No niin m60 kurut. Mites huijaan moottorinohjaukselle sen, että tunnistaa ilmastoinnin olevan kokoajan päällä syystä, että nostaisi joutokäyntiä, koska on niin kevyt vauhtis/kytkin paketti niin saattaa sammahdella lämpöisenä moottorijarrun jälkeen kytkintä painaessa ja joskus muuten vain tyhjäkäynnillä. Ei ole ilmastointia siis kiinni ja kompuran piuhat tulee tietenkin konehuoneeseen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60 kysymyksiä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e34 540i (5 speed) "Teddy" projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=268557
http://mluuri.kuvat.fi/kuvat/e34+v-power/
-
-
Originally posted by Morkai View PostJuurikin näin, kalvo petää niin alipaine eksyy öljytilaan. Ehjällä aivan minimaalinen imu.
Valitettavasti näyttää ensisilmäyksellä lohkon keskellä menevien jäähytysputkien vuodolta...
(34k€ vähän liikaa rojektiautosta).Last edited by kama; 05-07-2014, 20:56.E24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Originally posted by M. Luuri View PostNo niin m60 kurut. Mites huijaan moottorinohjaukselle sen, että tunnistaa ilmastoinnin olevan kokoajan päällä syystä, että nostaisi joutokäyntiä, koska on niin kevyt vauhtis/kytkin paketti niin saattaa sammahdella lämpöisenä moottorijarrun jälkeen kytkintä painaessa ja joskus muuten vain tyhjäkäynnillä. Ei ole ilmastointia siis kiinni ja kompuran piuhat tulee tietenkin konehuoneeseen.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by M. Luuri View PostNo niin m60 kurut. Mites huijaan moottorinohjaukselle sen, että tunnistaa ilmastoinnin olevan kokoajan päällä syystä, että nostaisi joutokäyntiä, koska on niin kevyt vauhtis/kytkin paketti niin saattaa sammahdella lämpöisenä moottorijarrun jälkeen kytkintä painaessa ja joskus muuten vain tyhjäkäynnillä. Ei ole ilmastointia siis kiinni ja kompuran piuhat tulee tietenkin konehuoneeseen.
Tai sitten se ilmastointi myös pinniin 6, mutta siihen johtosarjan pyöreeseen liittimeen.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Vibaa View Post740i, eiköhän päde vitossarjalaisiinkin.
sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostKerran vielä pojat..
Jos sen kiristää halki on täytynyt käyttää ihan älyttömästi voimaa tai sitten vesipumpun tiivistepinta ei ole suora. Jos pinta on kiero ei siinä pidä metallinenkaan välttämättä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEn olisi ollenkaan niin huolissani muovisen suhteen. Alkuperäinenkin on kestänyt about 15 vuotta niin jos seuraavakin kestää ei ole paha investointi.
Jos sen kiristää halki on täytynyt käyttää ihan älyttömästi voimaa tai sitten vesipumpun tiivistepinta ei ole suora. Jos pinta on kiero ei siinä pidä metallinenkaan välttämättä.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Nyt pikku olusissa ei järki juokse. Laitoin painetta imusarjaan paineilmalla, kaasulläppä, yms auki tietenkin. Imuvuotoja katsoin samalla kun toisesta autosta piti vuoto etsiä.
Toimiiko se huohottajan kalvo oikein, jos öljytikun ottaa pois, niin kuuluu öljyn kurinaa ja ilmaa tulee tikun reiästä? Laitoin tarvikeena tuon imusarjan takakannen, kun sellainen oli sopivasti saatavilla. Aivan samanlainen se oli kuin vanhakin, mutta ilman numeroita.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostMuistaakseni momentti oli 10Nm että ei se kovin paljoa vaadi. Onhan siinä ne metalliholkit rei'issä vähän suojaamassa mutta kuitenkin..
Mutta ei siitä sen enempää.
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostNyt pikku olusissa ei järki juokse. Laitoin painetta imusarjaan paineilmalla, kaasulläppä, yms auki tietenkin. Imuvuotoja katsoin samalla kun toisesta autosta piti vuoto etsiä.
Toimiiko se huohottajan kalvo oikein, jos öljytikun ottaa pois, niin kuuluu öljyn kurinaa ja ilmaa tulee tikun reiästä? Laitoin tarvikeena tuon imusarjan takakannen, kun sellainen oli sopivasti saatavilla. Aivan samanlainen se oli kuin vanhakin, mutta ilman numeroita.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEn nyt ehkä ihan ymmärtänyt mitä tarkoitit mutta tuota kalvoa ei ole tarkoitettu siihen suuntaan että imusarjassa olisi painetta.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Startilta lähtee kaks ohuempaa johtoa toinen menee virtalukolle mihinkäs toinen? Auto ei starttaa. Toinen johto poikki ja toista päätä ei löydy mistään onko ees tarvetta sille?? vai onko mulla nytte joku muu irti siellä että siitä johtus. Uus mylly kiinni vanhalla ei ollu mitään ongelmia starttaamisen kans. Ja virtalukon pohjaan tulee tulee virta ku yrittää startata mutta isoon liittimeen konehuoneessa ei tule . Sulakkeita tai jotai välissä?? vaiii mitäää. Bmw e34 540
Comment
-
-
Originally posted by ike24 View PostStartilta lähtee kaks ohuempaa johtoa toinen menee virtalukolle mihinkäs toinen? Auto ei starttaa. Toinen johto poikki ja toista päätä ei löydy mistään onko ees tarvetta sille?? vai onko mulla nytte joku muu irti siellä että siitä johtus. Uus mylly kiinni vanhalla ei ollu mitään ongelmia starttaamisen kans. Ja virtalukon pohjaan tulee tulee virta ku yrittää startata mutta isoon liittimeen konehuoneessa ei tule . Sulakkeita tai jotai välissä?? vaiii mitäää. Bmw e34 540
Startilta tulee kaksi ohuempaa toisessa neliö liitin toinen pyöreä. Molemmat menee siihen konetilan latauspistokkeeseen omiin paikkoihin.
Näin siis vakiona...Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by Pikkuvelii View PostStartilta tulee kaksi ohuempaa toisessa neliö liitin toinen pyöreä. Molemmat menee siihen konetilan latauspistokkeeseen omiin paikkoihin.
Näin siis vakiona...
Comment
-
Comment