Siihen en kyllä tarkempaa syytä tiedä. Tiedän tapauksen jolla oli kolmekkin solenoidia mennyt kesässä. 100% uutta osaa ei ollut kyllä käytetty kertaakaan, vaan ehjiä purkuosia. En sitten tiedä voisko olla sattumaa, että kaikki olisivat vaan olleet ehtoo puolella..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Vinki View PostSiihen en kyllä tarkempaa syytä tiedä. Tiedän tapauksen jolla oli kolmekkin solenoidia mennyt kesässä. 100% uutta osaa ei ollut kyllä käytetty kertaakaan, vaan ehjiä purkuosia. En sitten tiedä voisko olla sattumaa, että kaikki olisivat vaan olleet ehtoo puolella..ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Eikä varsinkaan sillä ole mitään tekemistä ahtamisen tai tehojen kanssa. Eiköhän vika tuollaiseen löydy sähköistä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Näyttää muuten samalta, kuin mazajns:n autossa. Eli ettei vaan olis veivin pultti menny ekana poikki, ja siitä alkoi ketjureaktio?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostNäyttää muuten samalta, kuin mazajns:n autossa. Eli ettei vaan olis veivin pultti menny ekana poikki, ja siitä alkoi ketjureaktio?
Yhdessäkään männässä ei näy mitään normaalista poikkeavaa, paitsi tietty nelosen
Comment
-
-
E36+ylipainetta+E85+vähintään 1300cc suuttimet...
Kerääjäsäiliö bensalle mielessä. Orkkistankista pumppaa kerääjäpönttöön ja siitä kahdella pumpulla kiskolle. Esim kaks 044 boschia(Hiljaisemmatkin kelpais). Miten noille tuplapumpuille on rakenneltu sähköjä. Omat releet ja piuhat akulta tietysti. Tuntuu vaan tyhmältä että kaksi/kolme pumppua pyörii täysillä kokoajan lämmittämässä bensaa. Eli jonkunnäköinen jännitteensäädin / toinen pumppu osakaasulla pois pelistä tms?
Riittääkö linjoiksi Meno an8 tai 2xan6, paluu an6?
Paineensäädin?
Comment
-
-
Originally posted by _"Johtaja"_ View PostVälillä vähän ropisee! Ei ne non vanos kanget sitte kauaa kestäny vajaata 800Nm:ä
Nelosen kanki lohkosta ulos, ja kaikki muut kierossa. Männät kyllä kestäny hyvinKääntöä oli koneessa tuolloin 750nm @ 4500rpm. Myöhemmin ajettiin kyllä jopa 800nm tasolla, mutta sitte oliko jo pidempi isku (81mm).
Comment
-
-
Originally posted by Maza View PostHuhhuh. Mahto se mullaki m20 aikanaan olla aika rajoilla noilla kangilla. Yksi kanki meni kieroon, mutta pistin sen sillon siihen piikkiin et se kanki oli jo alkujaan kiero.Kääntöä oli koneessa tuolloin 750nm @ 4500rpm. Myöhemmin ajettiin kyllä jopa 800nm tasolla, mutta sitte oliko jo pidempi isku (81mm).
Nyt sitten pitäis päättää mitkä kanget seuraavaan mottiin laittaa, että kestääkin sitten :think Ja mielellään vielä suurempiakin lukemia
Comment
-
-
Originally posted by _"Johtaja"_ View PostJuu tämmöstä tää on välilläNyt sitten pitäis päättää mitkä kanget seuraavaan mottiin laittaa, että kestääkin sitten :think Ja mielellään vielä suurempiakin lukemia
Ironiaa..Last edited by Exami; 25-09-2013, 10:43.sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
Originally posted by Exami View PostFoorumin mukaan ni kannattaa laittaa Vakiot tai eaglet + vakio männät toyotan 7M-GTE koneesta kaiken saa halvalla ja on hyvää tavaraa..
Ironiaa..Ahneus vie lopulta voiton
Comment
-
-
Originally posted by *makke* View PostE36+ylipainetta+E85+vähintään 1300cc suuttimet...
Kerääjäsäiliö bensalle mielessä. Orkkistankista pumppaa kerääjäpönttöön ja siitä kahdella pumpulla kiskolle. Esim kaks 044 boschia(Hiljaisemmatkin kelpais). Miten noille tuplapumpuille on rakenneltu sähköjä. Omat releet ja piuhat akulta tietysti. Tuntuu vaan tyhmältä että kaksi/kolme pumppua pyörii täysillä kokoajan lämmittämässä bensaa. Eli jonkunnäköinen jännitteensäädin / toinen pumppu osakaasulla pois pelistä tms?
Riittääkö linjoiksi Meno an8 tai 2xan6, paluu an6?
Paineensäädin?Kova äänisiähän nuo 044:t ovat, siitä ei pääse mihinkään... Helppohan sinne on kytkentä rakentaa jolla vain toinen pumppu pyörii, tyyliin: täys kaasulla toinen hörähtää jeesaamaan
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
primerap10gtr
Tai sitten laitatte yhden tälläsen ja kerääjäpöntön ennen tätä johon vakio pumppu siirtää viinaa.
Riittää 13.5V jännitteellä testatusti 600hp RE85sella. Sit kun hommaa jännitteennostajan jolla jännite 17.5V niin sama yksinäinen pumppu riittää 750-800hv paikkeille.
On hiljainen ja maksaa ebaystä 250e luokkaa.
Comment
-
Miulla molempien pumppujen ohjaus megalta. Toinen pyörii koko ajan, toinen +4000rpm tai +0.2bar ahdolla.
Exami: Useimmille ihmisille riittää alkuun tuo 600hp/700Nm, minkä vakio-osat mahdollistaa hyvin.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Comment