8h tunnin työ eli ei suinkaan mikään bolt-on homma
Eipä taida maksaa vaivaa... Remmi varmaan ainoo järkevä tie varmaan tehonlisäykseen :think
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
olikos se niin että m52b25 sai muutettua m52b28siks kampiakselilla ja kiertokangilla? missä mahtais onnistua boksiin sitte 2.8 kartan vaihto?
Comment
-
Realoemista kun kattelee osanumeroita, niin selviää mitä tarvii vaihtaa. Nuo nyt ainakin. b28 taitaa pelata b25 kartoillakin, mutta tottakai se ois parempi olla oikeet. Tuntuu melkoista salatiedettä olevan siemenssin boksin rukkaaminen ja ne jotka tietää siitä jotain ei jaa tietoa oikeen eteenpäin. Supa:lla ilmeisesti on jotain systeemejä noita karttoja varten, ainakin sellaisen käsityksen sen topicista sain.Originally posted by Arde92 View Postolikos se niin että m52b25 sai muutettua m52b28siks kampiakselilla ja kiertokangilla? missä mahtais onnistua boksiin sitte 2.8 kartan vaihto?
EDIT: jos jollain sattuu olemaan tietoa siemenssin karttojen muokkauksesta, niin toki saa kertoa tännekkin. Tuntuis että omasta sais karttoja rukata, kun kylmänä (= rikkaammalla?) vetää paljon paremmin kun lämpimällä koneella. Mulla kun on m50 imusarja.Last edited by Pazi88; 06-06-2012, 19:24.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
aa ok. b20 on ainakin eri kartat, kun huvikseen kokeilin miten pelaa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Jaahas, tämä on uutta tietoa sitten! kuullut vain puhuttavan että pitäis sitte ajaa uudet b28 kartat boksiin:think eikös männätkin ole samat b25 ja b28? samalohko ainakin löytyy.Originally posted by Supa View PostEi ole kartoissa eroja, erot tehdään suuttimilla. Ainakin pelaa kummallakin boksilla samanlailla.
Comment
-
Kyllä on, mutta vika voi olla myös venttiilissä. Ohivuotomittauksella saat halutessasi lisää tietoa.Originally posted by erkki View PostOnko mahdollista että mäntään on palanut reikä kun tulppa on ollut löysässä?
Yhdessä pytyssä vaan ei ole paineita, muissa 12-14.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
NGK BKR6EK tulpat maksaa 20e/6kpl, joten eipä kyllä innostas muuta sinne laitella.Originally posted by lesentso View PostOnko kellään kokemusta Championin tulpista singlevanos M52B28 koneessa? Onko toimineet vai suosiolla paremmat tilalle?
Comment
-
jossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
|Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä
Ei ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
Originally posted by dumppi View Postjossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
ite ainaki heitin vain n.4dl pöllööljyä koneeseen ja käytin varttitunnin ja sitte öljyt pihalle ja uuet castrollit pesään
nostajat hiljeni samalla.
Comment
-
Jos ei hiljene, niin mulla on ylimääräsenä satsi hiljaisia nostimia.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
sinne vaan vanhojen öljyjen sekaan ja annat pyöriä sen 30min paikallaan. Ja vaihdat öljyt. Itsellä ainakin putosi öljynkulutus merkittävästi.Originally posted by dumppi View Postjossain varmaan oli omakin topikkinsa tälle aiheelle vaan olisko jollain kokemuksia m52:n forte käsittelystä ja neuvoja ensikertalaiselle?
voiko vaihtokunnossa oleviin öljyihin tuon litkun heittää vai pitäskö ostaa tuota varten erikseen vielä öljyt ja sen jälkeen uudet rallyformulat vai mitenkä?
kokeilis tuota nostajan napsutusta hiljentää ensin tuolla ennenkun aukoo konetta sen kummemmin
Ja kyllä kuulemma dieselin käyttö forten korvikkeena ajaa saman asian. Mutta se on kokeilematta.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
Comment