Announcement

Collapse
No announcement yet.

M42B18/318 IS viritys ja siihen liittyvät ongelmat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jampsu87
    replied
    Originally posted by MAKELA View Post
    Saaks tällästä iS:ssää edes kulkemaan kakkosella sataaa
    Nostetaan vaan rajotinta tarpeeksi

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by MAKELA View Post
    Saaks tällästä iS:ssää edes kulkemaan kakkosella sataaa
    ei nyt muutenkaan saa varmaan hirveän vertailu kelpoisia tuloksia jos niitä mittaa eri korimallien välillä

    Leave a comment:


  • MAKELA
    replied
    Saaks tällästä iS:ssää edes kulkemaan kakkosella sataaa

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Kakkosella 0-100 ? Ja 3-4 sek nopeampi vaatii hepoja paljonko ? Ei ainakaan minulle aukea tuo...
    No ei. Kun ihan erillinen juttu tuo kakkosella vedetty. Tossahan oli vaan kierrokset ilmaistu, ei vauhtia. Eli 20-90km/h kakkosella tms repäisy??
    Tai noin minä sen kuvittelin. Tiedä sitten

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Niin olisko noi kaks eri mittausta. 0-100 se noin 8sek

    Ja sitten yksi veto samalla vaihteella eli kakkosella. Kokonaisaika ei ole tiedossa mutta viritettynä tuon verran nopeampi :think
    Kakkosella 0-100 ? Ja 3-4 sek nopeampi vaatii hepoja paljonko ? Ei ainakaan minulle aukea tuo...

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Cell View Post
    Vai vaihdetaanko ecu nyt kun v-moottorikin vain peläytti

    epdm dyno lienee bueno
    No kunhan saa sen pajalta niin katsotaan
    Kyllä siihen liikaa pelimerkkejä upposi silti ja iS:n piti hankkia satasilla kaikkea pisteosaa siihen kylkeen.

    En usko että putkiston lisäksi ihmeitä tälle kesälle tulee. Ehkä sen ebay lastun voisi tilata kaveriksi :think
    Last edited by _nixu_; 14-02-2012, 19:16.

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Lopuksi sitten ne nokat + lastu :think
    Vai vaihdetaanko ecu nyt kun v-moottorikin vain peläytti

    epdm dyno lienee bueno

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Terno View Post
    Mitä helevettiä....
    Niin olisko noi kaks eri mittausta. 0-100 se noin 8sek

    Ja sitten yksi veto samalla vaihteella eli kakkosella. Kokonaisaika ei ole tiedossa mutta viritettynä tuon verran nopeampi :think

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    Originally posted by A.I View Post
    näillä 0-100kmh muistaakseni n. 8 sekunnin pintaan. tarkkaa en enää muista

    mitattu kakkosella, 1500rpm - 6500rpm.
    lentävällä lähdöllä. samalla pätkällä samalla päivällä.

    eroa tuli muistaakseni 3-4 sekunttia vakioon verrattuna.
    ja tuntui perseessä asti.
    Mitä helevettiä....

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Cell View Post
    Olikos sitä penkitetty ennen muutoksia? Joissain penkeissä saa kovin asiakasystävällisiä lukemia, jolloin voipi olla niin ettei teho ole muuttunut laisinkaan.
    Enpä tiedä, kunhan heittelin vastaan tulleita lukemia ilmoille

    Oma auto on tarkoitus käyttää penkissä pariin otteeseen niin sittenpä tuon näkee. Tosin ihan joka muutoksen jälkeen ei jaksa siellä juosta. Jos alkuun vaihtaisi tiivisteet yms tuohon imupuolelle ja säätäisi kaasuläpän ennen penkkiä.

    Sitten putkisto ja lämmityksen poisto ja ehkä lastu.

    Lopuksi sitten ne nokat + lastu :think

    Eiköhän sitten olla viisaampia. Ja tarkoitus on tuolla EPDM:n dynossa käydä, sieltä ei vissiin ilmaisia heposia ole jaeltu :think

    Leave a comment:


  • MAKELA
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Tä? Kakkosella 0-100 lentävällä lähdöllä ? Ja eroa vakioon 3-4 s. Mitä olet vetänyt aamulla ?
    Hahaha, pakko kyl pistää " "

    Leave a comment:


  • Jappio
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Tä? Kakkosella 0-100 lentävällä lähdöllä ? Ja eroa vakioon 3-4 s. Mitä olet vetänyt aamulla ?
    aaaaahahaahaha

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by A.I View Post
    näillä 0-100kmh muistaakseni n. 8 sekunnin pintaan. tarkkaa en enää muista

    mitattu kakkosella, 1500rpm - 6500rpm.
    lentävällä lähdöllä. samalla pätkällä samalla päivällä.

    eroa tuli muistaakseni 3-4 sekunttia vakioon verrattuna.
    ja tuntui perseessä asti.
    Tä? Kakkosella 0-100 lentävällä lähdöllä ? Ja eroa vakioon 3-4 s. Mitä olet vetänyt aamulla ?

    Leave a comment:


  • Takalo_kari
    replied
    omassa iiässäsni oli ainakaan pelkästään putkisto pakosarjalta taaksepäin + vapari orkkis kotelossa, sekä viilatut kaasuläpät ja maffista säädetty kakkua lisää.

    näillä 0-100kmh muistaakseni n. 8 sekunnin pintaan. tarkkaa en enää muista

    mitattu kakkosella, 1500rpm - 6500rpm.
    lentävällä lähdöllä. samalla pätkällä samalla päivällä.

    eroa tuli muistaakseni 3-4 sekunttia vakioon verrattuna.
    ja tuntui perseessä asti.

    Leave a comment:


  • Cell
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Marttikk autossa lastun kanssa 150hp ja risat jne :think
    Olikos sitä penkitetty ennen muutoksia? Joissain penkeissä saa kovin asiakasystävällisiä lukemia, jolloin voipi olla niin ettei teho ole muuttunut laisinkaan.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