115nm kolmessa vaiheessa, ja kiristysjärjestys sama kuin tuossa ohjeessa.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ja voit heittää sille kannelle hyvästitOriginally posted by hoonaaja View PostOlin jostain saanut sellaisen käsityksen että 115nm, löysälle ja taas 115nm,ja tämä kolme kertaa!
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Ite katellu samaa ja ajattelinkin enskuussa tilata moisen!Originally posted by Joma View Posthttp://www.ebay.com/itm/BMW-E36-325i...beed2a&vxp=mtr
Näyttäis aika edulliselta, kellään kokemuksia vastaavista? :think
Comment
-
Onkos porukka tehny m50:een muutoksia max öljynpaineeseen liittyen että sais enemmän painetta kuin 4bar? Ja jos on, niin millätavalla toteutettu?
Ei muuten mutta sellasta juttua kuullut, että pitkissä vedoissa suurilla ahtopaineilla alkais olemaan turbon päittäis laakerointi kovilla noin "alhasilla" max paineilla :think
Comment
-
.
tietääkö täällä kukaan toimiiko e39 m52b25 vakio moottorin ohjaus millä tavalla jos turbottaa pikkupaineille?BMW e39 530dA-98
BMW e38 735iAL-97
EX:BMW e39 523iA-97
BMW e36 320ci-92
BMW e36 316i -92
BMW e36 325 -91 252hv 315nm
Honda civic TIC -89 220hv 230nm
Comment
-
Voi melkeen sanoa että huonosti jo kokeilematta.Originally posted by dokki View Posttietääkö täällä kukaan toimiiko e39 m52b25 vakio moottorin ohjaus millä tavalla jos turbottaa pikkupaineille?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Kysytäänpäs jo valmiiksi viisaammilta, millä tavalla/kuinka tiukkaan pitää arp:n pinnapultit lohkon puolelle kiristää:think? En löytäny Googlesta järellistä vastausta
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
Ohjeissa ainakin s50 moottorin kohdalla puhuttiin sormitiukkuudesta. Kunhan kierteet on kunnossa, että menee perille asti.Originally posted by [Snowboarder] View PostKysytäänpäs jo valmiiksi viisaammilta, millä tavalla/kuinka tiukkaan pitää arp:n pinnapultit lohkon puolelle kiristää:think? En löytäny Googlesta järellistä vastausta
e36 M3 -97 "katukilpuri"
e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448
Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140
Comment
-
turbo ei tarvitse painevoitelua.Originally posted by _"Johtaja"_ View PostOnkos porukka tehny m50:een muutoksia max öljynpaineeseen liittyen että sais enemmän painetta kuin 4bar? Ja jos on, niin millätavalla toteutettu?
Ei muuten mutta sellasta juttua kuullut, että pitkissä vedoissa suurilla ahtopaineilla alkais olemaan turbon päittäis laakerointi kovilla noin "alhasilla" max paineilla :think
Comment
-
Niin mitä tarkoitat?Originally posted by m50 turbo View Postturbo ei tarvitse painevoitelua.
Comment
-
voitelun tarvii toki muttei mitään 4baaria ahdin tarvitse, riitää että saa öljyä.
Comment
-
näistä veihkeistä ei ole omakohtaista kokemusta.Originally posted by _"Johtaja"_ View PostMinkäs takia sitten pulling traktoreissa saadaan turbon laakerien kestoa paremmaksi suuremmalla öljynpaineella? :think
omiin autoihin olen joutunut kuristamaan öljyn määrää kuristin nipalla jossa on 3mm reikä. yhtään ei ole sen takia hajonnut
Comment
Comment