Originally posted by jannmann
View Post
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ei hajua, se oli vain teoria. Jotkut nyt hankaa mäntiä helmoista esim teräsvillalla ja liottaa ties missä kemikaalissa.Originally posted by ike24 View Postmitenhän se pitää pestä ettå se lähtee?
Ajoitko muuten e85:lla? Ei ole mahdollista, että liian rikas seos olis huuhdellut pytyt ja kuivuuttaan olis leiponut?Aprilia RSV4
Comment
-
Milläs paineilla ajettu? Onko seos ollu ok? Kuten mrrk sanoi löytyy luultavasti rikkinäiset männänrenkaan välit. Ja vanos männät tosiaan, ei oo nv männissä taskuja.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Ei niiitä milläää hinkattu ole..en kerennyt siirtyä vielä e85. Seokset ollu ok kokoajan niii en usko oikein siihenkään. Noooh eipä tässä auta masentua uuutta konetta kiiinni.Originally posted by jannmann View PostEi hajua, se oli vain teoria. Jotkut nyt hankaa mäntiä helmoista esim teräsvillalla ja liottaa ties missä kemikaalissa.
Ajoitko muuten e85:lla? Ei ole mahdollista, että liian rikas seos olis huuhdellut pytyt ja kuivuuttaan olis leiponut?
Comment
-
Kakstahtivehkeistä tuttu tilanne, männänrenkaan välys ei ole ollut riittävä käyttölämpötilaan. Eli joko liian pieni päittäisvälys tai liian pieni uravälys männässä renkaalle, nykyäänhän päästömäääräykset vetää toleranssit tuolla todella tiukoille ja vähän koneen kiusaaminen tarkoitettua suuremmalla lämpökuormalla tuottaa helposti tuollaisen tilanteen.Originally posted by ike24 View PostJaahas ja mistähän tämmönen johtuu? Jokainen lähes samanlainen. M62lohko. No kuva kateissa
Tai sitten on naulannut ja männänrenkaiden välit on lytyssä aiheuttaen saman renkaiden jumimisen.
Comment
Comment