Eipä siellä mitenkään kovin paljoa letkuja oo. Ainoat mitä ei saa metritavarana on tässä 10 ja tässä 1. Loput letkut voikin laittaa sit vaikka metritavarana, esim. edellisen kuvan 6 tästä 4 ja lisäksi taitaa olla ainoastaan pikku 2-3mm sisämitalla oleva letku bensanpaineen säätimelle. Tärkeämpänä pitäisin melkeen tästä tiivistettä 20 ja tästä tiivistettä 3. Toinen samanlainen menee lisäilmaluistimelle. Kantsii purkaa se systeemi vaikka kerran, niin ymmärtää paremmin mitä sinne tarvii.
Ja oletko vaihtamassa m50 imusarjaa vai mitä? Jos olet, niin noita kaikki tärkeämpää on, että varsinaisen imusarjan muutostyö on tehty kunnolla.
Haju69: ei varmaan kannata huolestua ellei vika rupea toistumaan usein. Mulla on aina vähintään kerran vuoteen tehny m52:n venttiilinnostimien ylitäyttymistä (ei siis venttiilien liimautumista). Joskus saattaa käynnistyksessä jäädä yks pytty pois pelistä. Kerran kävi jopa niin että kaikki puristukset katos, mutta kyllä ne nostimet tyhjenee kun malttaa oottaa.
Kiitos. M50 tuloillaan ja muutostyön tekee Gonzalez, joten siitä ei pitäisi olla huolta.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Kiitos. M50 tuloillaan ja muutostyön tekee Gonzalez, joten siitä ei pitäisi olla huolta.
Itse myös ostin valmiin setin Gonzalezilta. Itse toki asensin. No problems.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Lähdin yhdistetylle remontti- ja maakuntamatkalle ja toistaiseksi kaikki menee ihan päin helvettiä (Motonetistä myytiin valmiiksi täysin kuollut YKK-anturi kun marmoritiskillä sanottiin siihen hätään eioota ja juuri äsken huomasin että jarrujen kulumisanturille ei löytynyt liitintä sieltä rasiasta jossa sen kuuluisi olla).
Seuraavaksi ohjelmassa olisi se surullisenkuuluisa starttimoottorin vaihto. Kysynkin pikaisesti että onko sitä E36:ssa mitään jakoa saada vaihdettua alapuolelta kohtuullisella purkumäärällä vai meneekö suoraan imusarjan irroituspuuhiksi? :think
1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind: 1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
M52:ssa luulisin että aika simppeli homma ottaa alakautta jos sen saa vaan pujoteltua pois välistä. Kiinnityspulttien päässä kun ei oo mutteria niinkuin esim. m50:ssä. Parilla jatkovarrella vaan pultit auki vaihdelaatikon kautta ja johdot irti.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Eli menin ottaa kyseisestä sensorista johdon pois auton ollessa käynnissä ja nyt sitten luistoneston valo palaa kokoajan ja vaikka nollaan vikakoodin niin se palaa samantien takaisin, pitääkö tuo jotenkin calibroida uusiksi että lopettaa herjaamisen vai sainko sen menemään rikki tuolla johdon irroituksella jotenkin kokonaan? moottorina on M52B28
vikakoodia koitin INPAlla nollata...
EX:BMW 528iA Touring -97, BMW 118d -05, E38 750iL -95.
Eli menin ottaa kyseisestä sensorista johdon pois auton ollessa käynnissä ja nyt sitten luistoneston valo palaa kokoajan ja vaikka nollaan vikakoodin niin se palaa samantien takaisin, pitääkö tuo jotenkin calibroida uusiksi että lopettaa herjaamisen vai sainko sen menemään rikki tuolla johdon irroituksella jotenkin kokonaan?
Käytitkö irti mitään muuta kuin tuota piuhaa ja jääkö valo palamaan jo silloin kun laittaa virrat päälle vai vasta sitten kun rykäisee käyntiin?
1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind: 1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Eli menin ottaa kyseisestä sensorista johdon pois auton ollessa käynnissä ja nyt sitten luistoneston valo palaa kokoajan ja vaikka nollaan vikakoodin niin se palaa samantien takaisin, pitääkö tuo jotenkin calibroida uusiksi että lopettaa herjaamisen vai sainko sen menemään rikki tuolla johdon irroituksella jotenkin kokonaan? moottorina on M52B28
vikakoodia koitin INPAlla nollata...
Ite ihmettelin samaa, kun kokeeksi noita eri piuhoja käytin irti auton käydessä. En nyt muista sammuiko se nopeuden noustessa tarpeeksi vai seisoiko auto virrat pois jonkin aikaa. Mutta pitäs sammua kyllä itsekseen.
Näin ainakin sigun toukassa.
EDIT: JOS siis vain käytit tuota piuhaa irti, että nyt on kiinni.
Ite ihmettelin samaa, kun kokeeksi noita eri piuhoja käytin irti auton käydessä. En nyt muista sammuiko se nopeuden noustessa tarpeeksi vai seisoiko auto virrat pois jonkin aikaa. Mutta pitäs sammua kyllä itsekseen.
Näin ainakin sigun toukassa.
EDIT: JOS siis vain käytit tuota piuhaa irti, että nyt on kiinni.
Valo on mulla palanut jo viikonpäivät :/
EX:BMW 528iA Touring -97, BMW 118d -05, E38 750iL -95.
Kattelin tuossa vikakoodeja tuosta e39:sistä ja anto jonkun lämpöanturin. Livedatasta sit kattelin niin imuilman lämpöanturi olis kokoajan -33. Eli ilmeisesti oikosessa.
Pitääkö tuossa m52:sessa oikeasti irrottaa kaasuläppäkotelo, niinkuin tuossa alfamerin opuksessa väitellään? Siis ei TU kyseessä. Vai onko siihen joku helpompi reitti?
Osaisiko joku sitten neuvoa, että mitä kaikkia letkuja tuolta sitten kannattaa katsella ilmavuotojen kannata? Se IMM:rin letkun vaihdoin, mutta muuta?
Comment