Vauhtipyörän tasapainotusta kysyin ja painottaja kysyi onko bmw v8 kampurat tasapainossa, että voi vetää vauhtipyörän nollaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olen ymmärtänyt että nollaan vedetään lähes kaikissa moottoreissa vp mutta olisi kiva varmistua miten m60
Nimimerkillä ensiviikolla tasapainoittamaan oma vp.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Aina nollaan ja aina komponentit erikseen, jos epäilee ongelmaa kiinnityksissä voi halutessaan tarkastaa vielä painotuksen yhtenä pakettina, mutta painoheittoja ei pidä korjata enää siinä vaiheessa vaan etsiä syy (kiinnityslaipassa kulmavirhettä, eroja pulteissa tms) ja korjata sitten se.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Mistä noita sähkökaavioita löytyy?
Ecun huijaus että on ilmastointi päällä ja pitäisi peruutusvalo saada toimimaan kun on automaatin johtosarja manuaalissa.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Molempiin yllä oleviin löytyy vastaus ETK:sta / WDS:stä. Löytyy netistä googlella.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostJooo löyty löyty. Mutta mutta yksi kysymys manuaali laatikko paikollaan ja automaatti mikä vidun rele se on siellä mistä pitää pinnit tinata yhteen että saa käyntiii???? oliko riittävän epäselvä.. en halua vastausta löytyyy sieltä ja täältä....
Ne releet, pinnit yms voi vaihdella vuosimallista toiseen. Tuskin niitä kukaan on ulkoa opetellut?ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
M60B30 käy rikkaalla ja DIS:llä ihmetelty seuraavaa:
Bank 1 lambdaintegrator = 1,015
Bank 2 lambdaintegrator = 0,825
Jonka jälkeen vaihdoin lambdat ristiin:
Bank 1 lambdaintegrator = 1,000
Bank 2 lambdaintegrator = 1,200
Antaa vikakoodiksi 203 Oxygen sensor control 2, eli bank 2 lambda rikastaa seoksen tappiin? Miksi tuo lambda integrator oli ensin 0,825 (lean) ja sitten lambdojen ristiin vaihdon jälkeen 1,200 (rich)? Bensanpaineet on tyhjäkäynnillä 3bar = ok? Yön seisonnan jälkeen laskee tosi alas, alle 1 bar. Ja paineita nostaa vasta startatessa, ei ns. "primea" kun kääntää virrat päälle, joten joutuu starttaamaan aika pitkään. Paineensäädin on uusi.
Comment
-
-
Mikäs virka on putkella #10? M62 kyseessä :think
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostHuohotin.
E: jos valotetaan tapausta sen verran että kyseessä on semmonen yksilö jossa imusarja tulvii öljyä ja savutus sen mukainen mutta huohottimen kalvossa ei ole vikaa. En tunne m62 huohotusta niin hyvin että osaisin sanoa että mikä on ongelmana, tarvii hiukan haalia tietoa :thinkLast edited by peto2; 05-05-2014, 17:14.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostEn tunne m62 huohotusta niin hyvin että osaisin sanoa että mikä on ongelmana, tarvii hiukan haalia tietoa :think
Separaattorilta lähtevä muutaman sentin putkenpätkä rikki jakopään kopan sisältä, imee kaiken roiskuvan öljyn ympäriltään imusarjaan.
Kysymäsi putki johtaa huohotinkaasut lähemmäs kaasuläppää, jotta sekoittuisivat tasaisemmin sylinterien kesken.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostM62TU?
Separaattorilta lähtevä muutaman sentin putkenpätkä rikki jakopään kopan sisältä, imee kaiken roiskuvan öljyn ympäriltään imusarjaan.
Kysymäsi putki johtaa huohotinkaasut lähemmäs kaasuläppää, jotta sekoittuisivat tasaisemmin sylinterien kesken.
Arvelin että rikkinäinen separaattori voisi tuon tehdä mutten keksinyt mikä sen olisi hajottanut.. muuta kuin tuleva jakopääremontti
Onko sulla tullut vastaan tämmösiä tapauksia?
Jep eli ei liity asiaan.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment