Originally posted by Suh0
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
-
-
Originally posted by Keme View PostSopiikos M50b25 mäntä+kanki pyörimään M54b25 lohkossa? M54 on ilmeisesti heikommilla kiertokangilla, niin tolleihan sinne sais vähän paremmin kestävät vakio-osat.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Saman mittanen kiertokanki, niin ei oo ongelmaa. 140mm on m50vanos koneessa ja käsittääkseni myös m54b25:ssa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Mistäs porukka on kaapannu näissä m50 öljyn lämpö ja paine tiedon? Vakio paineanturi on toki paikallansa ja samasta kohdasta lähtee ahtimellekkin öljy. Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
Aikaisemmin tuo lämmön mittaus on ollut millon minkäkin liitin/sovite/adapteri hässäkässä eikä ole koskaan näyttänyt mitään järkeviä lukuja ennenkuin öljyt on oikeasti kuumat jossain liikennevaloissa pönöttäessä tovin jos toisenkin.Last edited by SanMiguel; 20-02-2019, 12:15.
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostMistäs porukka on kaapannu näissä m50 öljyn lämpö ja paine tiedon? Vakio paineanturi on toki paikallansa ja samasta kohdasta lähtee ahtimellekkin öljy. Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
Aikaisemmin tuo lämmön mittaus on ollut millon minkäkin liitin/sovite/adapteri hässäkässä eikä ole koskaan näyttänyt mitään järkeviä lukuja ennenkuin öljyt on oikeasti kuumat jossain liikennevaloissa pönöttäessä tovin jos toisenkin.sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostMistäs porukka on kaapannu näissä m50 öljyn lämpö ja paine tiedon? Vakio paineanturi on toki paikallansa ja samasta kohdasta lähtee ahtimellekkin öljy. Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
Aikaisemmin tuo lämmön mittaus on ollut millon minkäkin liitin/sovite/adapteri hässäkässä eikä ole koskaan näyttänyt mitään järkeviä lukuja ennenkuin öljyt on oikeasti kuumat jossain liikennevaloissa pönöttäessä tovin jos toisenkin.
On se kuusiokolo kantainenkin paikka paineenalainen.
Mulla on tollanen ylimääräsenä jos tarvit:
Last edited by TinoTK; 20-02-2019, 14:36.///BMW M550d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostSaman mittanen kiertokanki, niin ei oo ongelmaa. 140mm on m50vanos koneessa ja käsittääkseni myös m54b25:ssa.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostOnko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :thinkE30 325 M-tech II DCT
9.97s/238kmh
Comment
-
-
Originally posted by SanMiguel View PostMistäs porukka on kaapannu näissä m50 öljyn lämpö ja paine tiedon? Vakio paineanturi on toki paikallansa ja samasta kohdasta lähtee ahtimellekkin öljy. Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
e30 325 M-Tech2 2d M50 turbo
E30 318is
E36 M3 Coupe
Comment
-
-
Originally posted by ^Tonix^ View PostE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Täälläkin PPF:än tekele ja S50 jalka, ei moitittavaa. Lähtöjä riittää:- Turbolle öljy
- VANOS-solenoidi
- Öljypainevalo
- Öljypaineanturi
- Öljylämpöanturi
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Kokemuksista ei voi sanoa kun ei ole vielä ajettu metriäkään, mutta omaan prokkikseen päädyin tälläseen vakio öljynpaineanturin tilalle: https://www.finjector.com/fin/oljynp...40-p-491371-34 Saa kätevästi molemmat infot samasta paikasta. Vaatii toki adapterin väliin mutta Finjectorilta saa niitäkin.
Comment
-
-
Originally posted by Hexodus View PostKokemuksista ei voi sanoa kun ei ole vielä ajettu metriäkään, mutta omaan prokkikseen päädyin tälläseen vakio öljynpaineanturin tilalle: https://www.finjector.com/fin/oljynp...40-p-491371-34 Saa kätevästi molemmat infot samasta paikasta. Vaatii toki adapterin väliin mutta Finjectorilta saa niitäkin.
Oon kans tuota anturointia miettiny että onko noita paineantureita oltava kaksi. Saako yhden anturin tiedon haarotettua mittariston valolle ja maxxeculle vai meneekö sekasin ? Taikka maxxeculta tuotua tieto mittariston valolle. Sama juttu kannen nesteantureissa.
Ite väsäsin 25x25mm alumiinipötköstä haarottimen,mikä tulee banjolla kiinni jalkaan niinkun tuossa ppf:n tekeleessä ja kolme lähtöä saa siittä. Tossa on se mukava että saa tehtyä just ne kierteet mitä tarvii eikä adaptereita tarvita. Ja toki käytännössä ilmanen.e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
Comment