Jos 300 € tuon saat, niin se on silti alle puolet, mitä suomalainen sarja maksaa.
Toi oli lonkalta heitto, mutta ei varmaan kaukana totuudesta. Mielellään sitä kotimaista käsityötä tukis, mutta tulee taas hintaero aika rajuks köyhälle harrastajalle. Konehuoneesta kun puuttu jotain olennaista, nii vaikee lonkalta ittekkä ruveta tekeen. meni taas aika ot lätinäks. Kukaan vielä koittanu paljon avaamaton m50 kestää re85:sella löylyä?:think.
Toimii varmasti ihan asiallisesti toikin sarja. Ongelma noissa kiinasarjoissa on suhteellisen ohut materiaali, joka ei ainakaan hidasta sarjan repeilyä.
Mut tän kokoluokan turboilla, mitä porukka nykyisin käyttää, on ehdottomasti käytettävä jotain lisätukia ihan millä sarjalla tahansa. Vasta kesän lopussa sain korjaushitsailla yhdestä miunkin tekemästä sarjasta (Sierra Cosworth) revenneen sauman, kun asiakas ei kehoituksista huolimatta ollut tehnyt mitään lisätukea ahtimelle (suhteellisen painava Schwitzer S200). Vika saattoi toki olla saumassakin, mutta kunnollisella tuennalla olisi todennäköisesti jäänyt ratkeamatta.
Jokatapauksessa hinnalla en pysty mitenkään kilpailemaan noiden kiinasarjojen kanssa, eikä pysty kukaan muukaan. Pelkästään tarvikkeisiin (laipat, käyrät, hitsauskaasu) menee kiinasarjan verran euroja.
tos olis tollanen puol ilmanen sarja naapuri maasta...
Ahtimessa jaettu pakopesä, jaettu pakosarja, tulossa yhdellä hukkaportilla.
Hukkaportin putket pitäisi tulla jaettuna portille asti, miten lähelle venttiiliä putkien liitoskohta pitäisi tulla? Tietysti mahdollisimman lähelle, mutta onko toimivuuden kannalta esimerkiksi parilla sentillä vaikutusta?
Ahtimessa jaettu pakopesä, jaettu pakosarja, tulossa yhdellä hukkaportilla.
Hukkaportin putket pitäisi tulla jaettuna portille asti, miten lähelle venttiiliä putkien liitoskohta pitäisi tulla? Tietysti mahdollisimman lähelle, mutta onko toimivuuden kannalta esimerkiksi parilla sentillä vaikutusta?
Mutupohjalta tuskin se nuin tarkkaa on:think? Itellä putket yhdisty n. 40mm matkalla ennen porttia ja tietysti ovat "välilevyllä" jaettuna ihan portin mäntään asti ja hyvin toimii, taisin sinne ihan jonku 0,5-1mm raon jättää mäntää vasten ettei vaan jää kantaan mäntä tms. ....himpura kun ei oo kuvaa nyt siitä
Jotain kiinankurahaan nuo kaikki osat on ja yhteensopivuudella m50 koneiseen e36:een tarkoitetaan varman sitä, että pakosarja istuu koneeseen. Kaiken muun saa soveltaa. Jätäisin ostamatta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Niin varmaan onkin, mutta kun tuolla hintaa ei saa Suomesta ku pakosarjan ja turbon välijäähdyttimen varmaan kiinalaiset osaa tehdä ja samoin putket sille, bonuksena tulee öljyletkut, tiivisteet yms. Vaikka sitten myisikin esimerkiksi turbon tuosta setistä ja hommaisi aidon tilalle niin tulisi siltikin "budjettisetti" kohtuullisen helposti.
no eipä siitä turbosta palio saa ku kinukki kampe, pyörä pojat niitä vissiin on käyttäny.. Bp säädintäkään en huolis, vituttamaan voi alakaa kun laihalle tempasee
mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Pystyykö tyhjäkäyntisäädintä testaan mitenkään toimiiko kun se on irtaillaan? Motronicilla toimi ihan ok suurimmaks osaks ajasta mutta vaihdoin kdFi-megan ja ei saanu säädettyä arvoja niin paljo että ois pysyny tyhjäkäynnillä. Toimii nyt ku kiristi vähä kaasuvaijeria että läppä sen verran ravollaan et käy tyhjää mut ois tiesti kiva saada tuo toimiin normaalisti. Eli onko mitään vinkkiä heittää? Luisti pyörii kyllä kevyesti eli ei ole jumissa:think
Comment