Originally posted by V W
View Post
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Onkos ruisku ja kaasutin malleissa eroa kiertokangen pituudessa vai ainoastaan männän korkeudessa? Paljonkohan mahtaa puristusta saada aikaan kaasutin mallin männillä ja ruiskun kannella? Toimiva kombinaatio? Mitäs kyseisellä setupilla tulee iskutilavuudeksi?BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Kömpi vastaan eräässä oopuksessa tuollainen kuvatus F1 lohkosta:
Jostain topicista, tästä tai tuosta M10 viritys topicista muistelisin, että tuo F1 lohko olisi ollut vähemmällä lohkon vesitulpilla. No, ainakin nuo "F1" lohkon liekkirengasurat näkyy hyvin tuosta kuvasta, eli siinä mielessä sopii topicin alle. Muutenkin tuon lohkon "sheivaaminen" hieman ihmetetyttää, mutta eipä kai noita öljykanavia oo tarvinnu jos ollu kuivasumppu tms.
Sitten samaisesta oopuksesta löytyi tuollainen vanha koneen kuva. Muistuttaa kovasti kannen vesikanavien osalta M3:n konetta ja taas tuo lohkon viilennys tuo mieleen Sprintin SS-luokan harmaan E21 koneen putki virityksen.
Kumminkin 40v vanha kone ja ihan OK litratehot. No jaa, perjantain kunniaksi hieman oftopicia...
Comment
-
No miksikä ne moottorit on muuttunut 40 vuodessa. Jos BMW kaivaisi M10:n naftaliinista ja laittaisi 2000-luvun kannen ja polttoainelaitteiston , sillä pärjäisi pikkumalleissa aivan hyvin. Ja minä ostaisin niiitä kaksOriginally posted by Neppo View PostKumminkin 40v vanha kone ja ihan OK litratehot.
Sori OT , deletoikaa jos ahistaa...2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
heh, menis hyvä moottori huonompaan suuntaan nuilla 2000-l osillaOriginally posted by petrolhead View Postlaittaisi 2000-luvun kannen ja polttoainelaitteiston , sillä pärjäisi pikkumalleissa aivan hyvin. Ja minä ostaisin niiitä kaks
...
aina olis sitte jotaki sähkövikaa tms ilmanaikuista vanos juttua 
mutta jos m10 sais dieselinä... tosin sillonki jonkun muun ku bmw:n teknisillä ratkaisuilla
BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
Toi olis kyllä kokeilun arvonen juttu..M10 med tupaöljy!Originally posted by Vilikki View Postheh, menis hyvä moottori huonompaan suuntaan nuilla 2000-l osilla
aina olis sitte jotaki sähkövikaa tms ilmanaikuista vanos juttua 
mutta jos m10 sais dieselinä... tosin sillonki jonkun muun ku bmw:n teknisillä ratkaisuilla
Cars - cheaper than girls and less whining, unless it's a turbo.
-49 Mercury LQ4 Twin Turbo
-Mitsubishi "runkkari"
Comment
-
Toi on totta mitä petrooli sano, kattokaapa mitä sai vielä 2000-luvun alussa jos osti uuden pikkufoordin. Eikä asiakkaat tainnu valittaa. Uus nimi ja vähän nykyaikasempaa luukkia ja ruisku kylkeen. Kaulaote ainakin tunnistaa
:
Tämänkin viestin saa poistaa menee pois linjalta..
Comment
-
-
Eiku ihan tavan bensaaOriginally posted by S.Kaulaote View PostAi Biopensaa...? Tä
...kuka sitä nyt jollain tärpätillä ajelee.
Ei siinä taida olla Kenttiläiseen oikein muuta samaa kuin ulkonäkö.Originally posted by racing02 View PostSe oli varmaan se uusi nimi mihin viitattiin. Onko siinä juuri muuta uutta? En oikeesti tiedä foorteista muuta kuin mitä väkisin oppinut tallilla.Last edited by Jürgen_; 03-10-2010, 12:46.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment


Comment