M50pin kovalle vauhtipyörälle pultin momentti, mikä on hyvä
							
						
					M50-turbo keskustelua osista 2021
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Autodata antaa m20 koneelle 98-112Nm ainakin itellä on m20 koneen 12x28x1,5 pultit käytössä ovat 12.9E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
 E34 525i -90 twinturbo 427/519
 
 N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
 VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
 Kysy jos tarvetta
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Joo kävin itellekki tohon nuo 12,9 pultitNyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
 
 
 ex:e39 523iA sedan -97
 ex:e39 523 sedan -98
 ex:e34 535 sedan -88
 ex:e39 523 sedan -97
 ex:e36 325 (taxi) -95
 ex:e36 325 coupe -93
 ex:e34 525 m50 -90
 ex:e34 520 m50 -90
 ex:e34 520 m20 -89
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Vauhtipyörä on 240 levylle ja sintteri tulossa jos sillä nii vaikutusta,Nyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
 
 
 ex:e39 523iA sedan -97
 ex:e39 523 sedan -98
 ex:e34 535 sedan -88
 ex:e39 523 sedan -97
 ex:e36 325 (taxi) -95
 ex:e36 325 coupe -93
 ex:e34 525 m50 -90
 ex:e34 520 m50 -90
 ex:e34 520 m20 -89
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei ole. Miksi olisi?Originally posted by jonip86 View PostVauhtipyörä on 240 levylle ja sintteri tulossa jos sillä nii vaikutusta,E36 328i M50B30 turbo
 Skoda vRS
 Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
 Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
 
 EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Arvelin vaan sitä momenttii varte  Nyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm Nyk:e34 m50b28 sedan - 91 tiC -- 545hv 713nm
 
 
 ex:e39 523iA sedan -97
 ex:e39 523 sedan -98
 ex:e34 535 sedan -88
 ex:e39 523 sedan -97
 ex:e36 325 (taxi) -95
 ex:e36 325 coupe -93
 ex:e34 525 m50 -90
 ex:e34 520 m50 -90
 ex:e34 520 m20 -89
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Momentti riippuu pulteista, ei muustaE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
 E34 525i -90 twinturbo 427/519
 
 N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
 VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
 Kysy jos tarvetta
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 M54 ei ole kaasuläpän kiertoa? mutta lohkon kyljessä on m14x15 tulppa(moottorin kannakkeen vieressä) , siihen letkukara ja ahtimen kautta alavesiletkuun. Siitä saa toteutettua kierron.Originally posted by naikou View PostKaasuläpän kierrosta ne on yleensä otettu, kannattaa tutkia sitä tyyliä miten m52 kaasuläpän vesikierto on toteutettu, voipi ola et m54 tapauksessa pystyy toteuttaa samalla tavalla
 
 Ihan hyödyllinen kanava tuli vastaan. M54b30 turbotus kiinaturbo sarjalla. Alla linkki jos joku muu pohtii samoja asioita.
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ihan hyvä video. Aika rohkeasti kaveri porailee jäähdyttimen etupuolen kannakkeisiin reikiä. Itsellä tuossa tilanteessa pora vetäisisi läpi vauhdilla ja puhkaisisi jäähdyttimenOriginally posted by cook View PostM54 ei ole kaasuläpän kiertoa? mutta lohkon kyljessä on m14x15 tulppa(moottorin kannakkeen vieressä) , siihen letkukara ja ahtimen kautta alavesiletkuun. Siitä saa toteutettua kierron.
 
 Ihan hyödyllinen kanava tuli vastaan. M54b30 turbotus kiinaturbo sarjalla. Alla linkki jos joku muu pohtii samoja asioita.
 https://youtu.be/vaVsAgxRWC0Kulkineet/projektit:
 
 M2 F87
 530iA E39
 635 CSi E24
 518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
 1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Olisko kellään kokemusta että kestääkö näiden moottoreiden kaksoismassapyörä esim. 500nm? Entä saako siihen mitään pitävää kytkintä? Jossain tullu vastaan että vauhtipyörä on sama kuin alkupään m57d30 että varmaankin sellaisen kytkin voisi passata.E39 523i Turbo 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 600Nm kesti m52b28 kaksoismassa ja uus vakio kytkin e30:ssä. Diisselin paineasetelmat passaa bensojen kaksoismassoihin. Ainakin mitä oon kokeillu ja jotkut mallit on aika jytyjä bensojen vastaaviin verrattuna.
  
 
 Ja m5x kaksoismassoihin löytyy myös sre-asetelmansa jos selaa sachs race engineering cataloogia.
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kiitos tiedosta, täytyy laittaa kokeiluun tuo kaksoismassa dieselin asetelmalla niin saa katuautoo vähän käytettävämmäksi siellä 1500rpm, vääntö riittää kiivetä vaikka mäki ylös pikkukierroksilla mutta loota rällättää pahasti tuolla 7kg kovalla limpulla ja jousitetulla levylläE39 523i Turbo 
 Comment
 
							
						 
							
						
Comment