vanhoissa on ainakin paksumpi valu. -84 lohko on jo uutta mallia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Originally posted by Jonnyboy View PostMitäs eroja noilla m10 eri lohkoilla sitten on? Lähinnä tämä, "uusi" vs vanha kiinnostaisi. Onko noita uudempia lohkoja joku ahdistellut? Eivätkö todella kestä mitään? Itellä tuollainen m10 turbolla, vm 84 lohko 90,5mm porattuna. Olisi tarkoitus hieman enemmän ottaa tehoja. Onko tuhoon tuomittu ajatus? Muuten on kumminkin nyt laitettu alakertaan vahvaa/uutta palikkaa, niin ei viittisi rikkoa heti kättelys.
Mistä nuo halkeavat yleensä ja minkä takia? Ja joku mainitsi, että vanhemmatkin lohkot tuppaavat olla halki niin miten ne nyt sitten eroavat näistä uusista?
Comment
-
-
Varmaan suurin osa noista uudemmista "paskalohkoista" halkaistu jättämällä öljyä kannenpultin reikään. Turbokäytöstä en tiedä mut omalla m10b18 pommilla on ajettu parikymmentä km ilman nesteitäkin lämmöt tapissa yms. enkä oo vielä halki saanu sitä.Last edited by JJT; 08-09-2008, 20:50.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostVarmaan suurin osa noista uudemmista "paskalohkoista" halkaistu jättämällä öljyä kannenpultin reikään. Turbokäytöstä en tiedä mut omalla m10b18 pommilla on ajettu parikymmentä km ilman nesteitäkin lämmöt tapissa yms. enkä oo vielä halki saanu sitä.
Kannenpulttien reikiin ei ole jäänyt mitään, joka olisi pystynyt lohkon halkaisemaan.Olli.
Comment
-
-
Kuvia pesusieni lohkosta ja "kovasta" lohkosta.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Muutamia vesireikiä ei ole tässä vanhemmassa.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Tollain uudemmat lohkot pettää.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Uudempi lohko kyllä varmasti kestää turbotuksen. Mutta montaa kertaa ei kärsi kantta käyttää irti. Saati sitten ylikiristää tai jättää öljyä reikiin.
Comment
-
-
Originally posted by luntti View PostKuvia pesusieni lohkosta ja "kovasta" lohkosta.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Muutamia vesireikiä ei ole tässä vanhemmassa.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Tollain uudemmat lohkot pettää.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Uudempi lohko kyllä varmasti kestää turbotuksen. Mutta montaa kertaa ei kärsi kantta käyttää irti. Saati sitten ylikiristää tai jättää öljyä reikiin.
Oma "pesusieni" http://img219.imageshack.us/img219/4179/mosa010as3.jpgZ3 Roadster 2.8 -00
Comment
-
-
Originally posted by luntti View PostKuvia pesusieni lohkosta ja "kovasta" lohkosta.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Muutamia vesireikiä ei ole tässä vanhemmassa.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Tollain uudemmat lohkot pettää.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Uudempi lohko kyllä varmasti kestää turbotuksen. Mutta montaa kertaa ei kärsi kantta käyttää irti. Saati sitten ylikiristää tai jättää öljyä reikiin.
Jaa-a, pitäisköhän sitten kattella vanha lohko vai koittaa mitä tuo kestää. Kone olis aika lailla nipus niin ei malttais alkaa purkimaan+koneistukset...:think
Onko aiheuttanut muita vaurioita tuo halkeaminen? Alkaa ilmeisesti sylkemään nesteita kannenpulttien välistä venttiilikoneistoon/öljyn sekaan.
Pysyykö sylinteriputket kyllä muodossaan?Z3 Roadster 2.8 -00
Comment
-
-
Originally posted by Jonnyboy View PostSulla hajonnut? Millaisessa käytössä?
Jaa-a, pitäisköhän sitten kattella vanha lohko vai koittaa mitä tuo kestää. Kone olis aika lailla nipus niin ei malttais alkaa purkimaan+koneistukset...:think
Onko aiheuttanut muita vaurioita tuo halkeaminen? Alkaa ilmeisesti sylkemään nesteita kannenpulttien välistä venttiilikoneistoon/öljyn sekaan.
Pysyykö sylinteriputket kyllä muodossaan?
Kannenpulttien alta puuttui sellaset paksut rikat ja varmaan siksi haljennut. Eli pultit pohjannut.
Ei muuta kuin tuo sun oma kone ajoon vaan.
Haljenneen lohkon tosiaan huomaa kun öljy pinta nousee ja neste katoaa.
Ja öljyhän tietty sitten tämmöistä.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Last edited by Luntti; 09-09-2008, 17:46.
Comment
-
-
Originally posted by Tzeimi View PostWanha lohko 92mm porauksella - pytyt väsyi melko nopeasti -> 90.5mm kestää. S14-lohko ei kestä älyttömiä porauksia sekään, 94.5 alkaa olemaan jo limitillä B2.3-lohkossa. Tuossa juuri kävin katsomassa yhtä n. 300 heppaista s-moottoria, jossa pytty halki.
Vaparina en näe mitään estettä mennä 95,5mm asti, varsinkaan e3/e3/gr N lohkoilla. Noista e2 lohko olisi varmaan paras myös ahdin käyttöön.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Miksei m42? 16-venttiilinen ja tuntuu kestävän viritystäkin ihan asiallisesti. Lisää turpoprokkiksista www.m42forum.com
Comment
-
-
Originally posted by MarttiKK View PostMiksei m42? 16-venttiilinen ja tuntuu kestävän viritystäkin ihan asiallisesti. Lisää turpoprokkiksista www.m42forum.comE30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Comment