memebuy23buy

M50-turbo keskustelua osista 2019

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bumer3
    replied
    mitkät tulpat lähtis kokeilemaan, parin viikon päästä tule säätäjä ja ensimmäinen käynnistys mut sytytystulpat puuttuu vielä

    M50b25 holset 40
    maxxecu VAG TFSI puolat
    e85...

    Leave a comment:


  • jussika
    replied
    Originally posted by ProPioneer View Post
    Onko porukalla kokemusta noista FTWL tupla massalevykytkimistä ja onko toimitukset ym pelannu tuolta? nykynen 618 pitäis päivittää pitävempään ni vähän miettiny et kumman laittas sre765 vai tuon tuplalevyn kun hintakin on melkeen sama molemmissa jos uutena ostaa.

    tässä vielä linkki ebayn kautta tuohon:

    https://www.ebay.com/itm/BMW-M50-M52-M54-S50-S54-TWIN-DISC-HIGH-PERFORMANCE-CLUTCH-SET-FTWL-TURBO-STAGE-1/112336465043?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.S EED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D098e7 44403644d87a04633a3740d0ab1%26pid%3D100675%26rk%3D 6%26rkt%3D15%26mehot%3Dpp%26sd%3D174023120362%26it m%3D112336465043%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D238005 7&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci% 3A6a8cf65b-6004-11ea-ad18-74dbd18096af%7Cparentrq%3Ab23c63f11700ad4a6babd259 ffe86290%7Ciid%3A1
    Muutaman kesän/tuhatta km ollut käytössä, ei minulla ainakaan ole ollut valittamista. Kevyt käyttää koska vakio paineasetelma. Levyt tosin vähän rallattaa kytkin pohjassa, mutta normaalia kait monilevykytkimille.

    Leave a comment:


  • TinoTK
    replied
    Originally posted by ProPioneer View Post
    Onko porukalla kokemusta noista FTWL tupla massalevykytkimistä ja onko toimitukset ym pelannu tuolta? nykynen 618 pitäis päivittää pitävempään ni vähän miettiny et kumman laittas sre765 vai tuon tuplalevyn kun hintakin on melkeen sama molemmissa jos uutena ostaa.

    tässä vielä linkki ebayn kautta tuohon:

    https://www.ebay.com/itm/BMW-M50-M52-M54-S50-S54-TWIN-DISC-HIGH-PERFORMANCE-CLUTCH-SET-FTWL-TURBO-STAGE-1/112336465043?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.S EED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D098e7 44403644d87a04633a3740d0ab1%26pid%3D100675%26rk%3D 6%26rkt%3D15%26mehot%3Dpp%26sd%3D174023120362%26it m%3D112336465043%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D238005 7&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci% 3A6a8cf65b-6004-11ea-ad18-74dbd18096af%7Cparentrq%3Ab23c63f11700ad4a6babd259 ffe86290%7Ciid%3A1
    Toimitukset ainakin pelaa. Takomännät ostaneena tiedän, mutta kytkimestä ei oo kokemuksia.

    Leave a comment:


  • ProPioneer
    replied
    Onko porukalla kokemusta noista FTWL tupla massalevykytkimistä ja onko toimitukset ym pelannu tuolta? nykynen 618 pitäis päivittää pitävempään ni vähän miettiny et kumman laittas sre765 vai tuon tuplalevyn kun hintakin on melkeen sama molemmissa jos uutena ostaa.

    tässä vielä linkki ebayn kautta tuohon:

    https://www.ebay.com/itm/BMW-M50-M52-M54-S50-S54-TWIN-DISC-HIGH-PERFORMANCE-CLUTCH-SET-FTWL-TURBO-STAGE-1/112336465043?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.S EED%26ao%3D1%26asc%3D20160908105057%26meid%3D098e7 44403644d87a04633a3740d0ab1%26pid%3D100675%26rk%3D 6%26rkt%3D15%26mehot%3Dpp%26sd%3D174023120362%26it m%3D112336465043%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D238005 7&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci% 3A6a8cf65b-6004-11ea-ad18-74dbd18096af%7Cparentrq%3Ab23c63f11700ad4a6babd259 ffe86290%7Ciid%3A1

    Leave a comment:


  • peltju36
    replied
    Originally posted by anteroro View Post
    https://www.motonet.fi/fi/tuote/6000...temp-ATF-946ml

