115nm kolmessa vaiheessa, ja kiristysjärjestys sama kuin tuossa ohjeessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hoonaaja View PostOlin jostain saanut sellaisen käsityksen että 115nm, löysälle ja taas 115nm,ja tämä kolme kertaa!Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Originally posted by Joma View Posthttp://www.ebay.com/itm/BMW-E36-325i...beed2a&vxp=mtr
Näyttäis aika edulliselta, kellään kokemuksia vastaavista? :think
Comment
-
-
Onkos porukka tehny m50:een muutoksia max öljynpaineeseen liittyen että sais enemmän painetta kuin 4bar? Ja jos on, niin millätavalla toteutettu?
Ei muuten mutta sellasta juttua kuullut, että pitkissä vedoissa suurilla ahtopaineilla alkais olemaan turbon päittäis laakerointi kovilla noin "alhasilla" max paineilla :think
Comment
-
-
Originally posted by dokki View Posttietääkö täällä kukaan toimiiko e39 m52b25 vakio moottorin ohjaus millä tavalla jos turbottaa pikkupaineille?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostKysytäänpäs jo valmiiksi viisaammilta, millä tavalla/kuinka tiukkaan pitää arp:n pinnapultit lohkon puolelle kiristää:think? En löytäny Googlesta järellistä vastaustae36 M3 -97 "katukilpuri"
e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448
Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140
Comment
-
-
Originally posted by _"Johtaja"_ View PostOnkos porukka tehny m50:een muutoksia max öljynpaineeseen liittyen että sais enemmän painetta kuin 4bar? Ja jos on, niin millätavalla toteutettu?
Ei muuten mutta sellasta juttua kuullut, että pitkissä vedoissa suurilla ahtopaineilla alkais olemaan turbon päittäis laakerointi kovilla noin "alhasilla" max paineilla :think
Comment
-
-
Originally posted by m50 turbo View Postturbo ei tarvitse painevoitelua.
Comment
-
-
Originally posted by _"Johtaja"_ View PostMinkäs takia sitten pulling traktoreissa saadaan turbon laakerien kestoa paremmaksi suuremmalla öljynpaineella? :think
omiin autoihin olen joutunut kuristamaan öljyn määrää kuristin nipalla jossa on 3mm reikä. yhtään ei ole sen takia hajonnut
Comment
-
Comment