-90km/h kakkosella tms repäisy??
Tai noin minä sen kuvittelin. Tiedä sitten
Onko noista 40€ lastuista mihinkään mitä esim ebay myy? Kovasti tekisi mieli kokeilla tuohon omaan laitteeseen. Jos siitä vaikka saisi pari ylimääräistä konnia lastulla, poistamalla kaasuläpän lämmityksen ja ohjaisi ilman tulemaan etupuskurin jarrukanavan kautta poksille
Ecun loppu 950 joita ei niin kauheasti tunnu löytyvän
Comment