Onko porukalla kokemusta noista FTWL tupla massalevykytkimistä ja onko toimitukset ym pelannu tuolta? nykynen 618 pitäis päivittää pitävempään ni vähän miettiny et kumman laittas sre765 vai tuon tuplalevyn kun hintakin on melkeen sama molemmissa jos uutena ostaa.
Muutaman kesän/tuhatta km ollut käytössä, ei minulla ainakaan ole ollut valittamista. Kevyt käyttää koska vakio paineasetelma. Levyt tosin vähän rallattaa kytkin pohjassa, mutta normaalia kait monilevykytkimille.
Onko porukalla kokemusta noista FTWL tupla massalevykytkimistä ja onko toimitukset ym pelannu tuolta? nykynen 618 pitäis päivittää pitävempään ni vähän miettiny et kumman laittas sre765 vai tuon tuplalevyn kun hintakin on melkeen sama molemmissa jos uutena ostaa.
Onko porukalla kokemusta noista FTWL tupla massalevykytkimistä ja onko toimitukset ym pelannu tuolta? nykynen 618 pitäis päivittää pitävempään ni vähän miettiny et kumman laittas sre765 vai tuon tuplalevyn kun hintakin on melkeen sama molemmissa jos uutena ostaa.
Eikös S363 saa 2 eri pakosiivellä?, pienemmälle siivelle varmaan ok, isommalle vähän iso? toki riippuen teho tavotteesta / halutusta kierros alueesta. Myös nokat yms. kombinaatio vaikuttaa.
Onko kellään turbojumalalla antaa mielipidettä Borgwarnerin s363-sxe ahtimesta 1.0 pakopesällä, M50 kyljessä?
Eikös S363 saa 2 eri pakosiivellä?, pienemmälle siivelle varmaan ok, isommalle vähän iso? toki riippuen teho tavotteesta / halutusta kierros alueesta. Myös nokat yms. kombinaatio vaikuttaa.
miten porukka on athenan jälkikiristänyt arpeilla jos on ollu edes tarvetta ? järjestyksellä ei tossa varmaan väliä ole ja vartti auki ja suoraan lopulliseen momenttiin ?
Järjestyksellä ei varmaan väliä, itse tein samassa järjestyksessä kuin normikiristyksenkin. Yksi kerrallaan sen verran auki että pyörii vapaasti, ja takaisin kiinni momenttiin.
miten porukka on athenan jälkikiristänyt arpeilla jos on ollu edes tarvetta ? järjestyksellä ei tossa varmaan väliä ole ja vartti auki ja suoraan lopulliseen momenttiin ?
Sitten kun kahden pumpun kanssa lähdette leikkimään, niin kannattaa myös mitata paluulinjasta lämmöt polttoaineesta...
Etanoli kun tykkää kiehahtaa yllättävän alhaisissa lämmöissä, vaikka olisikin painetta linjassa, siitä päästään sitten aina omiin ongelmiinsa
Omalla hattuvakiolla sanoisin, et 500-600 heposta on raja, et kannattaa jo oikeasti ruveta pohtimaan polttoaineen lämmönhallintaa, esim jäähdyttimellä paluulinjassa jne.
Ei ne tehot varmaan sitä polttoaineen lämpöä määritä , mullakin pumppuastehoa on 1400hv ja kokoajan käytössä 700hv edestä muttei kiehuntaa ollut kesäkuumalla havaittavissa.
Polttoaineen lämpötilan mittaaminen ei tietenkään ikinä ole huono juttu, ja onnistuu helposti kun flexfuelsensoreissa on sisäänrakennettuna mittaus, tällaista on omaankin suunnitteilla.
Leave a comment: