Ite oon laittanu jarrunipoilla. Esim E nippa (naaras) hitsattu kollektoriin, siitä jarruputkella missä A nippa. Tosiaan joku 50cm putkea ja jatkaa siitä letkulla.
+1, täälläkin näin, paitsi että hukkikselle menevissä putkissa. Joku onneton 30cm pyöräytetty pariksi kierrokseksi jäähtymistä varten. Mulla ihan 24/7 pakopainemittaus 3Bar MAP-anturilla, ja hyvin on pelannut eikä ole sulanut..
Sopiikos M50b25 mäntä+kanki pyörimään M54b25 lohkossa? M54 on ilmeisesti heikommilla kiertokangilla, niin tolleihan sinne sais vähän paremmin kestävät vakio-osat.
Sopiikos M50b25 mäntä+kanki pyörimään M54b25 lohkossa? M54 on ilmeisesti heikommilla kiertokangilla, niin tolleihan sinne sais vähän paremmin kestävät vakio-osat.
En männästä tiedä, mutta mikset pidä m54 mäntää jos on samalla tapilla ja m50 kiertokanki mahtuu pyörimään? :think
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Mistäs porukka on kaapannu näissä m50 öljyn lämpö ja paine tiedon? Vakio paineanturi on toki paikallansa ja samasta kohdasta lähtee ahtimellekkin öljy. Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
Aikaisemmin tuo lämmön mittaus on ollut millon minkäkin liitin/sovite/adapteri hässäkässä eikä ole koskaan näyttänyt mitään järkeviä lukuja ennenkuin öljyt on oikeasti kuumat jossain liikennevaloissa pönöttäessä tovin jos toisenkin.
Mistäs porukka on kaapannu näissä m50 öljyn lämpö ja paine tiedon? Vakio paineanturi on toki paikallansa ja samasta kohdasta lähtee ahtimellekkin öljy. Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
Aikaisemmin tuo lämmön mittaus on ollut millon minkäkin liitin/sovite/adapteri hässäkässä eikä ole koskaan näyttänyt mitään järkeviä lukuja ennenkuin öljyt on oikeasti kuumat jossain liikennevaloissa pönöttäessä tovin jos toisenkin.
Ittellä on ollu banjo pultit siellä vakio lähdöissä, M3 suodatin jalassa 2 lähtöä, taitaa olla perusmallissakin, molemmissa siis banjot, ja 2x paine mittaus ja 1x lämpötila sekä ahtimelle öljy, paineet omassa banjossa ja lämpötila ahtimen öljynmenon kanssa samassa, ei ainakaan toistaiseksi oo ollu ongelmia lukemissa..
Mistäs porukka on kaapannu näissä m50 öljyn lämpö ja paine tiedon? Vakio paineanturi on toki paikallansa ja samasta kohdasta lähtee ahtimellekkin öljy. Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
Aikaisemmin tuo lämmön mittaus on ollut millon minkäkin liitin/sovite/adapteri hässäkässä eikä ole koskaan näyttänyt mitään järkeviä lukuja ennenkuin öljyt on oikeasti kuumat jossain liikennevaloissa pönöttäessä tovin jos toisenkin.
Vanoksellisen jalalla saa yhden lähdön lisää (saa varmaan vanoksettoman jalkaankin tehtyä sen auki) tai sit filtterihattu jossa lähdöt.
On se kuusiokolo kantainenkin paikka paineenalainen.
Mulla on tollanen ylimääräsenä jos tarvit:
Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
Mistäs porukka on kaapannu näissä m50 öljyn lämpö ja paine tiedon? Vakio paineanturi on toki paikallansa ja samasta kohdasta lähtee ahtimellekkin öljy. Onko se vieressä oleva tulppa suodatin jalassa (kuusiokolo kantainen) myös paineen alainen? Tuo lämmön mittaus pitäis saada johki semmoseen kohtaan missä öljy liikkuukin eli joutuneeko suodatikotelon kanteen tekemään paikan vai kenties jonnekkin muualle? :think
Kokemuksista ei voi sanoa kun ei ole vielä ajettu metriäkään, mutta omaan prokkikseen päädyin tälläseen vakio öljynpaineanturin tilalle: https://www.finjector.com/fin/oljynp...40-p-491371-34 Saa kätevästi molemmat infot samasta paikasta. Vaatii toki adapterin väliin mutta Finjectorilta saa niitäkin.
Kokemuksista ei voi sanoa kun ei ole vielä ajettu metriäkään, mutta omaan prokkikseen päädyin tälläseen vakio öljynpaineanturin tilalle: https://www.finjector.com/fin/oljynp...40-p-491371-34 Saa kätevästi molemmat infot samasta paikasta. Vaatii toki adapterin väliin mutta Finjectorilta saa niitäkin.
Tuohan on näppärä jos pelaa,ei tosin ihan ilmanen.
Oon kans tuota anturointia miettiny että onko noita paineantureita oltava kaksi. Saako yhden anturin tiedon haarotettua mittariston valolle ja maxxeculle vai meneekö sekasin ? Taikka maxxeculta tuotua tieto mittariston valolle. Sama juttu kannen nesteantureissa.
Ite väsäsin 25x25mm alumiinipötköstä haarottimen,mikä tulee banjolla kiinni jalkaan niinkun tuossa ppf:n tekeleessä ja kolme lähtöä saa siittä. Tossa on se mukava että saa tehtyä just ne kierteet mitä tarvii eikä adaptereita tarvita. Ja toki käytännössä ilmanen.
Comment