M52kansi josta yhdestä pytystä menee pieni hiusmurtuma tulpanreijästä pakoventtiiliä päin. Onko vaikutusta vai meneekö hitusuu hommiksi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
-
-
Originally posted by afafaf View PostEli kuka osais vähän hahmottaa nuista BW ahtimesta? Ei tarvis turhaan ostaa.
Eli tarvin koko luokkaa hx 40 #16 pesällä..
-S360 siivet 60/67 a.r 0.88 T4 singlescroll
-S363 siivet 63/67 a.r 0.88 T4 singlescroll
-S366 siivet 66/73 a.r 0.88 T4 singlescroll
Mites tuo 0.88 a.r luku? Onko tuo nyt iso vai pieni pesä?kannattaako ottaa isommalla kun tuo 0.88?Tulee m50 koneen perään,ja n.500-600hv tehoille. Ja haluan että herääkin joskus��e36 328i turbo (95)
vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
e30 316 (m30)(87) projekti
EX.
e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d
Comment
-
-
Originally posted by aaape View PostM52kansi josta yhdestä pytystä menee pieni hiusmurtuma tulpanreijästä pakoventtiiliä päin. Onko vaikutusta vai meneekö hitusuu hommiksi
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View PostEli kuka osais vähän hahmottaa nuista BW ahtimesta? Ei tarvis turhaan ostaa.
Eli tarvin koko luokkaa hx 40 #16 pesällä..
-S360 siivet 60/67 a.r 0.88 T4 singlescroll
-S363 siivet 63/67 a.r 0.88 T4 singlescroll
-S366 siivet 66/73 a.r 0.88 T4 singlescroll
Mites tuo 0.88 a.r luku? Onko tuo nyt iso vai pieni pesä?kannattaako ottaa isommalla kun tuo 0.88?Tulee m50 koneen perään,ja n.500-600hv tehoille. Ja haluan että herääkin joskus��
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostOta enemmälti tehuja irti ja osta lisäksi minulta ahdin, s369 1.00ar pesällä, uusi käyttämätön ja paketissa, hommaamaassa holsettia tilalle niin joutaa tuo kiertoon
Ottaisin joko 360 tai 363, ja jos vaan saa niin twinscroll-pakopesällä, pienimmällä mahdollisella.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostTuohan herää varmasti tosi hyvin kerta ei edes 366 eikä 364 0.91 pakopesällä meinaa herätä B28-koneessa.
Ottaisin joko 360 tai 363, ja jos vaan saa niin twinscroll-pakopesällä, pienimmällä mahdollisella.
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View Post"Ota enemmälti tehuja irti ja osta lisäksi" näinhän minä sitä tarkoitinkin että vakiokoneen kylkeen laitettavaLast edited by Supra^; 28-08-2018, 14:35.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostJa minä tarkoitin että pitää oikiasti laittaa reilusti tilavuutta lisää koneeseen jos haluaa mitenkään ajettavan kokoonpanon tuolla ahtimella. Heräävyyttä tässä pyydettiin, eikä tuolla ahtimella onnistu, vaikka nokat ja vanoskin olisi käytössä.
eli s363 vai s360 0.88 pesällä? en kyllä onnistunu löytämään jaetulla pesällä 0.88..Last edited by afafaf; 29-08-2018, 00:03.
Comment
-
-
Originally posted by afafaf View Postjoo tosiaan pitää se herätä ennen ku rajotin tulee vastaan, imunokan vaihdan pakonokaksi.
eli s363 vai s360 0.88 pesällä? en kyllä onnistunu löytämään jaetulla pesällä 0.88..
S300 T4 jaetut standardi pesät alkaa 0.91, AGP turbolla on pienempää 0.83 saatavilla ja varmaan joku saa täälläkin sorvattua sopivan.
Comment
-
-
Originally posted by Miuge View PostS257 SXE pitäis myös riittää helposti tavoitteisiin ja sais laajemman käyttöalueen.
S300 T4 jaetut standardi pesät alkaa 0.91, AGP turbolla on pienempää 0.83 saatavilla ja varmaan joku saa täälläkin sorvattua sopivan.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Keme View PostEi heräile? Eikös tommosen 257SXE:n luulisi olevan hereillä melkeen kokoajan?E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Pitäis löytää e30/m50 yhdistelmään pykälää piukemmat moottorin tukikumit. Onkos porukalla tullut tämmöisiä vastaan euroopan alueelta/jollain suomessa toimivalla rallipuljulla valikoimassa? Vai meneekö jenkkilän tilaukseen?
Ajatusmaailmana lähinnä kovemmat kuin vakio kumiset, muttei kuitenkaan mitään alumiinisia. Kaiketi joku polyuretaaninen vaihtoehto lienee sinne välimaastoon asettuva. Toki niitäkin saa eri kovuuksilla :think
Tulee downpipe ehkä pykälän verran turhan lähelle iskaritornia niin ei haittais vaikka pahimman paketin heilumisen/kiertymisen sais eliminoitua pois. Helpottais samalla muutamaa muutakin muuttujaa tässä valmistus vaiheessa.
Laatikkoon tulee jokatapauksessa uudet kumiset.
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostPitäis löytää e30/m50 yhdistelmään pykälää piukemmat moottorin tukikumit. Onkos porukalla tullut tämmöisiä vastaan euroopan alueelta/jollain suomessa toimivalla rallipuljulla valikoimassa? Vai meneekö jenkkilän tilaukseen?
Ajatusmaailmana lähinnä kovemmat kuin vakio kumiset, muttei kuitenkaan mitään alumiinisia. Kaiketi joku polyuretaaninen vaihtoehto lienee sinne välimaastoon asettuva. Toki niitäkin saa eri kovuuksilla :think
Tulee downpipe ehkä pykälän verran turhan lähelle iskaritornia niin ei haittais vaikka pahimman paketin heilumisen/kiertymisen sais eliminoitua pois. Helpottais samalla muutamaa muutakin muuttujaa tässä valmistus vaiheessa.
Laatikkoon tulee jokatapauksessa uudet kumiset.
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostPitäis löytää e30/m50 yhdistelmään pykälää piukemmat moottorin tukikumit. Onkos porukalla tullut tämmöisiä vastaan euroopan alueelta/jollain suomessa toimivalla rallipuljulla valikoimassa? Vai meneekö jenkkilän tilaukseen?
Ajatusmaailmana lähinnä kovemmat kuin vakio kumiset, muttei kuitenkaan mitään alumiinisia. Kaiketi joku polyuretaaninen vaihtoehto lienee sinne välimaastoon asettuva. Toki niitäkin saa eri kovuuksilla :think
Tulee downpipe ehkä pykälän verran turhan lähelle iskaritornia niin ei haittais vaikka pahimman paketin heilumisen/kiertymisen sais eliminoitua pois. Helpottais samalla muutamaa muutakin muuttujaa tässä valmistus vaiheessa.
Laatikkoon tulee jokatapauksessa uudet kumiset.
Mulla ei ole e30 mutta m50 ja alumiinit vakiokumien tilalla. Ei värise tai tärise tai mitään. Kuha lootassa pitää vaan kumiset.VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
Comment