No sitten vaan revit umpiosta korkeudensäätömooottorin pois ja pilkot sen verran että mahtuu 90 mutka ja suodatin sinne alas etupuskurin taakse sumuvalon viereen. Näin tein itse ja mulla on siellä puskurin takana 2kpl isoa K&N kartiosuodatinta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2019
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
-
-
Originally posted by Supra^ View PostNo sitten vaan revit umpiosta korkeudensäätömooottorin pois ja pilkot sen verran että mahtuu 90 mutka ja suodatin sinne alas etupuskurin taakse sumuvalon viereen. Näin tein itse ja mulla on siellä puskurin takana 2kpl isoa K&N kartiosuodatinta.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by A.I View PostMites porukka tehnyt turbon imuputken kun tuntuu että aivan sama millainen mutka on niin ottaa ajovalojen kiinnityspeltiin kiinni = valot ei sovi millään..
Edit E36 sedan kyseessäKäyttis: e91 325i
Projekti: E36 M50 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Veemu View PostRiippu aika paljolti miten on pakosarja duunailtu, perus puruimurin 102mm letkulla pystyy viedä vaikka vähän ahtaammasta paikasta. Parashan se olisi saada puskurin sisään, omassa turssissa kesän helteillä imulämmöt korkeella ku konehuone ku saunassa olis ja sieni kompurapesässä kiinni.Turbo GSX-R
E36 Coupe
E90 325i LCI
Comment
-
-
Joo, mulla lähtö 45ast 4" silikonimutkalla, sitten metalliputkella vähän matkaa ja filtteri. silleen sain hieman lisää tilaa.
Lisähaasteen tekee screamer pipe, joka oli pakko saada ulkonäkösyistä puskurin reunasta pidalle.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
Comment
-
-
Orggis pultit vaan suorilta ilman muutoksia. Ellet mitään +600 tehoja oo hakemassa. Mut timsertit on ok jos on kierteitä paskottu lohkosta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by TinoTK View PostNimenomaan +600 hakusessa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by TinoTK View Post
paljonko niillä on painoeroa?Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
Comment
-
-
Originally posted by A.I View PostEikö M50 lohko olisi parempi vaihtoehto kestävyyttä ajatellen?
paljonko niillä on painoeroa?
Comment
-
-
Originally posted by Miuge View PostM54 hattu ei käy M50 lohkon päälle ihan suoraan, 20kg painoero.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
Comment
-
Comment