Originally posted by Bansku
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käytin viinaa vaan verrokkina.
Jos tankin ulkopuolelle haluat pumpun, niin sit vaan välisäiliö, jonka sisään toi Walbro on istutettu. Ja toki se bensalla toimii myös.
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
-
Mitenkäs pitkälle voisi mahdollisesti vakio linjat riittää vai haenko suoraan isompaa kupari putkea ja uudet?Originally posted by O-Peksi View PostKäytin viinaa vaan verrokkina.
Jos tankin ulkopuolelle haluat pumpun, niin sit vaan välisäiliö, jonka sisään toi Walbro on istutettu. Ja toki se bensalla toimii myös.
Comment
-
Riittää sen mitä vakio kone kestää.. Tottakai jos virtaa kinttaassa niin ei se haittaakaan..mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
Teoriassahan ne virtaa vaikka kuinka isoihin tehoihin riittävästi. Mut mitä enemmän läpi virtaa tavaraa, sitä enemmän se vaatii pumpulta. Sama pumppu riittää siis isommilla linjoilla suurempiin tehoihin, mitä vakio linjoilla.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Paksu kannentiiviste on tyhmintä mitä moottorille voi tehdä. 0.7 MLS tai vastaava tiiviste niin hyvin todennäköisesti kannentiiviste on viimeinen asia mikä moottorista pettää.Originally posted by bmw89 View PostVakio pahvistakin saa ainakin schmiedmannilta 0.3mm paksumpaa versiota. (lieneekö mitään vaikutusta):think
Comment
-
Suosittelen välttämään kiinalaisia kopio säätimiä, fuelab:n säädin toiminut ainakin hyvinOriginally posted by Bansku View PostEli siis jo jatkoakin ajatellen isommat linjat tehdä kupariputkesta. Minkäslaiset bp-säätimet olisi sellasia toimiakin. Vai pitääkö siihenkin sijoittaa helvetisti?
Comment
-
Bosch.Originally posted by Bansku View PostMinkäslaiset bp-säätimet olisi sellasia toimiakin. Vai pitääkö siihenkin sijoittaa helvetisti?
Määrittele mikä on helvetisti?sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Fuelabin säätimiä ite käyttäny, eikä oo pahaa sanaa. Älysäädin varsinkin oli mukava uus tuttavuus, mutta se on kyllä aika suolaisen hintainen. Ja vaatii toki nopeussäädettävän pumpun kaverikseen.
Mut se perus Fuelabin mekaaninen on mainio.
ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Vakio suutin tukki ja paineen säädin riittä ainakin siihen sinun ensimmäiseen tavoitteesi vallan mainiosti..
Tulo ja lähtö on tosin vain 8mm letkulle sopivat, eli onlgemaksi tulee kuinka sovittaa 12mm vai 10mm sisäreijällä oleva letku, 8mm putken päälle..
Eli miksi ei alkuun tekisi niillä ja sen jälkeen kun nälkä kasvaa niin lähtisi suunnittelemaan uutta tukkia ja uutta säädintä..Now: E21 315 3.0l turbo
Ex: E21 315 m50b25 turbo
Ex: E30 316 turbo. Paloi..
Comment
-
Eihän noi fuelabin säätimet ollutkaan ihan älyttömän hintasia.
Kyllä melkein nyt samalla tekisi isommat polttoainelinjat samalla ja teetättäsin tossa kylillä uuden suutintukin jne.
Pitää nyt vielä vähän tässä riplailla ja laskeskella mitä kaikkee tarttee ja katella miten tekee.
Mutta kiitos jo nyt alkuun näistä vinkeistä
Comment
-
Juu ei ole ollenkaan mahdottoman hintainen se fuelabin perus mekaaninen malli. Itselläni tuli kalliimmaksi kun alunperin ostin jonkun kiinankopion ja bensalla se ihan toimikin, mutta E85:een vaihtaessa siitä suli kalvot, sitten fuelab tilalle ja on pelannu hyvinOriginally posted by Bansku View PostEihän noi fuelabin säätimet ollutkaan ihan älyttömän hintasia.
Kyllä melkein nyt samalla tekisi isommat polttoainelinjat samalla ja teetättäsin tossa kylillä uuden suutintukin jne.
Pitää nyt vielä vähän tässä riplailla ja laskeskella mitä kaikkee tarttee ja katella miten tekee.
Mutta kiitos jo nyt alkuun näistä vinkeistä

Mulla on m50 suutintukista otettu päistä pois ja samalla lähti alkuperäinen paineensäädin ja tilalle päätylaipat ja niihin 10mm letkukarat tigillä hitsaamalla. Hyvin on toiminut ja riittää jo paljon pidemmälle kuin alkuperäinen
Comment
-
F2i Fuel Pressure Regulator säädin itsellä, sen verta kovaa kamaa että menee ikuisella takuulla. Eipä tartte ainakaan huolehtia toimivuudesta ja kaverin kautta noita saa jos ei huvita käydä tilaamaan ite.Originally posted by Bansku View PostToi vakion muokkaaminenkin kävi nielessä mutta en ihan varma ollu mitä materiaali se on kun ei nyt käsissä thtään ole, varastossa niitäkin on enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
Comment
-
Kyllä se ihan rautaa on, ja tosiaan ihan kokonaan avonainen sisältä.Originally posted by Bansku View PostToi vakion muokkaaminenkin kävi nielessä mutta en ihan varma ollu mitä materiaali se on kun ei nyt käsissä thtään ole, varastossa niitäkin on enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
Eikä sillai ku jossain japseissa muistaakseni vakio suutintukit olis jotenki ahtaita sisältä :think
Comment
Comment