Tekeekö joku vielä näitä evry viritys piirejä? Tekiskö joku mulle maksua vastaan semmosen ku oon niin käsi nuissa sähköhommissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by vexu524tdic View PostYlivieskassa on melkoinen dieselexpertti, meinasi että 524td:stä saa pelkästään isolla coolerilla ja pumpun uudelleenrakentamisella n.250hv ja 450Nm :shock: Tds:stä saisi e28 palikoilla eli mekaanisella pumpulla ja turbolla + isolla coolerilla yli 300hv ja 500Nm :!:
Pumppuun tulee isompi elementti ja nokkalevy muokataan sopivaksi yms. pientä muutosta
Ai että mitä maksaa? 850e sis. osat ja pumpun rakennustyön.
Ei ollut aloittelija tämä kaveri, kehui olevansa jo eläkeiässä ja lupasi tehdä pumpusta juuri sellaisen kuin haluaisin
Arvatkaa iskikö himo?325tds -97
GSX-R1000 -04
Comment
-
-
Tekeekö joku vielä näitä evry viritys piirejä? Tekiskö joku mulle maksua vastaan semmosen ku oon niin käsi nuissa sähköhommissa?BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
-
Originally posted by Arto View PostOhhoh! Kukas tämä kyseinen kaveri oikein on? Mitä tuolle tds koneelle pitää tehdä että kestää noita tehoja? Kytkin nyt ainakin loppuu heti alkuunsaLast edited by Jaska T; 07-07-2011, 22:46.
Comment
-
-
Originally posted by Aleksi.H View PostMikähän perkele tuossa tds:ssä taas vastustaa vaihdoin mekaanisen pumpun siihen. Starttasin lähti käymään mutta nakuttaa niin maan perkeleesti. ajoitus on saamieni ohjeiden mukaan käännetty niin aikaiselle kun vaan kyseisellä pumpulla mahdollista eli auton edestä katsottuna myötäpäivään.
Pumpun kantta moottoriin päin kääntämällä saat lisää ennakkoa. Eli auton edestä katsottuna vastapäivään.
Paljonko ajoitus nyt? Itse vaihdoin tds:sään mekaanisen tuossa pari viikkoa sitten ja säädin 0.87:ään, pitäis vaan vielä jaksaa vähä purkaa ja kääntää vielä aavistus ennakkoa, kun vähän sahuuttaa lämpimänä.Last edited by joni_wt; 10-07-2011, 16:50.e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostMutta juuri isolla ennakollahan se nakuttaakin reilusti. Laita heittokello kii ja säädä siihen 0,9 - 1,0mm.
Mutta tosiaan, kannattaa heittokellolla laittaa kohdalleen niin tulee hyvä.e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostTotta, mutta nakuttaako myös jos on reilusti myöhäisellä? :think En ole koskaan koittanut.
Comment
-
-
eli tota viritys vastus ja potikka settiä ei näköjään voi asentaan ns:uudenpaan dieseliin kun ideana oli laittaa e39 525 tds -98 se mutta tossa yhdessä kohdassa ainakin sanottiin että se ei ole mahdollista.
tilasin säädettävän boxin ebayn kautta saksasta ja kytkin sen dde-kiinni niin mukavasti suli johtosarja. on se jännää. pitääkö nämä mallit sitten jo aina ohjelmoida??
kiitos vastauksista
Comment
-
-
Originally posted by jamizetti View Posteli tota viritys vastus ja potikka settiä ei näköjään voi asentaan ns:uudenpaan dieseliin kun ideana oli laittaa e39 525 tds -98 se mutta tossa yhdessä kohdassa ainakin sanottiin että se ei ole mahdollista.
tilasin säädettävän boxin ebayn kautta saksasta ja kytkin sen dde-kiinni niin mukavasti suli johtosarja. on se jännää. pitääkö nämä mallit sitten jo aina ohjelmoida??
kiitos vastauksista///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostTds ei ole se ns uudempi dieseli. Määränsäätimen huijaus ei onnistu uudemmissa mutta niissä voi huijata esim railipaineanturia. Suositellaan kuitenkin sitä softausta ennemmin.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
Comment