M42 koneen yhteydessä vauhtipyörään vaikuttaa, onko auto toimitettu ilmastoinnilla vai ilman. Ainoastaan ilmastoinnin yhteydessä on kaksoismassa vauhtipyörä, muutoin on kova vauhtipyörä. Näin ainakin -94 valmistuneen E36:sen yhteydessä http://www.realoem.com/bmw/showparts...51&hg=11&fg=20
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M42B18/318 IS viritys ja siihen liittyvät ongelmat!
Collapse
X
-
Originally posted by IKa View PostM42 koneen yhteydessä vauhtipyörään vaikuttaa, onko auto toimitettu ilmastoinnilla vai ilman. Ainoastaan ilmastoinnin yhteydessä on kaksoismassa vauhtipyörä, muutoin on kova vauhtipyörä. Näin ainakin -94 valmistuneen E36:sen yhteydessä http://www.realoem.com/bmw/showparts...51&hg=11&fg=20
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostJa tämä vaikuttaa materiaaliin miten vai mitenkään ?
Ajattelin vain nostaa esille tuon kahden erilaisen (ja eripainoisen) vauhtipyörän olemassa olon tuon M42 koneen yhteydessä. Josko joku ilmastointi-version omaava ja autoaan piristävä, ei tuota olisi sattunut tietämään.
Tosin se on vielä sanottava, ettei ilmastointi-version kierrosherkkyyden nosto onnistu pelkästään purkuautosta napatulla ei-ilmastointi version vauhtipyörällä. Mukaan on otettava myös kytkimen palikat, sillä nekin ovat erilaisia sen mukaan, kumman vauhtipyörän kanssa ne ovat tarkoitettu toimimaan.G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
Originally posted by IKa View PostNyt on sitten sovittu, että optimoidaan moottorin ohjaus vakio nokka-akseleilla. Raportoin myöhemmin, mitä tällä saatiin aikaiseksi.G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
-
Originally posted by IKa View PostOptimoinnin tulokset löytyvät täältä http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=152______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by IKa View PostOptimoinnin tulokset löytyvät täältä http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=152
Imusarjasta\disasta se ei ainakaan tule ku mulla on tuossa nuo läppärungot ja silti tuolla samalla alueella kone puutuu hetkeksi niin että melkein vaistomaisesti siinä alkaa vaihtamaan isompaa vaihdetta vaikka varsinainen vetoalue alkaa vasta tuosta 5000-7200rpm.E91 lci 330xd.
Comment
-
-
Onko kellään tietoa tälläisestä Dbilasin kitistä? http://www.dbilas-shop.com/Products/...2B18::208.html tehoa tulisi jopa 20ponia lisää :thinkE46 coupe static
EX E36 coupe bagged
Comment
-
-
Huh huh, tulipahan lukaistua koko ketju läpi. Itellä M44-kone, mutta ovat ilmeisesti aika samanlaisia koneita M42:sen kanssa. Mitkä muuten ovat suurimmat erot M42:sen ja M44:sen välillä? Tietääkö kukaan onko M44-koneissa vakiona tuo peltipakosarja? Ja nyt kun vielä tuli innostuttua tuosta lastutuksestakin on pakko kysyä paljonkos lastutus Harisella nyt sitten kustantaa?E36 325i Sedan -90
Triumph Bonneville T100 "Scrambler" -09
Ex. Z3 Roadster 1.9 -96 Supercharged
Ex. E38 728iA -99
Ex. E30 316 -85
Ex. E34 530iA Touring V8 -95
Comment
-
-
Originally posted by Puksuttaja View PostHuh huh, tulipahan lukaistua koko ketju läpi. Itellä M44-kone, mutta ovat ilmeisesti aika samanlaisia koneita M42:sen kanssa. Mitkä muuten ovat suurimmat erot M42:sen ja M44:sen välillä? Tietääkö kukaan onko M44-koneissa vakiona tuo peltipakosarja? Ja nyt kun vielä tuli innostuttua tuosta lastutuksestakin on pakko kysyä paljonkos lastutus Harisella nyt sitten kustantaa?
Comment
-
-
Originally posted by bimmertouring View Postmistä putkisto bmw e30 318is ?
Tai luuri käteen ja soittoa marteliukselle?:think
Comment
-
Comment