Originally posted by Tzeimi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 Turbotus, heikot kohdat jne.
Collapse
X
-
Ahaaa.... No sit se voi olla se. Minkälainen toleranssi näissä on että montako satkua mäntä saa olla väljä sylinteriin? Edellisessä mukissa oli 90.43, ja sylinteri kevyen hoonauksen jälkeen nyt 90.53 mikrolla katottuna.
E: Juurikin tuota kuplan iskua tarkoitti se 69..Last edited by pilssi; 23-01-2015, 17:03.
Comment
-
-
Originally posted by pilssi View PostAhaaa.... No sit se voi olla se. Minkälainen toleranssi näissä on että montako satkua mäntä saa olla väljä sylinteriin? Edellisessä mukissa oli 90.43, ja sylinteri kevyen hoonauksen jälkeen nyt 90.53 mikrolla katottuna.
E: Juurikin tuota kuplan iskua tarkoitti se 69..1502 turbo -77
316 m10 2.0 NA -88
316i original -90
525i touring -03
Comment
-
-
Originally posted by pilssi View Posthttp://www.aircooled.fi/tuote/1773/m...-396mm-tako-aa
Tekkeekö tuommosilla mukiloilla mittään? Jos 300-350hp tietämille jättäs tehot.. On niin halavat että rupes ihan kiinnostamaan. Cp pistonsseista on kyllä kysely päällä vielä.. Mutta budjetti vaan kusee pahasti tällähetkellä.
Uudet männät mietinnässä omaan mottiin, kun puristussuhde tällä hetkellä n. 7,5:1 :thinkE30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostOsaako kukaan sanoa mitä noilla jää puristussuhteeksi?
Uudet männät mietinnässä omaan mottiin, kun puristussuhde tällä hetkellä n. 7,5:1 :think
E: Siis riippuu tietysti mitä palikkaa kone sisältää. Mulla ainakin vakio veiveillä ja b20 kampuralla, 1.8i kannella ja 1.6mm tiivisteellä puristukset noilla hujakoilla.Last edited by pilssi; 28-01-2015, 11:01.
Comment
-
-
Omassa motissa myös vakioveivit, b20 kampura ja olisko ollu e21 2.0 kansi.
Lohkosta otettu 2mm tasopinnasta pois ja tiivisteestä ei vielä hajua kun en ole konetta kasannut. Taidan ajella noilla puristuksilla alkuun sitten.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Originally posted by pilssi View PostEiköhän se samoilla hujakoilla ole.
E: Siis riippuu tietysti mitä palikkaa kone sisältää. Mulla ainakin vakio veiveillä ja b20 kampuralla, 1.8i kannella ja 1.6mm tiivisteellä puristukset noilla hujakoilla.
Vuonna -99 kun noilla kuplan männillä olin kasailemassa, niin vakiokorkusella lohkolla puristukset olis jääny alle seiskan... 2mm lohkosta pois, puristukstet 7.5 , MUISTAAKSENILast edited by Muumi; 29-01-2015, 21:44.E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostOsaako kukaan sanoa mitä noilla jää puristussuhteeksi?
Uudet männät mietinnässä omaan mottiin, kun puristussuhde tällä hetkellä n. 7,5:1 :think2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment