37aan tarkoitettu painelaakeri. Tuo +5mm ei mene akselin päälle. Sitten vaan käpälän toiseen päähän tapin tilalle säätö ja avot
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bumer3 View PostPPF Kevyt CrMo vauhtipyörä, kaikki ostettu VP Motorsport Suhoselta
Tarkistaisin vielä, että kytkin yltää vaihdelaatikon booreille tolla kytkimellä ja vauhtiksella. GS6-37:ssa kun on lyhyempi kytkinakseli kuin vanhoissa laatikoissa. Nimimerkki Oskulta voi ainakin kysäistä kokemusta. Hänellä meni vauhtis vaihtoon siitä syystä, mutta en tarkemmin osaa sanoa minkä mallinen vauhtis se eka oli, paitsi että ohut. Jälkimmäinen oli sitten kaksoismassavauhtiksen mitoilla tehty kova.Last edited by Skarpa; 13-03-2019, 13:09.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostTarkistaisin vielä, että kytkin yltää vaihdelaatikon booreille tolla kytkimellä ja vauhtiksella. GS6-37:ssa kun on lyhyempi kytkinakseli kuin vanhoissa laatikoissa. Nimimerkki Oskulta voi ainakin kysäistä kokemusta. Hänellä meni vauhtis vaihtoon siitä syystä, mutta en tarkemmin osaa sanoa minkä mallinen vauhtis se eka oli, paitsi että ohut. Jälkimmäinen oli sitten kaksoismassavauhtiksen mitoilla tehty kova.Turbo GSX-R
E36 Coupe
E90 325i LCI
Comment
-
-
Originally posted by Suh0 View PostYltää akselille noilla kamoilla kun käyttää 10mm+13mm leveää silmälakrua.
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostEn meinaa sitä, yltääkö silmälaakerille, vaan sitä, pysyykö kytkinlevy booreilla.
E: https://www.vpmotorsport.fi/product/...chs-gs6-37dzbzTurbo GSX-R
E36 Coupe
E90 325i LCI
Comment
-
-
Originally posted by Suh0 View PostMyin aikanaan noita settejä kymmeniä kyseiseen yhdistelmään: m50+37dz+ ppf kova vauhtis, 8,2mm paksu sintteri, 765 asetelma sekä 37n oma painelaakeri ja myös itsellä oli tuollainen. Ainoa mitä suosittelen tekemään, on käpälälle säätö jotta irroituskohdan saa säädettyä sopivaksi.
E: https://www.vpmotorsport.fi/product/...chs-gs6-37dzbz
Comment
-
-
Originally posted by afrojack View PostMitenkäs ootte toteuttanut tuon säätönipan sille kytkinhaarukalle? Jäi itellä tekemättä ja kytkin irrottaa ihan pohjassa niin on vähä ikävä käyttääE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
kytkin
Mitä se tuo e36 328 vakio kytkinpaketti mahtaa kestää? Tehotavoite siellä 400hp ehkä + joten mietinnässä että vaihtaako uudet vakio kamat vaiko mitä sitä pitäisi tilalle katsoa.
Pelkkää katuajoa ja avo korikin niin siksi periaatteessa kaikki RACE paketit tulisi kiertää ja mennä sillä "mukavimmalla" mikä vain nuo miedot tehot sietää.
Comment
-
-
Originally posted by TeiniDX View PostMitä se tuo e36 328 vakio kytkinpaketti mahtaa kestää? Tehotavoite siellä 400hp ehkä + joten mietinnässä että vaihtaako uudet vakio kamat vaiko mitä sitä pitäisi tilalle katsoa.
Pelkkää katuajoa ja avo korikin niin siksi periaatteessa kaikki RACE paketit tulisi kiertää ja mennä sillä "mukavimmalla" mikä vain nuo miedot tehot sietää.Käyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Veemu View PostSuosittelen kovaa vauhtipyörää + sre -765 asetelma ja bemarin 240mm massalevy. Kestää hyvin nuo tehot ja kohtuu kivuton ajaa kadulla. Omasta mielestä ei edes kannata yrittää vakio kytkimellä.
Onko porukalla kokemusta näistä ameeriikan Joen kamppeista esim. tämä?
Comment
-
-
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment