Kovalle vauhtipyörälle oleva jousitettu kytkin + asetelma ei ole edes etäisesti mitoiltaan samat kuin kaksoismassan jousittamaton kytkin + asetelma. Paketin korkeus on ihan erilainen ja lisäksi kytkinlevy tulee eri etäisyydelle kampiakselista ja erilaisella upotuksella. Et siis tee oikeastaan mitään sillä vakiopyörän paksuudella.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Cell View PostKovalle vauhtipyörälle oleva jousitettu kytkin + asetelma ei ole edes etäisesti mitoiltaan samat kuin kaksoismassan jousittamaton kytkin + asetelma. Paketin korkeus on ihan erilainen ja lisäksi kytkinlevy tulee eri etäisyydelle kampiakselista ja erilaisella upotuksella. Et siis tee oikeastaan mitään sillä vakiopyörän paksuudella.e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
-
-
Oliskohan jollekkin eksynyt/jäänyt M60b30 vakiodynokarttoja, ihan vain mielenkiinnosta... Rakas ystäväni kuukkeli ei antanut tuloksia internetskajan ihmeellisestä maailmasta"...joku ihme fetissi viiskolmekymppiin..."
'20 G30 530e iPerformance
ex:'08 E60 530xdA /// Sport edition // '93 E34 530iA "M60 / Pikkulohko" sekä kaiken maailman kippoja...
Comment
-
-
Originally posted by Mechanica View PostOliskohan jollekkin eksynyt/jäänyt M60b30 vakiodynokarttoja, ihan vain mielenkiinnosta... Rakas ystäväni kuukkeli ei antanut tuloksia internetskajan ihmeellisestä maailmastasigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Tuossa m60b30 imusarjan takaosassa kun on molemmissa yläkulmissa nuo lähdöt, joista kuvassa toisesta lähtee jokin letku, niin kuuluuko sen toisen (vasemmanpuoleisen takaa katsottuna) olla tukittu, vai kuuluuko siihenkin joku alipaineletku?
Itsellä tuosta toisesta lähti letku kuvan mukaisesti jonnekkin(en huomannut katsoa minne), ja toisessa oli vuotava tulppa jonka vaihtamalla tiiviiseen auton toiminta parani yllättäen huomattavasti imuvuodon poistuttua. Jäin miettimään että kuuluuko siihen toiseenkin jotain? Ainakaan mitään tyhjänpanttina roikkuvia letkuja en sieltäpäin löytänyt.
Kuva ei ole omasta autosta, mutta imusarjan takaosa on kuitenkin tuossa kriittisiltä osiltaan samanlainen.
ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostToisessa on normaalisti tulppa ja toisesta letku paineensäätimelle.
E: Ja silläkin mietin kun olis uusi takaosa odottamassa asennusmotivaatiooex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
Originally posted by 426Hemi View PostOokkei, eli siltäosin kunnossa. Katselinkin jostain toisesta kuvasta jo että meni bensanpaineensäätimelle letku. En vaan "paikanpäällä" tuon kanssa vitutuksessa touhutessa huomannut katsoa mihin se siitä johti..
E: Ja silläkin mietin kun olis uusi takaosa odottamassa asennusmotivaatioo
Been there done that.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKun on sopiva torx avain ei tarvitse purkaa mitään muuta kuin vain vaihtaa tuo kansi.
Been there done that.ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
Ilmeni uusi "vika"
Tuossa aamulla pakkasesta käynnistettynä, lämpömittarin noustua sinisen alueen yli, polkaisin nopeasti vapaalla kaasua ja ihan niinkuin olis tussauttanu imusarjaan muutamankin kerran kun kokeilin. Lämmettyään kunnolla en saaanut efektiä enää esille.
Muilla ollu samaa?
Minkäkokoiset noi torxit on tuola imusarjan takaosassa? Pitäs pikkuhiljaa alkaa suunnitteleen ton takaosan vaihtoa kun alipainetta tuntuu koneessa olevan (diagnosoituna öljykorkista ja mittatikusta..)ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
Originally posted by 426Hemi View PostIlmeni uusi "vika"
Tuossa aamulla pakkasesta käynnistettynä, lämpömittarin noustua sinisen alueen yli, polkaisin nopeasti vapaalla kaasua ja ihan niinkuin olis tussauttanu imusarjaan muutamankin kerran kun kokeilin. Lämmettyään kunnolla en saaanut efektiä enää esille.
Muilla ollu samaa?
Minkäkokoiset noi torxit on tuola imusarjan takaosassa? Pitäs pikkuhiljaa alkaa suunnitteleen ton takaosan vaihtoa kun alipainetta tuntuu koneessa olevan (diagnosoituna öljykorkista ja mittatikusta..)sigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Onko normaalia että kone rallattaa/rolisee hetken aamulla kun käynnistää kylmän moottorin?
Nyt kun yö pakkasia tullut niin ääni tai äänet kuuluu vähän pitempään ja joskus kuuluu pitempään sellainen kalkattava tai naputtava ääni, joka poistuu noin 15 sek. päästä käynnistyksestä?
Auto toimii hyvin ilman mitään käyntihäiriöitä ja kaikki perushuollot/kulutusosat laitettuFord Fiesta '15
Bmw E46 320i touring '03
Suzuki SJ410 '83
Suzuki GSX-R 1216 Turbo '92
Comment
-
-
Originally posted by Rytinä View PostOnko normaalia että kone rallattaa/rolisee hetken aamulla kun käynnistää kylmän moottorin?
Nyt kun yö pakkasia tullut niin ääni tai äänet kuuluu vähän pitempään ja joskus kuuluu pitempään sellainen kalkattava tai naputtava ääni, joka poistuu noin 15 sek. päästä käynnistyksestä?
Auto toimii hyvin ilman mitään käyntihäiriöitä ja kaikki perushuollot/kulutusosat laitettu
Toki jos ääni on aivan hirveä niin miettisin varmaan jatkotoimenpiteitä.
Seuraavissa öljynvaihdoissa litra diisseliä öljyjen sekaan ja 10-15min konetta tyhjäkäynnillä jonka jälkeen normi öljynvaihto, voi myös auttaa.
RVS käsittely on myös toiminut oman kokemuksen perusteella kahdessa autossa loistavasti.sigpic
E34 530iA
Comment
-
Comment