Originally posted by Pazi88
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostKiitos. M50 tuloillaan ja muutostyön tekee Gonzalez, joten siitä ei pitäisi olla huolta.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Mistäs mää saisin pakosarjan ja imusarjan muttereita? Ei nyt äkkiseltään mistään löytynyt, tai osaisiko kukaan sanoa niiden koon sekä kierteen?
Ja m50 kyseessä jos sillä nyt väliä on. :thinkE30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostMistäs mää saisin pakosarjan ja imusarjan muttereita? Ei nyt äkkiseltään mistään löytynyt, tai osaisiko kukaan sanoa niiden koon sekä kierteen?
Ja m50 kyseessä jos sillä nyt väliä on. :think
Pakosarjaan 11721437202
Imusarjaan 07129905541- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
m7 ovat kummatkin, eli ihan jokapaikasta ei saa. Ja marmorilla eivät oo edes kalliita, niin sieltä vaan hakemaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Lähdin yhdistetylle remontti- ja maakuntamatkalle ja toistaiseksi kaikki menee ihan päin helvettiä (Motonetistä myytiin valmiiksi täysin kuollut YKK-anturi kun marmoritiskillä sanottiin siihen hätään eioota ja juuri äsken huomasin että jarrujen kulumisanturille ei löytynyt liitintä sieltä rasiasta jossa sen kuuluisi olla).
Seuraavaksi ohjelmassa olisi se surullisenkuuluisa starttimoottorin vaihto. Kysynkin pikaisesti että onko sitä E36:ssa mitään jakoa saada vaihdettua alapuolelta kohtuullisella purkumäärällä vai meneekö suoraan imusarjan irroituspuuhiksi? :think1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind:
1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment
-
-
M52:ssa luulisin että aika simppeli homma ottaa alakautta jos sen saa vaan pujoteltua pois välistä. Kiinnityspulttien päässä kun ei oo mutteria niinkuin esim. m50:ssä. Parilla jatkovarrella vaan pultit auki vaihdelaatikon kautta ja johdot irti.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Throttle valve potentiometer
Eli menin ottaa kyseisestä sensorista johdon pois auton ollessa käynnissä ja nyt sitten luistoneston valo palaa kokoajan ja vaikka nollaan vikakoodin niin se palaa samantien takaisin, pitääkö tuo jotenkin calibroida uusiksi että lopettaa herjaamisen vai sainko sen menemään rikki tuolla johdon irroituksella jotenkin kokonaan? moottorina on M52B28
vikakoodia koitin INPAlla nollata...EX:BMW 528iA Touring -97, BMW 118d -05, E38 750iL -95.
Comment
-
-
Originally posted by JJanne View PostEli menin ottaa kyseisestä sensorista johdon pois auton ollessa käynnissä ja nyt sitten luistoneston valo palaa kokoajan ja vaikka nollaan vikakoodin niin se palaa samantien takaisin, pitääkö tuo jotenkin calibroida uusiksi että lopettaa herjaamisen vai sainko sen menemään rikki tuolla johdon irroituksella jotenkin kokonaan?1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind:
1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment
-
-
Originally posted by JJanne View PostEli menin ottaa kyseisestä sensorista johdon pois auton ollessa käynnissä ja nyt sitten luistoneston valo palaa kokoajan ja vaikka nollaan vikakoodin niin se palaa samantien takaisin, pitääkö tuo jotenkin calibroida uusiksi että lopettaa herjaamisen vai sainko sen menemään rikki tuolla johdon irroituksella jotenkin kokonaan? moottorina on M52B28
vikakoodia koitin INPAlla nollata...
Näin ainakin sigun toukassa.
EDIT: JOS siis vain käytit tuota piuhaa irti, että nyt on kiinni.F11 530DA X-drive M-sport -12
Jeep Cherokee 4.0 Ltd -89 :think
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Comment
-
-
Originally posted by LordHamwich View PostKäytitkö irti mitään muuta kuin tuota piuhaa ja jääkö valo palamaan jo silloin kun laittaa virrat päälle vai vasta sitten kun rykäisee käyntiin?
Valo palaa kokoajan kun virrat päällä, ainoastaan kun käynnistää auton niin valo tekee nopean väläytyksen poissa.
Originally posted by spottti View PostIte ihmettelin samaa, kun kokeeksi noita eri piuhoja käytin irti auton käydessä. En nyt muista sammuiko se nopeuden noustessa tarpeeksi vai seisoiko auto virrat pois jonkin aikaa. Mutta pitäs sammua kyllä itsekseen.
Näin ainakin sigun toukassa.
EDIT: JOS siis vain käytit tuota piuhaa irti, että nyt on kiinni.EX:BMW 528iA Touring -97, BMW 118d -05, E38 750iL -95.
Comment
-
-
Kattelin tuossa vikakoodeja tuosta e39:sistä ja anto jonkun lämpöanturin. Livedatasta sit kattelin niin imuilman lämpöanturi olis kokoajan -33. Eli ilmeisesti oikosessa.
Pitääkö tuossa m52:sessa oikeasti irrottaa kaasuläppäkotelo, niinkuin tuossa alfamerin opuksessa väitellään? Siis ei TU kyseessä. Vai onko siihen joku helpompi reitti?
Osaisiko joku sitten neuvoa, että mitä kaikkia letkuja tuolta sitten kannattaa katsella ilmavuotojen kannata? Se IMM:rin letkun vaihdoin, mutta muuta?
Comment
-
Comment