Originally posted by aaape
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TDS - Tekniikkaa ja viritystä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mikäs nyt tuli. :think
oli kansi irti ja "uus" yksilö meni paikalle. pumpun ajoitukseen ei koskettu, nokka säädettiin kohdalleen.
ongelma on siinä että parin päivän seisomisen jälkeen ei meinannut lähteä millään käyntiin, ~puolen minuutin sahaamisen jälkeen hörähti käyntiin -> sammutin heti ja koitin uudestaan -> lähtee kuin palmun alta.. annoin käydä ja lämmetä koittaen käynnistää muutaman kerran -> kuin palmun alta joka kerta.
ennen kannen irrotusta lähti käyntiin hyvin, seisominen ei vaikuttanut mitään.
oma epäilys on että jossakin suutinputkista on nyt vuoto ja pääsee imasemaan ilmaa seistessään -> takaisku rikki.
auttakee ny vannoutunutta bensamiestä korjaamaan tuo tupaöljyllä käyvä vekotin että saa myydä poisF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Mitenkäs nuo nostajat tyhjennetään oikeaoppisesti??
Mulla ne on lilluneet nyt pari viikkoa disukassa ja tänään koitin puristella tyhjäksi. Jostain täältä luin että kannattaa tyhjentää ennen takaisin asennusta.
Ruuvipenkissä puristin sitä venanpäätä vasten tulevaa osaa, eipä ne kasaan painuneet...
Kokeilin tietty hylsyllä painaa siitä ympäriltä mutta se ilmeisesti on samaa kamaa ulkokuoren alaosan kanssa, joten se ei myöskään mihinkään liikkunut.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostKattoppas paluuputket ettei niissä oo vuotoa, johonkin se soppa katoaa pumpusta.
Sama metsästys itsellä edessä kunhan saan moottorin takaisin koloonsa...
Pumppu ei ainakaan vuotanut...
täytynee hakea letkua ja vaihdella nuotF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostJuu voi, tuossa kun konsultoin aiemmin yhtä vesseliä niin saattaa horia mistä tahansa, mutta jos paluuputket on olleet irti niin ne siellä voi kiusata.
Veikataan nyt näinF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment