M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko olemassa millään valmistajalla valmiita "m50b28" mäntiä mitkä olis 140mm veivin kanssa tarkoitettu, tuntuu olevan että jos mitta ylipäätään ilmotetaan niin se on 135 mittaselle veiville.
-
-
Onko kukaan porannut m50b25 rautalohkoa yhden millin ylikokoon, 85 millisille männille?
Onko edes teknisesti järkevää? Kun olen lukenut että ei paljoa ole tilaa, mutta kuinka paljon, en tiedä.
85 milliset siis vähentäisi pyttyjen välistä seinää yhdellä millillä, olisiko kansi sitten muokattavissa yhteensopivaksi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Freak View PostJuu, nv-kangen mahtavuus on kyllä tiedossa. Nyt olikin kyse uudemmista hoikista kangista, 135 mm versus 140 mm.
Onko tämä m52:n siro kanki muuten murretuilla kauloilla? M52tu-moottorista sellaiset ainakin löytyi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hakala- View PostM50b25 nv kanki on hyvä, 135mm siis. Kestää vähän isompiakin tehoja (minulla nämä ja 800nm penkitetty)
Onko tämä m52:n siro kanki muuten murretuilla kauloilla? M52tu-moottorista sellaiset ainakin löytyi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peltju36 View PostPystyikös noita öljysuodatinjalkoja vaihdella ristiin
M5x Koneissa? Mulla M50 NV lohko ja olis m52tu
Jalka siihen suunnitteilla. Sais turbon öljylähdön
ja öljynlämpötila-anturin kätevästi sillä.
Pitäs käydä. Mulla on ainakin vanoksellisen jalka juuri samasta syystä. Tietääkseni myös m52 jalka käy
Leave a comment:
-
-
Pystyikös noita öljysuodatinjalkoja vaihdella ristiin
M5x Koneissa? Mulla M50 NV lohko ja olis m52tu
Jalka siihen suunnitteilla. Sais turbon öljylähdön
ja öljynlämpötila-anturin kätevästi sillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Freak View PostOk. Kiitos. Mitenkähän tää homma menee? Siis 135 vs. 140? Pidemmän luulisi nurjahtavan helpommin, mutta suurempi kampisuhde saattaa parantaa tilannetta pidemmän kangen eduksi. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hakala- View PostSama homma täällä. 480hp koneessa millä oli ajettu yksi kesä oli oikeestaan kaikki vähän jojokkelissa, silti kone vaan pelas eikä sen suurempia kolinoita kuulunut
Leave a comment:
-
-
Ok. Kiitos. Mitenkähän tää homma menee? Siis 135 vs. 140? Pidemmän luulisi nurjahtavan helpommin, mutta suurempi kampisuhde saattaa parantaa tilannetta pidemmän kangen eduksi. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post500-600nm väännöllä ollaan me ainakin saatu noita 135mm m52 kiertokankia vääntymään. 500 tuntumassa ihan pikkusen. Hyvä että huomas ja 600 tuntumassa aika reilustikkin.
Leave a comment:
-
-
500-600nm väännöllä ollaan me ainakin saatu noita 135mm m52 kiertokankia vääntymään. 500 tuntumassa ihan pikkusen. Hyvä että huomas ja 600 tuntumassa aika reilustikkin.
Leave a comment:
-
-
Tuossa aiemmin oli puhetta vakioista kiertokankiista, niin olisiko jollain heittää jotain kokemusperäistä, edes sinnepäin olevaa sylinterikohtaista teho/vääntölukemaa missä vaiheessa se m52:n sirompi kanki pettää? Ettei foorumi aivan kaatuisi vastaustulvan alla, niin mielellään 140mm versioista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supra^ View PostTähän suutinklipsihommaan kyselin tänään finjectorilla käydessä neuvoa ihan vaan mielenkiinnosta, ja sieltä sanottiin että vanhemmat EV14-suuttimet olivat kahdella uralla joten ne menivät suoraan kiskoihin jossa matalat pesät suuttimille (BMW/volvo), mutta uudemmissa EV14 ei ole kuin yksi ura. Korjaus on juuri se minkä EmH taisi omalleen jo tehdä, eli rautasaha käteen ja muoviin urat. Voi huoletta sahailla kunhan ei metallirungon läpi asti vedä.
20191226_170933 by Erkka Hämäläinen, on Flickr
Leave a comment:
-
-
Onko jengillä millasia kokemuksia paljonko M50 vakio runkoputkit kestää gridlellä / ilman? :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: