Originally posted by Supra^
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by FlowAmp View PostKyllä noita kankisarjoja saa aika hyvin. Itelle tulossa H veivit kiinan tuotannosta mittatilauksena. Otin Koivula Motorsportilta Somerolta. Mitta veivit oli jossain ~4-450€ paikkeilla. pitäs olla kohtuu hyvät kun drag racing jampat käyttää saman vamistajan veivejä. kysellä kannattaa s-posti tai soittamalla. Välillä vastaa vähän heikosti puhelimeen mut muuten palvelu pelannu hyvin.
Kansikin näytti selvinneen taistelussa vähällä. Kutoseen uudet venttiilit niin taas mennään.BMW i3 REX
Comment
-
-
Millä tulpilla porukka ajelee yleensä yli 1.2bar paneella? Tarkka malli ja kärkiväli?-Raha ei tuo kateutta, kateus pitää ansaita...-
Bmw E36 328 ///M-sport Cabrio http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156450
http://www.jk-import.net
-Member of BTCF-Sauna Team-
Vikakoodin lukua Oulussa
Comment
-
-
Originally posted by bmw89 View Postsopiiko m52 puolat m50:think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Tarkotus olis nyt viimeinkin ruveta tuolta varastosta kasaamaan yhtä moottoria turbokäyttöön, ensimmäinen kokoonpano olisi lähestulkoon vakiokilkkeillä joten kysymys kuuluukin että kuinka toimi purkkareiden kanssa vai antaako olla? Vanokseton m50b25 siis kyseessä, ja 98:lla tarkoitus ajaa, eikös tuossa vakiopurkkarit ole kympin nurkilla vai tasan kymppi? Onko toivoakaan saada bensan kanssa pelaamaan? Vai millä budjettiluokan ratkaisulla saisi puristuksia vähän tiputettu jos tarvetta nyt sille on.
Tässä vaiheessa en vielä sijoita mäntiin ja veiveihin, se olkoot sitten joskus. Nyt tarkotus vain saada toi turbolla toimimaan, tehtyä muutokset koriin ja papereihin niin homma bueno. Ihan älyttömiä ei ole tarkotus voimaakaan repiä, menee kuitenkin hukkaan avossa.
Eli siis suhteellisen budjettiratkaisu hakusessa, mutta toimiva ja toivon mukaan edes vähän kestäisikin. Budjetti olisi vaikka johonkin 1500-2000 väliin, ja osia on haalittu jonkun verran, turbopakosarjaa, hukkis, hx40 super, neljä kappaletta b25:ia koneita ja kdfi sekä laajakaista hommat. Nyt jotain vinkkiä siis kehiin, etäisenä haabeena olisi että kesäloman aikana saisi tehtyä, suuttimet ja bensapuoli kokonaisuudessaan vielä aiheuttaa harmaita hiuksia
Comment
-
-
Bansku vakiona vaan mosa nippuun. Jos suuttimien kanssa haluat selvitä edukkaasti, niin laita Siemensin 875cc Dekat. Toki, jos on nyt vara sijoittaa enemmän, niin ylimitoittaisin nekin ihan jatkoa ajatellen. Boschin EV14 1100cc vois olla fiksuin vaihtoehto.
Polttoainepumpuksi en miettisi mitään muuta, kuin Walbron E85 450LPH -pumppua. Riittää yksinään RE85:lla hyvin liki 700 hp lukemiin ja on helppo asentaa E30:n tankin sisälle vakiopumpun telineeseen.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Suuttimiksi ollutkin mietinnässä noi ev14:et, painotan vielä että viina ei tule olemaan edes vaihtoehto koska lähin tankkauspiste sille on n. 50km päässä.
Mitenkähän toi pumppu sitten pelaa bensan kanssa ja kuinka riittää ja kuinka bensalinjoja pitäs muutella.
En edes itseasiassa ole varma onko tässä tankin sisällä pumppua, kun varapyöräkoteloon on pultattu joku ulkonen pumppu.
Comment
-
Comment