    Tällä öljyllä ei hävinnyt vaihteet muutaman varttivedon jälkeen niinkuin tavallisella..
    Okei hyvä tietää.
    Toimiskohan tämä. Näytti olevan motonetis tarjoukses.
    Click image for larger version

Name:	29BC909B-1B27-414F-94BC-3123A0C419EF.jpg
Views:	1
Size:	202.3 KB
ID:	4837944

    Leave a comment:


  • Jynqq
    replied
    Originally posted by Exami View Post
    Eikös S363 saa 2 eri pakosiivellä?, pienemmälle siivelle varmaan ok, isommalle vähän iso? toki riippuen teho tavotteesta / halutusta kierros alueesta. Myös nokat yms. kombinaatio vaikuttaa.
    Joo, siivet oli 63/68

    Leave a comment:


  • Exami
    replied
    Originally posted by Jynqq View Post
    Onko kellään turbojumalalla antaa mielipidettä Borgwarnerin s363-sxe ahtimesta 1.0 pakopesällä, M50 kyljessä?
    Eikös S363 saa 2 eri pakosiivellä?, pienemmälle siivelle varmaan ok, isommalle vähän iso? toki riippuen teho tavotteesta / halutusta kierros alueesta. Myös nokat yms. kombinaatio vaikuttaa.

    Leave a comment:


  • Jynqq
    replied
    Onko kellään turbojumalalla antaa mielipidettä Borgwarnerin s363-sxe ahtimesta 1.0 pakopesällä, M50 kyljessä?

    Leave a comment:


  • anteroro
    replied
    Originally posted by peltju36 View Post
    Mikäs oljy oli paras tohon ZF-320 laatikkoon?


    Tällä öljyllä ei hävinnyt vaihteet muutaman varttivedon jälkeen niinkuin tavallisella..

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by peltju36 View Post
    Mikäs oljy oli paras tohon ZF-320 laatikkoon?
    Minun mielestä se mitä siellä on tehtaaltakin

    Leave a comment:


  • peltju36
    replied
    Mikäs oljy oli paras tohon ZF-320 laatikkoon?

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by janne[l View Post
    miten porukka on athenan jälkikiristänyt arpeilla jos on ollu edes tarvetta ? järjestyksellä ei tossa varmaan väliä ole ja vartti auki ja suoraan lopulliseen momenttiin ?
    Järjestyksellä ei varmaan väliä, itse tein samassa järjestyksessä kuin normikiristyksenkin. Yksi kerrallaan sen verran auki että pyörii vapaasti, ja takaisin kiinni momenttiin.

    Leave a comment:


  • janne[l
    replied
    miten porukka on athenan jälkikiristänyt arpeilla jos on ollu edes tarvetta ? järjestyksellä ei tossa varmaan väliä ole ja vartti auki ja suoraan lopulliseen momenttiin ?

    Leave a comment:


  • peltju36
    replied
    Onko porukalla kokemuksia Ecu Masterin purkista PnP adapterilla?
    Onko asennus helppo ja jne.

    Arvon tän classicin
    Complete Range of Electronics for Motorsport


    Ja Blackin välillä
    Complete Range of Electronics for Motorsport

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by gedu View Post
    Sitten kun kahden pumpun kanssa lähdette leikkimään, niin kannattaa myös mitata paluulinjasta lämmöt polttoaineesta...

    Etanoli kun tykkää kiehahtaa yllättävän alhaisissa lämmöissä, vaikka olisikin painetta linjassa, siitä päästään sitten aina omiin ongelmiinsa

    Omalla hattuvakiolla sanoisin, et 500-600 heposta on raja, et kannattaa jo oikeasti ruveta pohtimaan polttoaineen lämmönhallintaa, esim jäähdyttimellä paluulinjassa jne.
    Ei ne tehot varmaan sitä polttoaineen lämpöä määritä , mullakin pumppuastehoa on 1400hv ja kokoajan käytössä 700hv edestä muttei kiehuntaa ollut kesäkuumalla havaittavissa.

    Polttoaineen lämpötilan mittaaminen ei tietenkään ikinä ole huono juttu, ja onnistuu helposti kun flexfuelsensoreissa on sisäänrakennettuna mittaus, tällaista on omaankin suunnitteilla.
    Last edited by Supra^; 17-02-2020, 21:38.

    Leave a comment:

Working...
X